Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #1 Skrevet 31. august 2010 Stakkars lille barnet ligger i mors mage og tror det er det tryggeste sted den kan være! Det BURDE vært et trygt sted for stakkars bebien!
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #2 Skrevet 31. august 2010 Og du stod nærmest nåe det smalt eller?? Gjeeesp....
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #3 Skrevet 31. august 2010 Sier du det, har du snakket med noen av dem siden du mener de ligger å tror og tenker inni der?
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #5 Skrevet 31. august 2010 Gjeeeeesp, stått opp på feil fot eller? Og for å rette på én av grove feil du skriver; Babyer og barn blir ALDRI abortert. Det er EMBRYOER som blir det. Det er en vesentlig forskjell.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #6 Skrevet 31. august 2010 VÆRSÅSNILL: IKKE SVAR PÅ DENNE TRÅDEN !!!! (beste måten å bli kvitt slike psykopater på...)
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #7 Skrevet 31. august 2010 Ja, om DU kan personlig garantere at alle barn som blir abortert får et godt, trygt og VERDIG liv ETTER de er kommet ut av mammas mage, så tror jeg abortantallet vil gå dramatisk ned. Nå er det vel slik at de aller færreste tar abort for "moro skyld"; og mange gjør det for barnets beste..Man antar rett og slett at man ikke vil være god nok forelder for barnet, og alternativet er å gambøe med et lit. Føde det til verden hvor det ikke får hverken kjærlighet eller omsorg eller fast tilholdssted....I verstefall mishandlet til døde av mamman selv, eller andre personer som skulle vært omsorgsperson. Men kjære vene, bare ungen får komme UT av magen, så er vel du fornøyd..Om livet blir et helvete etterpå spiller ingen rolle... Nei, abortmotstandere må nok tenke på at noen gang er det bedre og dø lykkelig uvitende om annet enn mammas trygge og lune magem enn å bli født til en verden som ikke har plass til en......
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #8 Skrevet 31. august 2010 godt sagt 13:04 denne HI ville vel bare prøve å ruske opp i osss.for min del klarte hun ikke det akkurat...zzzzzzzz
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #9 Skrevet 31. august 2010 Godt sagt 13:05, kunne ikke sagt det bedre selv ;-)
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #10 Skrevet 31. august 2010 Jeg har en mistanke om at HI's mor prøvde å fjerne henne, men hun klamret seg fast.. HI: du har tydeligvis ikke utviklet deg etter bruksanvisningen, så da burde du jo selv vite at i noen tilfeller er abort faktisk det beste.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #11 Skrevet 31. august 2010 Men nå er det dessverre ofte ikke de som mishandler barn som tar abort, men kanskje mere mennesker som faktisk kunne gjort en bra jobb som forelder, men ikke mener timinga er riktig.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #12 Skrevet 31. august 2010 Hvis de er mordere, skulle de vel ha fått fengselsstraff? Men det får de altså ikke. Det betyr at det norske samfunn ikke anser abort som mord.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #14 Skrevet 31. august 2010 Så du mener at jeg er en morder som tok abort etter et overgrep?
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #16 Skrevet 31. august 2010 Det blir litt dramatisk å kalle det mord, men når det er sagt kan ingen benekte at man fjerner et liv som er på vei til å bli et lite menneske.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #17 Skrevet 31. august 2010 Helt sykt at mennesker har hjerte til sånt uansett om man har blitt voldtatt eller ikke..
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #18 Skrevet 31. august 2010 Finnes visst sånne folk ja, desverre :-/
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #19 Skrevet 31. august 2010 "Babyer og barn blir aldri abortert, men embryoer blir det. " Ja, da er vel neste spørsmål om du vet hva embryoer er, du smarte anonyme over her.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #20 Skrevet 31. august 2010 God natt HI! Er så lei sånne som deg.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #21 Skrevet 31. august 2010 Dere som forsøker å bestemme over andre kvinners kropper er syke i hodet.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2010 #22 Skrevet 31. august 2010 Jeg er motstander av abort. Jeg mener at det skal virkelig en god grunn til og ta en provosert abort før det er riktig. Jeg mener det skal være så alvorlig som at man ble voldtatt o.l før det skal være riktig og lovlig. Det er min mening, og jeg har rett til og mene det! Hvorfor jeg mener det? Grunnen er, mange mener at et embryo/baby ikke er et liv, men uansett er det faktisk på vei til og bli et liv om man har den meningen. Og jeg mener det er et liv så snart unfangelsen har skjedd (Igjenn min mening). Leste at noen hadde skrevet at de sparer barnet for lidelse når det er kommet ut av kroppen viss situasjonen ikke stemmer i forhold til en graviditet og et barn. Jeg personlig skjønner ikke hvordan noen kan si noe slikt. Hvis jeg hadde vert et tenkende embryo ville jeg nektet og legge med død pga min mor var enslig/narkoman/ung etc! ikke FAEN om jeg skulle dø pga det! Er så lett og ta valg for andre, men hva ville du gjort viss det var deg som lå der inne og var helt avhenngig av din mors valg? Ville du virkelig lakt deg død fordi din mor hadde andre planer?
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #23 Skrevet 1. september 2010 Personlig mener jeg nå at alle sammen som knuller å blir gravide forplikter seg til å føde og oppdra ungen uansett om det var en one night eller ikke ) Er man 14- 15-eller 16, spiller ingen rolle, og blir man voldtatt, er det bare å godta det, så lenge man ikke gikk kledd i burka, er det kvinnens feil uansett, tenk noe så uanstendig som å friste det motsatte sterke kjønn !! Nei de har seg selv å takke!! Om man ikke får realisert seg selv med utdannelse osv, er det jo bare å selge barnet til pedofile, sånn at man har til smør på kaka, et elendig liv, er jo tross alt bedre enn ikke noe liv!! Oh lord, synes fjortisene her inne som er imot abort, bør bli voksne!! Tenk på alle kvinner før dere som har kjempet for retten til å bestemme over egen kropp, og bestemme hva som er best for seg og sitt liv... Man skal ikke uttale seg om andres liv og valg, før man har tråkket i deres sko nemmlig..., man dør tilslutt av alle kamelene man må svelge !
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #24 Skrevet 1. september 2010 Jeg hører så ofte, og her også, folk som kommer med kontroversielle synspunkt, og argumenterer med at "jeg har rett til å mene det". Hva er det et forsøk på? Å få andre til å akseptere synspunktet? Det er da aldri noen som har sagt at dere ikke har rett til å mene det dere mener. På lik linje har vi rett til å uttrykke at vi er uenige. Det er det som er bra med landet vi lever i. Alle har rett til å si hva vi mener, og jeg blir så utrolig provosert at offerrollen folk inntar når de urettmessig underforstår at noen har nektet dem å uttrykke sin mening.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2010 #25 Skrevet 1. september 2010 Jeg hører så ofte, og her også, folk som kommer med kontroversielle synspunkt, og argumenterer med at "jeg har rett til å mene det". Hva er det et forsøk på? Å få andre til å akseptere synspunktet? Det er da aldri noen som har sagt at dere ikke har rett til å mene det dere mener. På lik linje har vi rett til å uttrykke at vi er uenige. Det er det som er bra med landet vi lever i. Alle har rett til å si hva vi mener, og jeg blir så utrolig provosert av offerrollen folk inntar når de urettmessig underforstår at noen har nektet dem å uttrykke sin mening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå