Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #26 Skrevet 19. august 2010 Enten spiser de det de får servert, eller så får de la være. Slik er regelen hjemme hos oss. Jeg forventer heller ikke at mine barn skal få spesialbehandling når de er borte!
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #27 Skrevet 19. august 2010 Her er det middag, eller brødskiver. til våre egne og andres barn.
Lille-Pernille Skrevet 19. august 2010 #29 Skrevet 19. august 2010 Kreft i tykktarmen pga pølser? Kan du legge ved en link til den studien??????
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #30 Skrevet 19. august 2010 Her spiser man det man får servert, enkelt og greit. Barn trenger variert kosthold, og det får de ikke dersom de alltid får lov til å spise det de liker best. Slik har regelen alltid vært her i huset, og barna spiser det de får servert uten protester. Mange blir overrasket over alt barna liker, men spesiell mat til dem har aldri vært et tema her i huset og derfor har de heller aldri visst om at det er et alternativ. Barn som er gjester får ikke servert spesialmat, men vi tar noe ganske ordinært når vi vet at fremmede barn kommer på middag
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #31 Skrevet 19. august 2010 Barna våre har også bestandig måttet spise det de får tilbudt og spiser nå alt. Som regel når barn sier at de "ikke liker" betyr det bare at de har mer lyst på noe annet. Det hender mine også sier det, men de spiser det vi har likevell.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #32 Skrevet 19. august 2010 Man kan IKKE kalles kresen, om man kun kan spise kjøttdeig, makaroni og pølser. Da er man ukultivert og sær. Kresen er man når man kun kan spise det aller beste, delikatesser av høy kvalitet. Noe som også er temmelig sært og ukultivert. Men man er ikke kresen når man bare spiser dårlig mat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå