Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #26 Skrevet 18. august 2010 Man skal tenne på flått, det gjør alltid jeg. Skjønner godt du ble irritert HI.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #27 Skrevet 18. august 2010 Ehhh...du er blåst eller, 20:42? Har vel ingenting med hvordan svigermor til HI drepte flåtten, men at svigermor ikke hørte på HI når hun stod der. HI har like mye rett til å bli sinna som alle andre.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #28 Skrevet 18. august 2010 Men skjønner du ikke problemet 20:42? Det er jo ikke at svigermor har gjort noe farlig. Er vel heller det at når hun da tok av flåtten, hadde det bare vært å kaste den i do, eller søpla, så slippre man å skvise den på gulvet. Noe som er veldig grisete! HI
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #29 Skrevet 18. august 2010 Men dere: Man bør ikke skvise flått, uansett om det er svigermor, svigerdatter, mor, far, onkel, gammeltante som gjør det... Grunnen er at dersom det er en hunnflått med egg, vil disse eggene spres ved skvising. Flått bør derfor brennes. Derfor ville jeg blitt litt småhysterisk hvis noen hadde skvisa en flått i mitt hus...
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #30 Skrevet 18. august 2010 Æsj. Nå skrubber jeg så knokene er hvite! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå