Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #1 Skrevet 2. september 2010 Noen som har noen litt morsomme historier fra når mannen har måtte ta over hus og hjem for en dag eller en periode? Vet at mange har menn som gjør slikt med glede og jeg mener ikke at denne tråden skal bli om hvor dårlige menn er til å gjøre husarbeid heller. Kan vi dele morsomme og kanskje søte historier? Kommer ikke på noen for øyeblikket men sikkert senere
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #2 Skrevet 2. september 2010 Seriøst? Lever du på 50-tallet eller?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #3 Skrevet 2. september 2010 Syntes også det hadde vært søtt å lest om...for det er faktisk slik i mange hjem at kvinnen styrer. Også blir det litt krøll når mannen må overta litt. For vi gjør det på vår måte og de gjør det på sin måte, og noen ganger så syntes vi damer at dems måte er litt klønete eller oppfinsom ;o) Kommer ikke på noen historier akkurat nå, men vet at de dukker opp )
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #4 Skrevet 2. september 2010 Jeg hadde en helt håpløs eks, som en julehelg klarte å sette fyr på kjøkkenbordet,(smeltet en lysestake og brandt digert hull i to lag duker + stor flekk på bordet) velte en melk i kjøleskapet uten å tørke opp, fylle matavfallet til randen så posen ikke kunne knytes, samt forlate en full og illeluktende oppvaskkum, og så forlate leiligheten for en uke. Da jeg kom hjem, ble jeg ikke positivt overrasket kan man vel si. Hele leiligheten kvalifiserte til stinkbombe og kaosområde.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #5 Skrevet 2. september 2010 Min kjære pappa hadde veldig godt sovehjerte, og sovnet støtt og stadig fra ting på komfyren. Da jeg var baby ombestemte han seg en sen kveld han hadde smurt smør på skiva, og så heller ville ha ristet brød. På den tiden det tok han å riste den allerede smurte skiva klarte han å sovne, og mamma fant han sovende ved siden av en brennende brødrister:)
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #6 Skrevet 2. september 2010 En kamerat skulle hjelpe litt til her og skifte på ungen. Ungen kom ut igjen med bodyen over genseren vi lo godt da! Til hans forsvar så har han ikke barn selv da
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #7 Skrevet 2. september 2010 Ser titt og ofte i barnehagen at distre fedre har hatt på bleie på 2 åringen, att-fram om morgenen. Også bodyer og strømpebukser som har klar for/bakside.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #8 Skrevet 2. september 2010 Har ingen morsomme historier om husarbeid, men en annen ting er når han skal på butikken uten meg, arg Jeg sier hva han skal handle, skriver som regel handleliste, og han klarer alltid å handle feil ting. En gang var det en ting vi manglet til middagen, det var hvitløk. Så han skulle dra på butikken, siden jeg hadde begynt med mate. Jeg sa til han mange ganger at det var hvisløk jeg skulle ha, den lille, ikke sånn vanlig løk. Må si sånn siden jeg veit hvor likegyldig han er til sånn Og han sa han visste jo hva en hvitløk var. Så han dro, og kom hjem med en vanlig løk. Er det mulig liksom? hehe. Var kanskje ikke så morsomt det her da,men
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #9 Skrevet 2. september 2010 hehe Typisk! Neste gang skriver du det på armen hans!
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #10 Skrevet 2. september 2010 Tror jeg må ringe butikken å be de legge fram det jeg evnt skal ha For å si det sånn, det er veeldig sjelden jeg sender han på butikken alene
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #11 Skrevet 2. september 2010 Mamma kommer aldri over det min biologiske far klarte å gjøre da jeg var 1 år gammel. Hun hadde kjøpt en pakke med pølser som vi skulle ha til middag den dagen. Hun hadde lite penger, og det var rett før lønning, så det var det eneste hun hadde av middagsmat i huset akkurat da. Så skulle hun stikke på butikken for å kjøpe noe potetmos så vi kunne lage middag. Da hun kom hjem igjen fant hun han og meg på kjøkkenet, hvor jeg satt og suttet på en pølse, og han hadde spist opp alle de andre. hehehe Jeg husker det faktisk, enda jeg bare var såvidt 1 år. =) Jeg elsker kalde pølser den dag i dag, men mamma er fremdeles litt irritert for det der! Det var neppe derfor de gikk fra hverandre, men det skjedde kort tid etter.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #12 Skrevet 2. september 2010 Jaja. eksen min jobbet alt for mye. og han fikk dra litt ut osv med venner. jeg var alene fra morgen til kveld. tok meg av den lille som jeg skulle vært alene. Jeg gråt og gråt for jeg var sååå innmari sliten! og han syns ikke synd på meg, og sa greit, jeg skal ta han en helg jeg. ikke noe problem! Når jeg kom hjem var det BOMBA. bleier overalt, leker overalt. gammel mat og banan fluer. han lå oppned i sofaen når jeg kom hjem på søndagen og det første han sa til meg var; kan du ta han nå? jeg må legge meg!
