Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #1 Skrevet 18. august 2010 Hun kom inn hit i dag, og dro med bikkja inn. Når jeg skulle kose med bikkja, så jeg at den hadde en flått rett over øyet, og sa til svigermor at hun måtte fjerne bikkja fra meg og mini. Så tok a bare tak i flåtten, og dro den ut, hørtes ut som et knekk når flåtten slapp taket, så KASTA HUY DEN PÅ GULVET MITT OG TRÅKKET PÅ DEN!!!!!!! Selv om jeg sa at vi måtte ta den ut og brenne den! Nå kan vel hue være hvorsomhelst her eller? Vet ikke hvorfor man skal brenne flått, men vet at jeg ikke liker en skvisa flått på gulvet mitt! Er det virkelig mulig???
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #2 Skrevet 18. august 2010 Oi, du har en skrue eller to løs, eller?
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #3 Skrevet 18. august 2010 Herligheten da kvinnfolk, det er da større sjangse for at det kommer flått på både deg og barna dine når dere er i hagen, enn at den skvisa flåtten der får gjordt noe stor skade. vask og/eller støvsug gulvet så går det helt fint. Greit nok at det kanskje er litt ekkelt det hun gjorde, men å lage no big deal ut av det blir bare for dumt.....
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #4 Skrevet 18. august 2010 Leste et innlegg her i dag om at mentalt syke burde skjermes fra samfunnet og nå ser jeg hvorfor. Du er ikke riktig rett på en flekk!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #5 Skrevet 18. august 2010 stakkars svigermor som har slik en hysterisk svigerdatter. djeez..
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #6 Skrevet 18. august 2010 Seriøst? Jeg går da ikke inn til folk og skviser dyr utover gulvene deres! Herregud. Eier dere ikke folkeskikk??? HI
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #7 Skrevet 18. august 2010 "....skviser dyr...." HIHIHI! Du er ikke sann du! Og jeg tror du vrøvler litt nå Prøvesmakt på årets ripsvin?
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #8 Skrevet 18. august 2010 Syntes ikke det er hysteri at hi vil ha dyrelik-fri gulver? Er vel ikke normalt å tråkke på dyr inne hos folk.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #9 Skrevet 18. august 2010 JA! Skvise dyr. Har du vansker for å skjønne hva jeg skriver? Kan hende du har skitne og ekle gulver, men jeg vil gjerne ikke ha dyreinnvoller og blod på gulvet mitt der jenta mi på 10 mnd krabber!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #10 Skrevet 18. august 2010 Er enig med HI, jeg. Er ikke helt etter normen og plukke av dyr på hunden sin for å så tråkke på de inne i noens stue. Isåfall om det hadde skjedd, hadde jeg håpet på at denne personen hadde tørket opp selv. Æsj.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #11 Skrevet 18. august 2010 Slik jeg ser det er det stor forskjell på å skvise hodet på en flått, som er et lite innsekt forøvrig, enn det er å skvise et dyr på stuegulvet. Jeg hadde nok reagert dersom svigermoren min hoppet opp og ned på en mus på stuegulvet, enn en halv flått/død flått. Hun fikk vel litt panikk for flåtten og ville sørge for at den var helt død. TA MED UT Å BRENNE DEN? Du høres ganske psyk ut. Gjør du det med andre innsekter du finner også? Vi hadde en sånn i nabolaget der jeg vokste opp....Han er ikke god den dag i dag...
