Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #26 Skrevet 19. august 2010 Jeg har selv hatt tanker om selvmord og synes det er vondt å lese at noen synes det er egoistisk å gjøre dette. Når tankene kommer blir tankene sentrert rundt at det er ofte en løsning å ta selvmord for at barn, samboer og de rundt deg skal slippe belastningen med deg. Og de vil få det så mye bedre, hvis du gjør dette. Det er tankemønstre som gjør at dette er en logisk tankegang. Når jeg har kommet ut at svarthullet, er jeg svært glad jeg ikke gjorde noe med deg. Da klarer jeg å tenke at jeg er ikke belastning, samboer og barn er glad i meg og de vil få det enda vondere med at jeg skulle død. Vær så snill å ikke døm de psykisk syke. Jeg tror at det er mange flere enn vi tror som sliter med dette, men ingen tør å snakke om dette pga forhåndsdømming.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #27 Skrevet 19. august 2010 Ja, er akuratt sånn jeg føler det,2123. Det går ikke på at jeg ønsker å slippe å leve, men jeg ønsker ikke at barna mine skal slippe belastningen, ja, som du sier. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå