lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 19. august 2010 #26 Skrevet 19. august 2010 Nydelig! Herlig med slike historier! Lykke til med kjærligheten og sønnen videre!
Tøysetipp Skrevet 19. august 2010 #27 Skrevet 19. august 2010 Deler den store gleden med deg. Ingenting gjør meg mer lykkelig enn når du har det bra. Godt for meg å vite at du blir ivaretatt, elsket og at du ble gjenforent med det som viste seg å være din store kjærlighet. Samtidig er jeg glad for å ha blitt kjent med han på "nytt". Og at han viser til å ha så mye omtanke og kjærlighet for både deg og gullet. Et nytt kapittel i ditt liv. På den reisen dere har sammen- som i en felles fremtid. For størst av alt er kjærligheten. Stolt av deg!
*Rutletutt* Skrevet 20. august 2010 #28 Skrevet 20. august 2010 Fantastisk lesing, vennen min! Utrolig flott at du endelig føler at du er skikkelig lykkelig og at alt er på plass - er det noen som fortjener det er det deg! God klem
Saftsuse 84 Skrevet 20. august 2010 #29 Skrevet 20. august 2010 *sukk* rørt, snufs... )) Lykke til!!!
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 20. august 2010 #30 Skrevet 20. august 2010 Sukk Så herlig historie! Lykke lykke til
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 20. august 2010 #31 Skrevet 20. august 2010 OIIIII!!!!! Velskrevet og vel fortjent! Gratulerer med kjærlighten, og fremtiden sammen.
Gjest Skrevet 20. august 2010 #32 Skrevet 20. august 2010 Gratulerer og lykke til med kjærligheten! Plei den godt og hjelp hverandre slik at kjærligheten varer livet ut. Din historie er nesten som min egen, bortsett fra at jeg hadde ingen barn da jeg, drygt 30 år gammel, møtte igjen min aller første kjærlighet. For å gjøre vår historie veldig kort, så er vi i dag gift, har et flott kjærlighetsbarn og en stor og god trygghet i hverandre. Heldigvis for kjærligheten, sier jeg bare! ;-)
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 20. august 2010 #33 Skrevet 20. august 2010 Åh, så fantastisk lesning Så glad på dine vegne, at du har funnet KJÆRLIGHETEN!!! <3 Lykke til videre med han du skal leve med resten av livet
Silja FullFres McQueen Skrevet 20. august 2010 #34 Skrevet 20. august 2010 Ahhh, fy fader.. Jeg kjenner jeg får helt vondt inni meg... Vondt fordi.. Vel.. ;P Og vondt fordi jeg blir så glad på dine vegne at jeg får helt vondt! =) Dete fortjener du snuppa! =) Virkelig! NYT DET!! =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå