Anonym bruker Skrevet 5. september 2010 #1 Skrevet 5. september 2010 Ser ut som en 32 åring jo! Ikke rart hun fikk barn sent, har sikkert spenstige egg også!
Anonym bruker Skrevet 5. september 2010 #2 Skrevet 5. september 2010 Hun ser vel ut som en normal 46 åring vel? Mamma er også 46 og jeg syns faktisk hun ser yngere ut jeg da. Dama ser bra ut, men hun ser ikke spesielt ung ut. Ser ut som en normal sunn og frisk 46 åring. Åssen pleier 32 åringene å se ut hos dere a?
Anonym bruker Skrevet 5. september 2010 #3 Skrevet 5. september 2010 Nå skjønner jeg hvorfor så mange her inne synes 40-åringer er eldgamle og ikke burde få barn. Dere vet jo ikke at at damer i førtiårene kan være like spreke i utseendet som en i trettiårene.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2010 #4 Skrevet 5. september 2010 Eh, men det er jo det som er poenget. At hun ser like sprek ut som en dame i 30 årene. Klart man vet at det finnes spreke 40, eller nærmere 50 åringer. Er det ikke lov å påpeke det når man ser det kun fordi man vet at de finnes der ute?
Anonym bruker Skrevet 5. september 2010 #5 Skrevet 5. september 2010 Synes faktisk hun så litt gammel og sleten ut, ganske dratt og rynkete i ansiktet i hvert fall, sånn for å være helt ærlig.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2010 #6 Skrevet 5. september 2010 Det finnes jo så mange damer på samme alder som Mona, som ser like bra ut eller bedre. Det jeg stusser over er at folk nesten går helt av skaftet av beundring fordi dama ser normal ut. Da må man jo lure på hva folk egentlig tror eller mener om damer over 40 år..
Anonym bruker Skrevet 5. september 2010 #7 Skrevet 5. september 2010 Ja, hun ser ut som om hun er nærmere 60 enn 50 ikke sant?
Anonym bruker Skrevet 5. september 2010 #8 Skrevet 5. september 2010 Mona er en helt vanlig jente på 46 år. Det er ingenting spektakulært med utseendet hennes. jeg er selv i tredveårene og har en drøss med venninner på same alder. Ingen ser så gammel ut som denne Mona. Hun kunne ikke gått for å være ti år yngre, dvs i min årsklasse, som er 73. Dersom dere tror at dette er det typsike utseendet til en person i tredveårene så har dere bommet grovt. Det er vel det som er poenget.
Lille-Pernille Skrevet 5. september 2010 #10 Skrevet 5. september 2010 Synes ikke at hun så spesielt yngre ut enn sine 46, men synes uansett at hun var flott!
Anonym bruker Skrevet 5. september 2010 #12 Skrevet 5. september 2010 http://www.klikk.no/foreldre/barnimagen/article604457.ece Flott dame på 46 år. Ingen med øyne i hodet kan påstå at gjennomsnitts 46 åringen ser ut sånn som henne. Mulig det har med klær og stil å gjøre også men hun ser veldig bra ut og jeg skal være lykkelig om jeg ser slik ut når jeg er 46, det bør de fleste være. Gudbedre, at det skal være såå vanskelig å si noe positivt om folk! Dere andre som påstår at det er sååå vanlig å se slik ut når man nærmer seg 50, vis meg noen bilder da? Og ikke av rikinger med botox og restylane pumpet inn i ansiktet sånn som Linda Johansen
Anonym bruker Skrevet 5. september 2010 #13 Skrevet 5. september 2010 Hun var veldig flott ja, men ser IKKE ut som en 32 åring. Hun er ut som hun er over 40, men ikke gammel heller på noen måte. Sprek og nydelig, men ikke yngre enn hun er. Jeg blir selv 30 år og har masse venninner på 30-35 år, og hun ser absolutt ikke så ung ut som dem. Er jo ikke det samme som at man ikke synes hun er flott, for det er hun, men synes ikke hun ser så veldig ung ut heller. Må da vel være bra og se så flott ut når man er 46 år uten at man nødvendigvis må se yngre ut?
