Gå til innhold

Unge mødre i Oslo???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dagtid er greiest for meg også, men skal vi ta en dag over påske? Hva med den Onsdagen? denne uken er det meldt regn vær og jeg skal bort i påsken = )

Da har alle tid til og få med seg meldingene her også kan vi avtale sted. Med dagtid mennes 11-12?

Hva skal dere i påsken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh jeg reiser bort i påsken, hva med uken etter? Ja jeg tenkte sånn 12 tiden, vi skal reise til Kongsvinger da min stefar bor der:) Hva med dere andre?

• 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
Skrevet

Noen som vil møttes neste uke etter 17 mai?

Skrevet

Neste uke passer fint for meg hvertfall. Skal til helsesøster med Oscar den 19. Men utenom det er jeg stort sett ledig :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Oij sorry, glemte dette innlegget:P Noen som kan fredag?

Skrevet

Tror vi alle glemmer å kjekke tilbakemeldingene her veldig fort.. men jeg skal bli flinkere til det selv så kan jeg hvertfall denne uken om dere er ledige ?

Skrevet

Jeg blir gjerne med på treff på fredag :) min datter er 18mnd, noe større enn deres men det gjør vel ikke no :) vi skulle ha gjort det enklere med å legge hverandre til på fb og kunne sendt mld der! Et veldig fort gjort å glemme å sjekke her inne!

Skrevet

Eg er 23 år og har en sønn på 22mnd og vi vil veldig gjerne bli kjent med andre møre og barn i Oslo. Vi er helt nye i byen og kjenner ingen så kan fort bli litt ensomt....Holder til på romsås

Skrevet

Ja Facebook tror jeg er lettere.. Dere må gjerne legge meg til. Navnet er: Aline Jessica Jåsund.

Skrevet

Da har jeg lagt deg til, glemt dere her inne:P Håper vi får til et treff snart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...