Gå til innhold

Hvilket politisk parti støtter du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og vet du egentlig hvorfor?

Jeg har i alle år stemt AP, fordi jeg har antatt at det er "det minste av to onder" og at det jo handler om Jens eller Jensen, uansett. Det er jo feil det da... Etter sist valg har jeg satt meg ordentlig inn i politikk. Skulle nok gjort det før ja, men hørte på Stoltenberg og syntes det hørtes så fint ut alt han sa. Men han har jo ikke gjort noe av det. Nå stoler jeg ikke på den rød-grønne regjeringen mer og kommer nok til å stemme Høyre i håp om at det blir orden på kaoset.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

KrF - Håper Inger Lise for slippe mer til :) KrF har god familiepolitikk!

Skrevet

Blir nok Høyre her i gården ja.

Skrevet

Samt at KrF er den eneste partiet som jobber for en mer helhetlig singelpolitikk

Skrevet

Så må jeg få spøre deg som holder med Krf, om du støtter forslaget om og åpne for muslimer i partiet?

Skrevet

De har jo allerede muslimer i partiet da... De har aldri ekskludert noen.

Skrevet

Senterpartiet. Men er jo fordi man Må velge noe, og da er det det som er minst ille liksom

Skrevet

Grunnloven for og kunne sitte som politiker i Krf er at man er kristen, dette bryter dem da grundig med om dem lar muslimer sitte der!

Skrevet

KrF har fjernet dette og nå er det åpnet for alle trosretninger. Har stått endel om dette i media i det siste

(ps. det står ingenting om KrF i Grunnloven...)

Skrevet

alle parti har en grunnlov, eller for og være mer spesifik i min ordlegging et manifest! Og krf sitt manifest er absolutt ikke blitt vedtatt enda med noe åpning for muslimer. Det har ikke blitt vedtatt men har blitt tatt opp til vedtak.

Det strider imot kristne grunnverdier og kunne åpne for muslimer!

Skrevet

Hva skjer med landet når alle partier skal åpne for muslimer da? Og muslimer på stortinget og muslimer i politiet og over alt? Vi godtar at kristendommen blir presset ut av landet og vi godtar en muslimsk overtagelse av landet vårt!

Skrevet

Hihi! Morsomt med dommedags-mennesker:=)

Skrevet

Dommedags mennesker? Den må du utdype synes jeg!

Det er ikke snakk om noe dommedag, men det er snakk om at en annen tro skal ta over våres trygge land som i bunn og grunn er mye styrt av kristendom og sunne verdigrunnlag!

Med og slippe til muslimer i landet våres sier vi ja takk til terorisme, omskjæring,tvangs ekteskap og selvmordsbomber!

Skrevet

JA vi gjør det, fordi politikerene våre mener at det er viktigere at vi viser oss som et land som hjelper alle, enn at vi tar vare på våre egne. Derfor sender vi millioner til koranskoler i utlandet, samtidig som vi legger ned skoler i distriktene så våre egne seksåringer må kjøre en time i buss. Derfor stemmer jeg aldri rød-grønnt igjen.

Visste dere forresten at en innvandrer som får hjemsendelsesordre, men gjør seg kriminell, kan sone en lang straff i et fengsel her i landet, samtidig som han da tjener opp retten til å kunne få minstepensjon fra Norge en dag. I fengsel har han mer luksus enn han kan drømme om i hjemlandet. Han får norskkurs, og kan ta en utdannelse som bort i mot hva som helst. Helt gratis! Så kan han dra hjem, få en god jobb, og vente på pensjonisttilværelsen der vi sponser hans luksusvilla og tjenere, mens våre egne... ja dere vet jo hvordan gamlehjem er her, og hvor vanskelig det er å få gamle/sykehjemsplass. Rettferdig?

Skrevet

Ja og akkurat DETTE er det vi skriver under på og godtar med og åpne for muslimer i politikken!

Skrevet

Ja men i følge norsk lov, MÅ vi gjøre det. Du finner muslimer i alle partier i dag. Selv frp, de har mange, selv om mange fremdeles tror de er rasistiske og i mot innvandring. De er bare i mot å endre Norges verdier om til muslimske verdier, og å støtte kriminelle innvandrere på den måten som er nevnt her oppe, og andre måter. Muslimer må gjerne være i landet vårt, men de forlanger sannelig mye i forhold til de andre religionene vi har her til lands.

Skrevet

Høyre, alltid stemt høyre og mener det meste var bedre den gangen dem satt i regjering.

Skrevet

Ja vi MÅ gjøre det ja, i følge norsk lov! Men når da et kristelig parti som går etter kristne verdier (ref. krf.no) Åpner for muslimer så synes jeg dem trykker seg selv langt ned! Jeg tror og håper at partiet går til grunne vist dem åpner for muslimer!!! Krf mister mange mange stemmer på og gjøre dette og dem mister tiltro av kristne som vil velge andre partier om dette blir endret.

Skrevet

SV. Kan ikke si jeg er superfornøyd med alt som skjer i regjering, men kunne ikke falle meg inn å stemme noe annet.

Skrevet

Arbeiderpartiet- partiet for folk flest!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...