Gå til innhold

Hyggeligste kjendisen du har møtt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jahn Teigen:)

 

Verste er Bjarne Brøndbo, noe så arrogant og full av seg selv.

 

(Og jeg er trønder, bare slik at ingen skal kommenterer at jeg ikke liker Brøndbo på grunn av at jeg er fra en annen del av landet, hehe).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morten Harket. Og faktisk, Mârtha, synes hun er superhyggelig selv om jeg synes hele engleopplegget er ganske far out.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, klådde Bjørn Eidsvåg på deg? Liker å tenke på han som en sympatisk fyr, men har jo hørt om ham og damer før da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La meg gjette... han tok deg med på fest da du var 15, og dere hadde det veeeeldig hyggelig, hele natta? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Frode Alnæs var veldig hyggelig, Sivert Høyem og egentlig. men møter masse hyggelige mennesker når man jobber på pub, både kjente og ukjente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gunnar Andersen er kjempehyggelig;)

 

Inger Lise Rypdhal er veldi tilgjort og jeg har heller aldri sett såååå mye sminke på et tryne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, Adrien Brody og Jon Voight virket veldig trivelige. Av norske er Thorvald Stoltenberg, Kristin Halvorsen, Wenche Foss og Arne Næss(var) hyggelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gunnar andersen var medlem i 3 busserulls. Han har også vært programleder på tv , sist jeg så han var på "allsang på grensen" hvor han opptrådde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...