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #13 Skrevet 2. september 2010 Mannen var alene hjemme med pjokken i fem dager da jeg var på tur med jobben. Det var på vinteren, og han skulle vaske ullfleecedressen til mini siden den var skitten. Den gikk da på 60 grader, og ble til de grader tovet. To dager etter da den var tørr, så tok han på dressen på mini, og dro i armene slik de ble lange nok (og sømmen raknet). De lo da de fortalte i barnehagen at mini hadde kommet i en svært stiv, tovet og alt for liten ulldress =) Hadde ikke hjerte til å bli sint, han hadde tross alt prøvd å vaske noe på eget initiativ!
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #14 Skrevet 2. september 2010 Jeg var borte på jentetur i 6 dager. Og jeg gjør så og si alt av husarbeid, han tar seg av alt ute (stor tomt;mye å gjøre). Men hvertfall, da jeg kom hjem sto oppvasken fra hele uka på benken (han setter ikke inn i oppvaskmaskinen). Det var ca 4 tallerkner og 4 glass og noen kniver. Så jeg spurte han om han nesten ikke hadde spist i det hele uka.. Joda,han hadde hatt brødmat hver dag, og han var veldig fornøyd over at han brukt tallerknene/glassene/knivene om igjen. Så ble det jo ikke så for meg å sette inn i vaskemaskinen når jeg kom hjem Jeg lo godt, skal jeg innrømme
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #15 Skrevet 2. september 2010 jobbet i bhg for en stund siden. mamman til en jente skulle på ferie så pappan skulle være alene med jenta i en uke. den første dagen mamman hennes var borte kom jenta i bhg med følgende påkledning fra innerst til ytterst: - bleietruse - bleie - strømpebukse - body jeg lo godt når jeg skulle skifte bleia hennes! og bleietrusa var forresten søkk våt. ikke så rart når bleia er utenpå pappan hennes lo forresten også godt når jeg fortale han at det er litt meningsløst med bleie derosm klærne er under.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #16 Skrevet 2. september 2010 Herregud, det må da være totalt turn off å være sammen med så hjelpesløse menn?!?!?!? Hjelpes.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #17 Skrevet 2. september 2010 Signerer de bleia også, siden du vet at det er fedrene som har gjort det?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #18 Skrevet 2. september 2010 Min bestefar hadde hørt så mye bra om denne såkalte Grandiosan at han ba min mor plukke opp en til ham da hun skulle handle for ham en gang. En ukes tid etterpå fikk Grandiosan passet sitt påskrevet. Verste mølet han noengang hadde smakt, og i tillegg hadde det jo vært omtrent umulig å røre rundt i kasserollen. :-)
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #19 Skrevet 2. september 2010 Nei, i grunn ikke. Vi har det faktisk utrolig bra. Mye takket være arbeidsfordelinga vi har. Krangler aldri om sånne ting
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #20 Skrevet 2. september 2010 Syntes det var litt komisk da jeg ba sambo om å handle en hel haug med kleenex da jeg og ungene begynte å bli forkjølet samt 1 pakke med fiskepinner..Han kom da med en haug med pakker med fiskepinner ( tilsvarende over 100 stk fiskepinner) og 1 kleenexpakke..Kunne ikke annet enn å le
Anonym bruker Skrevet 2. september 2010 #21 Skrevet 2. september 2010 Haha samboeren min kommer aldri hjem fra butikken med det jeg ba han kjøpe. Selv med handlelapp mangler ting, pga han ikke finner tingene i butikken! Haha og når han lager middag så ser kjøkkenet helt bombet ut, så jeg foretrekker å lage middagen selv =P
Anonym bruker Skrevet 3. september 2010 #23 Skrevet 3. september 2010 HAHAHA, grandiosa kan være vanskelig:) Ei venninne av eksen min stekte den i plasten siden det (den gang) ikke stod på pakken at den måtte tas ut. Hun trodde visstnok det bare var stekepose:)
Anonym bruker Skrevet 3. september 2010 #24 Skrevet 3. september 2010 Hahaha, trengte en god latter nå Kom forresten på noe ei venninne fortalte da vi var mindre. Moren var bortreist og faren styrte hjemme. Venninnen min hadde bestilt grandis til middag og fikk servert grandiosa med kokte poteter og grønnsaker til Har heldigvis en mann som er flink å stelle i hjemmet, men en gang han hadde handlet fant vi ikke brødet han påstod han hadde kjøpt. Det fant vi etter noen uker i det lille skapet vi har plastposene i! Han hadde glemt å rydde brødet ut av posen før han slengte den inn der
Anonym bruker Skrevet 4. september 2010 #25 Skrevet 4. september 2010 Svogeren min er en mann som er rimelig dugelig både til husarbeid og matlaging, men en gang vi var der på besøk, så gikk hjernen hans litt på tomgang. Vi skulle egentlig bare innom en tur, men vi hadde det så koselig at de ba oss bli til middag. Vi satt da sammen alle fire og diskuterte maten, og kom fra til et eller annet og salat. Så pratet vi en del om hva som var godt i en salat, og svogeren min dro avsted med beskjed om å kjøpe "litt av hvert som blir godt" til en salat. Svigerinna mi spurte til og med om hun skulle skrive det ned, men så bortreist mente han ikke at han var, at han trengte lapp. Etter en stund kom han hjem, og bar posene ut på kjøkkenet. Hvor er grønnsakene, spurte vi? Da dro han svært stolt opp en diger kinakål (!) og sa: "jeg kjøpte den største salaten jeg fant!" ...og det var det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå