Tokatter_USA Skrevet 6. september 2010 #26 Skrevet 6. september 2010 Hvis man ikke har fått med seg at sjansene for å bli gravid etter 40 er knøttsmå, så må man være stokkdum, for å bruke samme ord. Det sies at det er 5% sjanse for å bli gravid etter 40 (ikke at jeg tror på denne statistikken), og etter 40 blir den drastisk mindre og mindre. Og det er hvis man prøver aktivt! Hvis det hadde vært livsviktig for denne damen å ikke bli gravid, hadde hun sikkert likevel tatt forholdsregler. Men det ser jo ut til at hun er fornøyd med tingenes tilstand.
Gjest Gul stjerne Skrevet 6. september 2010 #27 Skrevet 6. september 2010 Hei Mona,så artig å se deg her inne Så mange flotte komplimenter du har fått, men jammen endel sure også Bare hev deg over de sure minene, for flott er du
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #28 Skrevet 6. september 2010 Sjansene for å bli gravid som 44åring er dobbelt så store som for en 22-åring på p-piller i flg min gynekolog. En 22-åring på p-piller har 1% sjanse for å bli gravid; ergo en 44 åring dobbelt så stor sjanse som er 2%. "Å få barn etter 42 år, det er nærmest anekdote. Det kan du ikke regne med å få....." Overlege Arne Sunde uttalte på NRK Puls 30.08.2010
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #29 Skrevet 6. september 2010 Jeg er selv 40, og synes hun he Monar, etter bildene linken viser til, ser helt ut som etter sin alder. På det første bildet ser hun gammel og sliten ut, ikke rart med så mange unger :-), men på de andre små bildene, som er litt uskarpe, ser hun jo ganske ung ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå