Gå til innhold

Da mannen skulle stelle hjemme :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde mannen min "stelt hjemme" hadde det vært prikkfritt her til enhver tid. Han er verdens største perfeksjonist. Hater rot, tilogmed sokkene ligger rett på rad og rekke i skuffen. Jeg er et rotehue (til sammenlikning). Men nå jobbe han mye og jeg er hjemme...alikevel tror jeg han rydder mer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En gang sølte jeg litt rødvin på KJØKKENET, og min hjelpsomme mann gikk resolutt inn på BADET for å hente dopapir til å tørke opp med :)

Skrevet

Har tar aldri ungene på morgenen da han begynner kl 06 på jobb. Denne dagen var unntaket. Jeg hadde lagt fram to bunker med klær på badet, vi har to jenter med 16 mnd mellomrom. De var da 11/2 og 3 år. Når jeg skulle hente de i barnehagen så hadde minstemann fotsid kjole(egentlig tunika) Og største hadde på joggebukse til midt på leggen og geser så trang så trang med armene til albuen.....han hadde da tatt feil klær på feil barn. Guuuud som jeg lo når jeg henta de. Han har blitt mobba endel i bhg etter det....De gikk i forskjellige bhg den tiden så de kunne ikke bytte heller.

Skrevet

En kamerat som som skulle skifte bleie på sønnen sin og mor hadde tatt på up and go. Han sa de var enkle å ta av men var så tungvint å dra bleia av og ned beina når det var bæsj i :P

Skrevet

Jeg hadde skikkelig dårlig råd en gang og det var 4 dager til lønn, og samboer skulle stikke ut og kjøpe hundemat, jeg hadde mat i frysen til oss så det var bare bikkja som trengte påfyll....hadde akkurat nok penger til en 2 kilos hundesekk som ville holde til jeg fikk lønn.

Samboer dro ut og jeg forklarte hva hundematen het, at den var på 2 kilo og hadde den og den fargen på posen.

Han kom hjem etter en time med bil (butikken ligger 5 km unna) og hadde en jumbostor eske med hundekjeks......(altså godis til bikkja)...

Og ikke hadde han tatt vare på lappen heller så vi fikk byttet...så bikkja fikk stek og poteter og andre godsaker hver dag til middag til jeg fikk lønn...

Skrevet

Jeg var borte fra mannen min i en periode i mai. Da jeg og babygullet kom hjem kom jeg hjem til en strøken leilighet som luktet nyvasket:-)

Rett før fødselen satte i gang var det en liten stund siden vi hadde vasket. Mens jeg lå på barsel og fikk alt servert på sølvfat hadde svigermor og mannen min vasket hele leiligheten. Det var bra de gjorde det, for det var fostervann over alt hvor jeg hadde gått.. haha, æsj!

Skrevet

Samme her, vi krangler aldri om husarbeid.

Skrevet

Morsom tråd dette!

En gang mannen skulle passe på jentungen (som ikke tåler melk) så sovnet han i stolen i stua mens hun var rundt og lekte inne på kjøkkenet. Hun var vel ca 1,5 tenker jeg..

Så våkenet han opp og oppdaget at snupps stod ret føre stolen hans og slikket på en stor crispo plate. Hun hadde visst holdt på en stund og for det var sjokolade over hele henne, på kjøkkendøren, på skapdørene, på skuffene... Ja da var han ikke mye høy i hatten..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...