Gå til innhold

Hyggeligste kjendisen du har møtt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jahn Teigen og Halvdan Sivertsen var kjempehyggelige. Samme med Sandra Lyng Haugen, men hun virket nesten litt sjenert.

 

Kunstneren Torbjørn Harr må være noe av det ekleste menneske jeg noen gang har møtt. Arrogant og jævlig

Har også møtt artistene i Tungtvann. De var sånn passe... litt overkule. Ikke min stil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kristofer hæstad er koselig og sjenert, kine (sarajevo-kine) var veldig hyggelig. Carola også...

 

men jorunn stiansen var oppblåst "og ville ikke ta bilder med folk som ikke var hennes venner..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig. Kristoffer Joner er bare skjønn, enkelt og greit! Har møtt ham kjempemange ganger, bodde i nærheten av hverandre en periode, så kjenner ham ganske godt. Ellers er Helene Bøksle utrolig jordnær og hyggelig, uten at jeg har snakket stort med henne...

 

Jan Fredrik Karlsen er forøvrig noe av det mest motbydelige og arrogante jeg noen gang har møtt av både kjendiser og ikke-kjendiser. Fæl mann!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åge Aleksandersen og Morten Harket. Kjempekoselige begge to. Og Øivind Mund, eller hva han nå heter.. ;)

 

Helt enig i at Bjørn Eidsvåg er fryktelig usympatisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jahn Teigen er kjempehyggelig i hvert fall!!

 

Ole Gunnar Solskjær er også veldig hyggelig og jordnær.

 

John Carew er hyggelig, det samme er faktisk John Arne Riise.

 

Mia Gundersen er skikkelig hurpete!! Bitchy.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sandra lyng haugen eller Torbjørn Barth:)

 

Er kompiss me barth så regner ikke han som en kjendis egentlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steffen Iversen og Trond Olsen er kjempe trivelige! Stortsett så er hele Rosenborg stallen trivelige, kanskje utenom Per Ciljan Skjelbred. Men er jo mulig han hadde en dårlig dag.

 

Morten Gamst Pedersen var værtfall en blærete drittsekk som prøvde seg på alt og alle, og forventet at alle digget han!

 

Fred Børre Lundberg er herlig. Kristian Hammer og Bjarte Engen Vik også.

 

Are Sende Olsen og Klaus Joakim Sonstad er hyggelige og smiliende begge to. Og Øystein Dolmen er utrolig søt og trivelig å stopper gjerne å snakke!

 

Åge Aleksandersen er veldig snill og Skjalg Raaen (i sambandet) er en fantastisk fyr og en super pappa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsa Lystad er bare søt. Ådne Søndrål og Roger Strøm er hyggelige og morsomme. Connie Barr er kjempekoselig, og Kupper'n er så omsorgsfull og snill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...