ungmortil3 Skrevet 19. august 2010 #1 Skrevet 19. august 2010 Dere som bare kommenterer innlegg for og provosere? Dere voksne mennesker som kaller andre idioter kun fordi de har en liten ubetydelig skrivefeil i innlegget sitt? Dere burde funnet på noe bedre og gjøre enn og sitte og skrive slikt tull! Jeg er kun 20 år og syntes dere rett og slett er latterlige! Takk!
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #2 Skrevet 19. august 2010 Og vi synes det er latterlig at en på 20 år snart blir 2 barnsmor! Så-det-så!
ungmortil3 Skrevet 19. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2010 Jeg skal faktisk snart bli 3 barnsmor .
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #4 Skrevet 19. august 2010 Hei lille venn! Er mamma'n din våken? Vet hun at du er på datamaskinen så sent? Jeg synes du skal være flink pike å slå av maskinen og gå å legge deg nå.. Natta, sov godt:)
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #6 Skrevet 20. august 2010 alvorlig talt anonym over meg! hva i alle dager er det me deg og dine fordommer? var kanskje din mor for gammel og satt inne med gamle fordommer som smittet over på barnet? usaklig sant? nei, nå må dere kutte ut!
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #7 Skrevet 20. august 2010 alvorlig talt anonym over meg! hva i alle dager er det me deg og dine fordommer? var kanskje din mor for gammel og satt inne med gamle fordommer som smittet over på barnet? usaklig sant? nei, nå må dere kutte ut!
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #8 Skrevet 20. august 2010 20 år og 3 barnsmor faktisk! Foreldrene dine er sikkert veeeldig stolte!
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #9 Skrevet 20. august 2010 hva i alle dager vet vel vi om forhistorien?? stolt er hun nok uansett! mormor til 3 små, gir grunn til stolthet!
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #10 Skrevet 20. august 2010 Skjønner ikke problemet til enkelte altså. og være 20 år og snart ha 3 barn er noe og kunne være stolt over ja! Men og sitte og rakke ned på det, det er liksom så veldig mye mer MODENT, sant? herremin til damer. Så visst deres barn vokser opp, og har 3 barn før de fyller 20, så kommer dere til og dømme de på samme måte som dere gjør med andre unge mødre her inne? pisspreik. Se bittelitt lenger enn ut på nesetuppen da! Det er ikke ALLE mødre under 23 år som ligger i rennesteinen og ikke klarer og få det til og gå rundt og ta vare på barna, ha et stabilt liv. En mor på 20 år kan være minst og mer god mor enn en mor i 30 årene. Alder har ingenting og si, det er hvordan de er og har det, det kommer an på. Blir så frustrert over at vi som ble mor ganske unge alltid skal feies under samme kam. Men visst dere som er så voksne vet best, og er mest oppegående, så begynn og bevise det..
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #12 Skrevet 20. august 2010 Jeg er enig med deg og hun som startet tråden.. kvinnfolk over 30 som er her er i en midtlivskrise og rakker ned på unge:) er selv mann på 22
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #14 Skrevet 20. august 2010 For dem som ikke har sett det,, så er dette forumet like masse tilegnet en mann
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #15 Skrevet 20. august 2010 Heilt enig med anonym 08:32 - Er godt voksen sjøl, og syns det er synn at unge mammaer skal herses med og måtte motta så mye dårlig kritikk! -
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #16 Skrevet 20. august 2010 Javisst.... uten baller isåfall;) Hadde mannen min holdt til her inne hadde jeg mista lysta ihvertfall!
Lilleleen Skrevet 20. august 2010 #17 Skrevet 20. august 2010 Helt enig, snartmortil1+2 ) Og til dere som rakker ned på unge mødre, hvorfor gjør dere det? Så lenge de er gode mødre, så har alder ikke så mye å si. Kjenner andre som også er unge mødre og de er like gode mødre som de mødrene på 30+. Har selv unge foreldre og er kjempeglad for det. De er veldig gode foreldre og alle vi barna har hatt en god barndom, ett trygt tenåringsliv og vi klarer oss veldig godt nå som vi har blitt voksene.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #18 Skrevet 20. august 2010 Til Anonym 08:14. Det skal jeg faktisk si deg at de er. De er stolt av meg fordi jeg i ung alder valgte og ta et vanskelig valg og for så og stå for de i ettertid. Jeg har gjordt en god jobb med sønnen min, han er en flott liten gutt og det får jeg høre av andre omtrennt daglig . Jeg er på ingen måte en uegnet mor fordi jeg ikke hadde det beste utgangspunktet som gravid, da jeg var 17 år gammel, uutdannet og bodde hjemme hos min mor. Jeg beklager meg jeg tar meg ikke nær av noe av det som blir skrevet på et anonymeforum på nettet.. så jeg tror det som ble skrevet av deg heller var relativt bortskastet! -HI-
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #20 Skrevet 20. august 2010 Ikke bry deg om alle disse kommentarene, HI... Jeg blir så provosert når folk begynner å hakke på andre mennesker på denne måten. Husk en ting damer: Det sitter faktisk ekte mennesker bak anonymknappen. Og jeg tviler sterkt på at damene som er så voldsomme til å kritisere, er de beste mødrene. De er vel så opptatt med å sitte her på forumet, for å finne noen ny å hakke på. Jeg syns det står respekt av HI som valgte å beholde barnet når hun var 17 år. Og barnet/barna hennes har det nok kjempe fint
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #21 Skrevet 20. august 2010 Å fy faen...Nå synker dere dypt...Helt enig med deg snartmortil1+2! Mindreverdighetskomplekser, vet du!
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #22 Skrevet 20. august 2010 Synke dypt? Jeg mener at folk må stå til ansvar for sine handlinger og ikke utnytte systemet og det får dere tåle å høre! Men 20-åringer i dag er jo vant til å ta og ta og vet ikke hva det vil si å gi. De svømmer med armene innover for å karre til seg... ANSVARSLØST!
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #23 Skrevet 20. august 2010 Det som er ansvarsløst er de som tar abort for det ikke passer med barn nå. Det er ikke mye ansvarsløst å beholde barnet når man er 17 år gammel. Det står respekt av det. Men det er ikke alle her inne som vet hva respekt er for noe... Og hadde 20 åringer i dag ikke visst hva det vil si å gi, så hadde nå aldri HI satt et barn til verden... Sånne som deg 10:20 er trangsynte og ser ikke noe annet enn sin egen nesetipp... For noen er visst verden svart / hvit
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #24 Skrevet 20. august 2010 De som skriver alt dritet om å være ung mor de er nok de gamle hønene på 35-40+ som er død når de engang får barnebarn.. Før var de 16-20 når de fikk barn.Helt vanlig.Og veldig mange er kjempe flinke.Ung eller ei.Så dere gamle høner få dere ett liv.For det kan dere umulig ha.Eller dere fjortiser som ikke har noe her inne å gjøre.og bare lager kvalme for å være ekkel. Stå på du er flink som er mor til 3 så ung.Vær stolt!
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #25 Skrevet 20. august 2010 Ja må si det er mye umodne damer/manner her inne.. Sån som dere holder på er et bevis på at alder ikke har noen ting å si om man er moden eller ikke, dere virker jo lankt mindre moden en tråstarter.. Skjerp dere.. Tenk at dere liksom skal være voksn mennesker og så sitter dere på dette viset, det er umodent det.. Nej stå på HI.. Hilsen en snart 2barnsmor på 23 år, som har fast jobb, fortsatt sammen med barnefaren til min første og har kjøpt eget hus, bil og båt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå