Gå til innhold

Betaler foreldrene deres ting for dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Foreldrene mine betalte mesteparten av summen for ny vaskemaskin for meg. Dette var fordi de fikk høre av min søster at maskinen min hadde ryki, og siden jeg er alene med flere barn både trenger jeg en desperat og har dårlig råd.

Men det kunne aldri falle meg inn å be foreldrene mine om å gi meg penger til noe. Er det noe viktig som jeg må ha penger til så spør jeg om å låne og avtaler en avbetalingmåte som jeg har råd til slik at de vet når de får pengene igjen.

Noen ganger sier de at jeg ikke trenger å betale tilbake resten etter en betaling eller to andre ganger betaler jeg allt. (og jeg forventer aldri at de skal ettergi min gjeld til dem.)

Jeg kjenner egentlig veldig mye på at jeg er voksen og har ansvaret selv og de har betalt for oss barna dems opp gjennom nå skal de kunne bruke pengene på seg selv og ikke på meg og mine barn.

Så i din sitvasjon hadde jeg enten skrapt sammen pengene selv ,(solg ting jeg ikke trengte på finn også videre.) og om det ikke var nok hadde jeg ikke gått på babysvømming.

Noe jeg faktisk ikke gjorde netopp fordi vi ikke hadde penger til det.

Men det er meg, hva du syntes er greit er det bare du som kan vite. Så du må jo ta det valget som passer for deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...