Gå til innhold

Unge mødre i Oslo???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei du...

Nja, man er ikke eldre enn man føler seg sier eg bare *ler*

Jeg er mamma til ei jente på 8mnd, hun kunne seriøst trenge noen å titte litt på hehe, og mamman hennes noen å skravle med og gjerne ta en kaffe, gå tur, eller what ever...

Jeg er 28, holder til på Sinsen.

• 2 uker senere...

Hei dere,

Jeg er mamma til lille Etias på 2 mnd og savner en trillebuddy, eller fler. Min eneste venninne med småbarn stakk med mann og barn til utlandet og skal være borte i 6 mnd, så plutselig ble jeg ganske så ensom her hjemme nå som gubben har begynt på jobb igjen. Hadde vært fantastisk å bli kjent med noen i samme situasjon. Jeg er 24 og bor på Tøyen/nedre Kampen.

Annonse

Hei alle sammen :)

Jeg og noen andre unge mødre i Oslo har laget en liten barselgruppe, vi er foreløpig bare 5, men kan gjerne få med fler :D Skal ha treff nå på torsdag 30 september kl 13.00! Noen som vil bli med?? Isåfall kan dere enten sende meg mail eller melde dere inn i gruppen "Unge mødre i Oslo" på facebook og få infoen der! Er så koselig med sånne treff :)

Mailen min er: [email protected]

Koselig om dere vil bli med!

Klem

• 4 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

Jeg fikk en gutt 19. Februar så er ganske nytt for meg også. Studerte 1 og et halvt år før jeg hadde termin så fikk ikke fullført men valgte å gå det første semesteret av 2. året på grunn av støtten jeg da kunne få fra lånekassen. Har ikke jobbet noe særlig og får derfor ikke foreldrepenger, så måtte gjøre det på den måten.

Gratulerer alle sammen, jeg begynner endelig og føle at jeg har litt dreisen på dette, hehe. Klarer til og med søvnløsheten bedre, kan vi ikke prøve og møttes en dag alle sammen?

Noen som vet om ett hyggelig sted hvor det er litt plass, med barne vogner på slep mener jeg. Hadde vært veldig hyggelig og møtt noen i samme sittuasjon på samme alder = )

Så hyggelig! Ja Storo er ikke langt unna hvor jeg bor hvertfall, er mange fine plasser på grünerløkka også nå som det begynner å bli litt bedre temperatur ute men vet ikke om det er så veldig mange steder hvor det er gunstig for oss med barnevogn. Jeg er hvertfall ikke vanskelig og er med hvor det måtte passe dere :)

Så flott at noen er med! Det er det samme for meg egentlig, vet bare om jordbærpikene hehe. Asylet vet jeg ikke hvor er, men hadde vært deilig å sitte ute om det er fint vær og sol:) For meg passer det best på dagen da jeg har en 2åring i barnehagen, hva med dere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...