Anonym bruker Skrevet 5. september 2010 #14 Skrevet 5. september 2010 Jeg har aldri noe problem med å si masse positivt om folk, men enig med andre her, hun ser ut som den alderen hun er. Tragisk å få barn når man er 46...
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #15 Skrevet 6. september 2010 Enig med HI. Ser ekstra ung ut pga. barnslig, søtt ansikt, og glimt i øyet. Flott dame med flotte barn!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #16 Skrevet 6. september 2010 Hva er det som er tragisk med det?
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #17 Skrevet 6. september 2010 Jeg synes hun ser veldig sprek og pen ut, men hun ser ikke yngre ut enn 46 år. Jeg er selv 40 år, og det er ikke noe problem å se at Mona er eldre enn meg. Jeg har på langt nær så mange linjer og rynker. Men for all del, hun er en flott dame. Og så lenge man er fruktbar ser jeg ingen grunn til at man ikke skal få barn.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #18 Skrevet 6. september 2010 Ehm.. Nå er jeg 32 år, og hverken jeg eller noen som helst av mine venninner ser så gammel ut som denne dama! Hun ser ut som moren min omtrent, som er 52 år, eller moren til en venninne som er 54, begge er spreke damer med en ungdommelig utstråling. Men ingen som kjenner noen over 45(som ikke har gjort komplett kjerring av seg da, finnes jo en del av dem) kan vel si at denne dama ser ut som hun er i begynnelsen av 30 årene?? Moren min ble forøvrig mor som 38 åring, og bestemor fem år etter..
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #19 Skrevet 6. september 2010 Når man passerer 30 må de aller fleste GJØRE noe, for å holde seg i form..Både fysisk og psykisk..Og det er vel da man enten tar vare på seg selv, begynner og trene seriøst, -altså for helsa sin del, ikke for bikinien,- og tenker på sunn mat,- ikke for vekta men immunforsvar, energi og overskudd..Eller,-man gir opp og lar forfallet komme..Særlig hvis man har vært heldig med gener og tatt seg bra ut uten og måtte bruke mye energi på det så er vel veien til forfall kortere etter 30 enn om man alltid har levd aktivt og sundt før den tid... Jeg har litt på følelsen at i løpet av 30 årene skilles "klinten og hveten" og man se hvem som tar vare på seg selv, og hvem som ikke...Det er grenser for hva klær, frisyre og make.up kan "rette opp" et sliten utseende.....Samtidig som en sunn livsstil i 30 årene kan gjøre "mirakler" for de aller, aller fleste... Og ser at det litt sånn at man blir "Kjerring" etter 40 eller man holder seg "vakker og sprek" og "ung for alderen" resten av livet..ALt etter om man gidder og legge tid og krefter i og ta vare på seg selv, eller om man gir opp fordi man ikke får samme rumpe og midje som da man var 15.....
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #20 Skrevet 6. september 2010 Hun ser bra ut, men ikke yngre ut enn sin alder.. Dessuten må jo dama være stokkdum: "- Det var egentlig ikke i tankene mine at jeg kunne bli gravid. " Så lenge man har mensen og ikke har gått gjennom overgangsalderen, så burde man jo skjønne at man kan bli gravid ved samleie uten prevensjon..
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #21 Skrevet 6. september 2010 Hun så da ut som en helt normal 46-åring? Om hun så 32 ut i dine øyne, ville jeg som er 31 sett ut som en 14-åring
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #22 Skrevet 6. september 2010 Hun er ei flott dame, som holder seg godt og sikkert har vært velsignet med gode gener! Jeg ville tippet av hun var i begynnelsen av 40-årene. Men kunne også vært interessant å se henne uten sminke.
Dr. Greve Skrevet 6. september 2010 #24 Skrevet 6. september 2010 Flott dame, gode gener. Ville tippet 10 år yngre enn hun er.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2010 #25 Skrevet 6. september 2010 noen av dere er utrolig ufine. Tenk å sitte å gjemme seg bak en anonymknapp for så å si at det er tragisk at man får barn ved den alderen, og at hun må være stokk dum. Er det mulig? Her deler hun en historie på nett, og folk begynner å kaste dritt om det ene og det andre med en gang. Jeg synes hun ser glad og frisk ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå