Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #1 Skrevet 20. august 2010 Ikke for å rakke ned på de på 20, har aldri gjort det, ikke er jeg selvgod heller, jeg er bare trygg på meg selv og vet jeg ser godt ut, og kan måle meg med mange av mine yngre søstre ) Hjernen til mennesket er faktisk ikke ferdig utviklet før man er 21 år, så klart de på 30 pluss har mer vett, skal ikke mer til enn å lese dusteinnleggene lengre nede her for å forstå hvor utrolig umoden 20 åringer er, bare de som er usikker på seg selv holder på sånn )
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #3 Skrevet 20. august 2010 dere rakker ned på 20 åringer. dere er i ferd me å bli gamle å får panikk.. dere må ha bekreftelse på at dere ser bra ut.. og de eneste som bekrefter det er dere selv. Det som er umodent, er å rakke ned på yngre.. dere er egentli sjalu.. Jeg sa KUN min mening om at jeg absolutt ikke liker eldre damer, DA BLE DET EN STORM av umodent inlegg av dere.. jeg sa absolutt ingenting negavtivt om dere før jeg ble tråkket på pga min mening.. Vett har ingenting med alder å gjøre..
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #4 Skrevet 20. august 2010 Tråden er jo litt morsom da :-). Hun klarer jo å virke like konsekvent dum hele veien. Det er egentlig ganske godt gjort. Kansje det er sant at hun jobber i Hjemmet Mortensen som hun skriver, bare at jobben hennes er å skrive innleg som får oss til å tenne litt. Flere treff gir større reklameinntekter.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #5 Skrevet 20. august 2010 For din del kan vi jo håpe vett har litt med aldre å gjøre.
Lille-Pernille Skrevet 20. august 2010 #6 Skrevet 20. august 2010 DETTE ER STARTEN PÅ TRÅDEN DIN. OG DU SA ABSOLUTT INGENTING NEGATIVT???? Dere er så patetiske. Jeg har lest her på dette forumet i cirka en måned nå.. og alt dere gjør er å klage på mannen deres,søker etter hjelp når dere har vært utro, langer ut om den fæle lokta i skårra deres, og sier at dere er i den beste alderen og mye penere en jenter på 20. Dere er jo helt patetiske.. Beste alder? 30+? hahaha. Dere liker å tro det. Hvorfor klager dere så mye på unge jenter hvis dere er i deres beste alder? ingen av dem klager på dere? kun kansje når dere lyver å sir at ungutter liker dere... *jeg er 31 og hadde sex med en på 18 på en festival!* for noe crap lol hahaha. 1 av 100 har tenkt tanken på en eldre dame, 1 av 1000 gjør det med en eldre dame. selv om dere var heldig å fant en av dem, betyr det ikke at all er slik. de fleste av dere som er 30, har en mann som nærmer seg 40. Dere begynner å komme i en midtlivskrise og rakker ned på unge folk fordi dere kommer aldri til å bli ung igjen. Dere ønsker å bli ung igjen. Man baksnakker som regel de man er sjalu på.. alltid vært en kvinnfolkting.. Jeg jobber selv i hjemmet mortensen og skal anbefale dem å legge ned denne siden fordi det bare er skurrete 30+ åringer som sitter hjemme fordan pc'n å skriver bull på dette forumet! dere er jo mer umoden en 15 åringer på spill forums! Start the flame old ladies!
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #7 Skrevet 20. august 2010 Bra du skriver HUN, for nekter å tro det er en HAN!!! Hilsen hun som var på Hove i sommer, og ble nedrent av unge karer!!
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #8 Skrevet 20. august 2010 Ja vi damer på 30 pluss går irundt å har en følelse av å være sjalu på alle som er yngre enn oss... Jeg har selv problemer med dette , vondt i magen hver dag når jeg våkner og tenker på alle 20 åringene jeg skal gå forbi på en dag, følelsen av sjalusi river å sliter i meg konstant:) Og depresjonen har gjort sitt inntog for lengst, med en snittalder på godt over 90 i min famili på begge sider, er det bare å innse at døden og aldersheimen nærmer seg med stormskritt ) Om noen bare kunne gitt meg en kule i panna på 20 års dagen, hadde jeg vært spart for et begredelig og uverdig liv med absolutt null livskvalitet !!
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #9 Skrevet 20. august 2010 Jeg er temmelig fornøyd - det er mye deiligere å være 30 enn jeg trodde da jeg var 20
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #10 Skrevet 20. august 2010 "Hjernen til mennesket er faktisk ikke ferdig utviklet før man er 21 år, så klart de på 30 pluss har mer vett, skal ikke mer til enn å lese dusteinnleggene lengre nede her for å forstå hvor utrolig umoden 20 åringer er, bare de som er usikker på seg selv holder på sånn )" Eeeeh... du sitter der og skriver med en "jeg er bedre enn deg" holdning og påpeker til og med at du er sååå lekker (i ditt eget hode ihvertfall), og drar frem "dusteinnleggene lengre nede her". Hva er dette innlegget da? Jeg vil påstå dette er mer dusteinnlegg enn mesteparten av de andre jeg har lest her inne!
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #11 Skrevet 20. august 2010 Når i alle dager ble de på over tretti år "eldre damer"? Jeg harpassert førti og tenker da alsri at jeg er en "eldre" dame. Alder er et tall, men "kjærring" kan man være uansett alder.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #12 Skrevet 20. august 2010 Jeg nærmer meg 30, men en ting er sikket. Man blir aldri ferdigutviklet eller ferdigutlært. Hvis man tror det, så er man selvgod. Og selv om hjernen ikke er ferdigutviklet før man er 21, så vet jeg at det finnes 21-åringer som oppfører seg mer modent enn noen 30-åringer. Og de som er rundt 20 år kan da ikke noe for at de ikke har levd lenger. Respekter folk for det dem er.
ellen-propellen Skrevet 20. august 2010 #13 Skrevet 20. august 2010 Jeg er godt over 30 og jeg er ikke selvgod eller innbilsk. Men,har man ett trygt og stabilt liv som 30+ åring så har man en større ro og selvsikkerhet enn en 20 åring. Man har fått en viss stil,økonimi stabil nok til å shoppe skikkelige klær/sko og smykker. Man har ingen "rånebil" lenger,man kjøper dyrere merkesminke,man går til frisør for å både klippe og farge håret osv. Min påstand er at: joda,vi kan være misunnlige på rompa til en 20 åring Men 20 åringen er like misunnlig på vår økonomi,stil og stabilitet.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #14 Skrevet 20. august 2010 Lille-Pernille Vær forsiktig med hva du sier. Noen kunne jo finne på å minne deg på det f.eks når du er 35.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #15 Skrevet 20. august 2010 Lille-Pernille.. Du vet at vi en gang var i tyveårene selv? Kanskje om ti år, så oppdager du at vi (som da er i førtiårene og fortsatt smashing) hadde rett..? Det er utrolig mange flotte damer, i alle aldre, så jeg skjønner ikke hvorfor man skal bry seg om noe så banalt som hvor gammel noen er. Bedre å ha det godt med seg selv, og slutte å bry seg om alle andre!
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #16 Skrevet 20. august 2010 Jeg som er i 20-årene og har akkurat det samme som deg, Ellen F, er uansett voksen. Det er forskjell på å være mentalt voksen og fysisk voksen. Og greit nok at en har litt selvtillit og ro når en er over 30, men ærlig talt... Sånn som HI skriver så tyder det ikke på at hun har noen av delene. Det virker faktisk mer som at hun febrilsk prøver å overbevise seg selv om at akkurat det hun sier er sannheten, og det ved å rakke ned på andre som er yngre enn seg. HI oppfører seg som en fjortis her.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #17 Skrevet 20. august 2010 Disse 30 er bedre enn 20-innleggene er garantert skrevet av noen som kjeder seg noe sinnsykt. Ingen voksne folk sitter sånn og skriver sånt tull i fullt alvor. I så fall trenger de MASSE hjelp
