gutt-mars-2010 Skrevet 25. august 2010 #1 Skrevet 25. august 2010 Hei! Er det noe unge mødre fra Oslo som har lyst til å bli kjent? Har en sønn på 5 måneder, så kanskje noen med barn på ca samme alder? Hadde vært hyggelig å bli litt kjent
Kanutten`s1 Skrevet 29. august 2010 #2 Skrevet 29. august 2010 Hei du... Nja, man er ikke eldre enn man føler seg sier eg bare *ler* Jeg er mamma til ei jente på 8mnd, hun kunne seriøst trenge noen å titte litt på hehe, og mamman hennes noen å skravle med og gjerne ta en kaffe, gå tur, eller what ever... Jeg er 28, holder til på Sinsen.
IreneSofie Skrevet 6. september 2010 #3 Skrevet 6. september 2010 Hei dere, Jeg er mamma til lille Etias på 2 mnd og savner en trillebuddy, eller fler. Min eneste venninne med småbarn stakk med mann og barn til utlandet og skal være borte i 6 mnd, så plutselig ble jeg ganske så ensom her hjemme nå som gubben har begynt på jobb igjen. Hadde vært fantastisk å bli kjent med noen i samme situasjon. Jeg er 24 og bor på Tøyen/nedre Kampen.
nøstebaby Skrevet 14. september 2010 #4 Skrevet 14. september 2010 Jeg har en gutt født 1 april 2010 Vi flytter snart til Nydalen
IreneSofie Skrevet 15. september 2010 #5 Skrevet 15. september 2010 Nøstebaby: Hvor gammel er du? Bor du i Oslo nå?
smelia Skrevet 19. september 2010 #6 Skrevet 19. september 2010 Jeg holder til på grønland og har en gutt på 7 mnd
kristine0206 Skrevet 22. september 2010 #7 Skrevet 22. september 2010 Hei:) Jeg har lyst til å bli kjent med flere unge oslo-mammaer. Jeg er 24 år, bor på tåsen og har en sønn på 7 mnd.
gutt-mars-2010 Skrevet 27. september 2010 Forfatter #8 Skrevet 27. september 2010 Hei alle sammen Jeg og noen andre unge mødre i Oslo har laget en liten barselgruppe, vi er foreløpig bare 5, men kan gjerne få med fler Skal ha treff nå på torsdag 30 september kl 13.00! Noen som vil bli med?? Isåfall kan dere enten sende meg mail eller melde dere inn i gruppen "Unge mødre i Oslo" på facebook og få infoen der! Er så koselig med sånne treff Mailen min er: [email protected] Koselig om dere vil bli med! Klem
havreveien Skrevet 30. januar 2011 #9 Skrevet 30. januar 2011 er det noen som skal snart ha barn dette året? som har lyst å bl kjent med andre i samme situasjon??
AlineJåsund Skrevet 14. mars 2011 #10 Skrevet 14. mars 2011 Hei Jeg har nettop fått en herlig liten sønn, 19 feb. Jeg er ikke veldig kjent i Oslo men bor på Carl Berner
DollLegg Skrevet 16. mars 2011 #11 Skrevet 16. mars 2011 Jeg fikk en datter for 2uker siden. Vi kunne godt trenge en trille venn eller fler om litt. Vi er ganske nye i byen her.
AlineJåsund Skrevet 16. mars 2011 #12 Skrevet 16. mars 2011 Høres koselig ut.. er ikke helt ny i byen (bodd her i 1 og et halvt år røffelig) men har ikke noe nettverk etter at jeg ble gravid i studietiden. trille venn høres gøy ut
AlineJåsund Skrevet 16. mars 2011 #13 Skrevet 16. mars 2011 Jeg er ganske ny selv i Oslo, Gravid i studietiden så har ikke noe særlig nettverk her i Oslo. Trillevenn høres koselig ut.
DollLegg Skrevet 17. mars 2011 #14 Skrevet 17. mars 2011 Høres kjent ut, jeg kunne ikke begynne på skolen da jeg var gravid...Men siden kjeresten er ganske knytta så er vi her da. Har du fått baby eller venter du.? = )
AlineJåsund Skrevet 18. mars 2011 #15 Skrevet 18. mars 2011 Jeg fikk en gutt 19. Februar så er ganske nytt for meg også. Studerte 1 og et halvt år før jeg hadde termin så fikk ikke fullført men valgte å gå det første semesteret av 2. året på grunn av støtten jeg da kunne få fra lånekassen. Har ikke jobbet noe særlig og får derfor ikke foreldrepenger, så måtte gjøre det på den måten.
T Jente09Jente11 Skrevet 20. mars 2011 #16 Skrevet 20. mars 2011 20 år og fikk en liten jente 4 mars:) Bor på sagene
AlineJåsund Skrevet 21. mars 2011 #17 Skrevet 21. mars 2011 Gratulere Vi skulle hatt et treff alle sammen som ønsker det hadde hvert koselg å bli kejnt med andre mødre på min alder
AlineJåsund Skrevet 27. mars 2011 #19 Skrevet 27. mars 2011 Jeg bor rett ved grünerløkka og der ser det veldig koselig å ha et babytreff
<3 w <3 Skrevet 3. april 2011 #20 Skrevet 3. april 2011 Hei! Jeg er ny her inne! Er 25 år, bor i oslo og har en gutt på snart 4 mnd. Har veldig lyst til å bli med på et eventuelt treff!? <3 w <3
DollLegg Skrevet 5. april 2011 #21 Skrevet 5. april 2011 Gratulerer alle sammen, jeg begynner endelig og føle at jeg har litt dreisen på dette, hehe. Klarer til og med søvnløsheten bedre, kan vi ikke prøve og møttes en dag alle sammen? Noen som vet om ett hyggelig sted hvor det er litt plass, med barne vogner på slep mener jeg. Hadde vært veldig hyggelig og møtt noen i samme sittuasjon på samme alder = )
T Jente09Jente11 Skrevet 5. april 2011 #22 Skrevet 5. april 2011 Om noen vet hvor storo senteret er? Så har jeg fått med meg at på jordbær pikene er ganske populært for mammaer med barnevogner.
AlineJåsund Skrevet 6. april 2011 #23 Skrevet 6. april 2011 Så hyggelig! Ja Storo er ikke langt unna hvor jeg bor hvertfall, er mange fine plasser på grünerløkka også nå som det begynner å bli litt bedre temperatur ute men vet ikke om det er så veldig mange steder hvor det er gunstig for oss med barnevogn. Jeg er hvertfall ikke vanskelig og er med hvor det måtte passe dere
DollLegg Skrevet 8. april 2011 #24 Skrevet 8. april 2011 Jeg også blir med til jordbær pikene, kan jo ikke være så vanskelig og finne, vist ikke tenkte jeg på asylet på grønnland om noen vet hvor det er? Der er det god plass og en stor fin bakgård. Samme for meg egentlig = ) Når passer det.?
T Jente09Jente11 Skrevet 9. april 2011 #25 Skrevet 9. april 2011 Så flott at noen er med! Det er det samme for meg egentlig, vet bare om jordbærpikene hehe. Asylet vet jeg ikke hvor er, men hadde vært deilig å sitte ute om det er fint vær og sol:) For meg passer det best på dagen da jeg har en 2åring i barnehagen, hva med dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå