Gå til innhold

Å gå tur med barnet i band...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehehe, det var slike kommentarer hun fikk :o) Hun så humoren i det hun også :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er veldig greit å ha bånd på barna når man er på steder hvor det er store mengder med mennesker enten det eller farlige steder hvor man ikke engang kan se bort i et halvt sekund før det kan gå galt.

Vil heller ha barna i bånd enn å lenke dem fast i vogna!!

Skrevet

Jeg har ikke kjøpt det enda, men har tenkt tanken. Vi bor i sentrum og gutten (18 mndr) er hverken mottakelig for å holde hånden vår eller følge etter oss. Jeg ville ikke brukt det hele tiden, men i enkelte situasjoner virker det utrolig praktisk.

Tror at grunnen til at jeg ikke har kjøpt bånd enda er at gutten tross alt ikke protesterer for mye når jeg stapper han ned i vognen sin.

Skrevet

Tror jeg kommer til å behøve det da jeg har en ryggskade som gjør at jeg ikke kan løfte han ganske så tidlig. Fra det øyeblikk han blir for tung, og spreller, så kommer jeg til å måtte la faren ta alle løst. Når vi da er ute og går kan det være fint å ha sele/band som avveksling så han ikke må sitte bare i vogna og så det er lettere for meg å ha kontroll når jeg ikke kan løpe etter og løfte opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...