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #18 Skrevet 20. august 2010 Haha.. Ler så jeg griner "misunnelig på vår økonomi,stil og stabiliter" Det du glemmer er at man er sin egen lykkes smed og at man fint kan gjøre det bra i 20 årene også. Jeg er 23 år og har klart meg veldig bra tross min unge alder. Det du sier får deg jo bare til å høres umåtelig kjedelig og forutsigbar ut. Vedder på at mannen din vet AKKURAT hva han får og i hvilken rekkefølge når dere legger dere om kvelden. For her er vel og alt like forutsigbart og stabilt? Dyre sminkeprodukter? Velkommen etter. Det kan alle kjøpe. Prioriteringer kalles det. Samme med dyre designklær om det er det du tenker på. Men med din stabile stil er det vel strake vegen rett på Vivikes - klær for modne damer. For det er jo det du er?! Du må gjerne rette meg om du tilfeldigvis kun handler i Bogstadveien, men da vil jeg tørre å påstå at de færreste har råd til å kun handle fra øverste hylle med mindre du tjener veldig bra ev. har en mann som drar inn alle pengene så du kan slaske rundt hjemme med unger til rumpa når bakken. Når det er sagt så har jeg aldri sett så mye uflidde mødre i den alderen du er i. Selvsagt er det jo noen som ser riktig så bra ut- men hestehalen, allværs jakka og en sliten bukse med passform fra sparkjøp er veldig ofte gjeldene. Sminke? -tydeligvis et fremmedord. Men rakk ned på oss i 20 årene. Synes det er riktig så underholdene. Jeg har en klassisk stil (da mener jeg ikke nyeste fjortis trend fra bik bok), holder på med en bra utdanning, gjør ting i hverdagen for å føle meg bra, trener og er der for barnet mitt. Samt lager all mat fra bunnen av. På toppen av det så er jeg er sikkert 10 år yngre enn deg. Misunnelig? Du sier sannsynligvis nei, men innerst inne
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #19 Skrevet 20. august 2010 LOL!!!!!! Sorry damer, enten dere er i 20-, 30-, eller 40-årene, denne tråden forteller meg bare en ting: Modenhet, selvtillit og innsikt har overhodet ingenting med alder å gjøre! Som min mor (på godt over 60) alltid har sagt: "Man er bare så gammel som man føler seg, og jeg føler meg ofte som en 20 åring enda!" Hilsen 34 år på papiret, 20 år i sinnet, og som føler meg som en med 40 år vett når jeg leser innleggene her...
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #20 Skrevet 20. august 2010 og der stupte du ned på det nivået (les modenhets nivå) som du selv påstår at de som er yngre enn deg er på. kjenner til mangeflinke kvinner som er voksne og trygge på seg og sine valg både på 20 og på30+ og 40+ jeg forstår virkelig ikke vitsen med disse trådene uansett om det er hakking på de over og under 30. hilsen en på 30+
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #21 Skrevet 20. august 2010 ELLEN F.. Du har hatt endel idioti-holdninger før her inne på forumet.. Dette var bare nok ett som viser deg i din glans:) Idioter finner men blant tenåringer, 20 åringer, 30, 40 og 80 åringer.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #22 Skrevet 20. august 2010 Verdens største opplevelse (for meg) er da mine barn ble født! En annen stor opplevelse er muligheten til å erkjenne at at jeg faktisk blir eldre:). Da jeg var 20 var jeg mot enkelte eldre (25) noe nedsettende i tankene mine, likevel klok.... Men nå er jeg 36 og fantastisk takknemlig for at jeg er normal og faktisk blir eldre. Frisk, har en fantastisk familie (som jeg kan krangle med innimellom, men som jeg elsker over alt på jord )), hus, bil, jobb og mat i overflod! Alle aldre har sine stadium, se sjarmen i dem alle!
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #23 Skrevet 20. august 2010 Jeg er godt over 30 år og har aldri fått med meg at det er et slikt "hat-forhold", de på 20 forakter de på 30 og omvendt. Håper inderlig dette bare er noe tull som er her inne på disse foraene, og ikke i den virkelige verden. Jeg har i alle fall venninner i alle aldre, og har ikke oppdaget at hverken de i 20-årene eller de i 30-årene er spesielt ubegavete eller irriterende. Er sjokkert over at folk dømmer andre nord og ned pga alder, om det går den ene aller andre veien.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #25 Skrevet 20. august 2010 Hva i all verden skal jeg være misunnelig på de i 20-årene for???? Gi meg noen gode grunner!!!!!! Vi i tredveårene har jo vært der dere er, mens dere ikke har vært der vi er....hvordan kan dere hevde det er så mye mer stas å være i tyveårene når dere ikke har opplevd annet? -32-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå