Gå til innhold

Noe galt med babyen?


Lisjemor

Anbefalte innlegg

Kan bare føye meg inn i rekken av av damen foran her har sagt, har tenkt masse på dere og har vært inne her og sjekket mange ganger i dag for å se om du hadde vært her og skrevet noe.....

 

Snakk om seigpining, håper de kan si unnskyld til dere for denne behandlingen. Hvis du orker, ta det opp med dem og si fra om liten respekt for mennesker i sjokk og sorg.....

 

mange varme trøsteklemmer fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå kom svaret. Trisomi 18, alvorlig, uhelbredelig og umulig å leve med. De fleste fostre dør under svangerskapet, resten under fødselen. Blir innlagt på mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ufattelig trist Lisjemor. Sorgen og fortvilelsen er stor nå. Vi tenker masse på dere her på BIM. Føler med dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så utrolig trist og vondt å høre! Håper du får all den hjelpen og støtten du trenger til å komme deg gjennom dette. Ønsker deg og kjæresten alt godt i fremtiden!

 

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh nei.. så ubeskrivelig trist..

 

Tenker på dere. ta vare på hverandre i denne vanskelige tiden. Tankene mine er med dere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må bare signere med de andre damene her. Så ufattelig trist :/ Håper dere tar godt vare på hverandre i denne tunge tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig trist og høre, føler med dere i sorgen:/

 

Ta godt vare på hverandre, og søk trøst og støtte dere dere kan få det. Kan ikke sette meg inn i hvordan dere har det, men dere skal vite at dere er i mine tanker......

 

mange varme trøsteklemmer fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ufattelig trist...jeg føler så med dere, har vært gjennom det samme selv. Ta godt vare på hverandre, det føles så urettferdig og ingen skal behøve å oppleve dette. Ta tida til hjelp, håper dere får god oppfølging der dere bor.

 

Varme klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig trist, er umulig å kunne forestille seg smerten dere går igjennom nå. Ønsker dere alt godt og lykke til med tiden som kommer nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vet dere er igjennom en grusom tid nå, og at tiden fremover vil være mørk, uforståelig og tom. Håper dere har mange rundt dere som kan støtte dere nå.

 

Tenker på dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil også si jeg har tenkt masse på dere denne uken.....

 

Mange varme trøsteklemmer fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er som det blir sagt, ord blir fattige.. Det må oppleves så uffatelig urettferdig...:( Jeg har ikke mulighet til å forstå smerten dere opplever.. Kan ikke annet enn å sende en "digital" klem... Støtt hverandre, og gi hverandre pusterom også.. Vanskelig å fordøye en slik opplevelse... Klem igjen..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...