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #12 Skrevet 18. august 2010 Nei vanligvis pleier ikke folk å skvise insekter utover gulvet mitt, men gidder ikke lage noe oppstyr rundt det. Jeg bare henter vaskefilla som normale folk gjør. skviser noen et dyr på gulvet mitt hadde jeg nok blitt veldig sint ja, og da ringt dyrebeskyttelsen og politi for å anmelde det.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #13 Skrevet 18. august 2010 Hodet til en flått? NEI, det var en helt full flått med masse gugg inni som ble tråkket rundt på stuegulvet mitt her, og utover teppet mitt, selv om jeg sa at vi skulle ta den ut. Å sitte å forsvare svigermoren min her ved "antagelser" på at hun fikk panikk, viser jo til at du bare gjetter. Hun kastet den først på gulvet, og da jeg sa at vi måtte ta den med ut å brenne den, Sa hun "Næsj" og reiste seg opp og skviset den utover gulvet. Hennes hund, hennes flått, hennes handling, men MITT gulv. JEG som måtte vaske opp gørr fra gulvet. Skjønner ikke at man er hysterisk fordi man ikke liker at andre skviser insekt med vilje utover gulvene sine? Godt du ikke er venninna mi!!! Da hadde du aldri fått kommet inn i mitt hus iallefall...!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #14 Skrevet 18. august 2010 En død\skvist flått er ikke farlig. Bare ekkelt, skjønner godt at du syns det er ekkelt. En stor flått er jo full av blod.. Urk, ikke normal folkesikk av svigermor hvertfall.. Grunnen til at de sier man ska brenne flåtten er fordi at å tråkke på den ikke dreper den.. (Når den er liten, og ikke har spist) Flått er seige ekle dyr. Jeg pleier å kaste de på katten i do..
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #15 Skrevet 18. august 2010 Akkurat det jeg mener. Tror ikke hodet hopper oppå oss og spiser oss, men syntes det er mangel på folkeskikk å tråkke på innsekter slik som dette, inne hos noen. Skikkelig ekkelt er det. Det er både grisete og ekkelt. Ingen liker en død flått trøkket utover gulvet. Og for å ikke snakke om at jeg SA at vi skulle ta den ut, så gadd hun ikke høre på meg, og bare sa "næsj" og tråkka på den. Jeg har en grisete svigermor!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #16 Skrevet 18. august 2010 jada.. buhuu, du har en grisete svigemor. Er det ikke mer som skal til for å vippe deg av pinnen, så kan jo dette bli et ganske artig å se åssen du takler virklige problemer. Du kan prøve så mye du vil å få oss andre til å virke ekle og ureinslige fordi vi ikke jatter med deg. Det forandrer ikke det faktum at du fyrer deg opp for ingenting. mistenker deg egentlig bare for å være et forumtroll, ingen vanlige mennesker hadde giddi å ofra sinne og ergelse over så lite..
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #17 Skrevet 18. august 2010 Trenger man å være forumtroll fordi man liker å ha det rent? Og som sagt bli overkjørt av sin svigermor fordi hun bestemmer å gjøre som hun vil i MITT hus? Er det ikke lov å bli oppgitt og forbanna fordi det finnes større problemer i verden? Har aldri lest noe regel om det, gitt! Heldigvis bestemmer ikke du når jeg har lov til å reagere og ikke.Det er visst opp til meg selv. Og JA jeg ble forbanna på svigermor der hun sto å skviset flåttegugget utover stuegulvet mitt, selv om jeg hadde bedt henne om å ta flåttefaen ut!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #18 Skrevet 18. august 2010 Ta deg en pille hi.. Det var en FLÅTT.. problemet er helt løst om du har et tørkepapir med litt vann på og tørker der gørra er. Det tar deg under 20 sekund. Synes mer synd på svigermor som har fått et slikt monster til svigerdatter.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #19 Skrevet 18. august 2010 hahahahahahahahahahahahahhahahahaha
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #20 Skrevet 18. august 2010 ja men kjære deg, bare fyr deg opp, lag et helvete ut av det, gjør hva du vil.. det er bare å kjøre på! greit med drama vettu, kan aldri få nok av det..
Sa-Nata-Ana *med bestemorpupp* Skrevet 18. august 2010 #21 Skrevet 18. august 2010 Greit nok at du har en grisete svigermor, HI; men du slår pokker ikke min! Hu er så sær at det finnes ikke diskusjonsforum med nok plass til å beskrive en gang.... Vær glad for at hu ikke er en "typisk fæl" svigermor du!
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #22 Skrevet 18. august 2010 Når hun først holdt den flåtten kunne hun ha kastet den i søpla.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #24 Skrevet 18. august 2010 Det er IKKE flåtten jeg er redd for, og heller ikke det at JEG må tørke det opp etterpå, noe jeg faktisk kunne blitt spart for om hun hadde hørt på meg, MEN det har med å gjøre at slik gjør man ikke! Min svigermor er ikke dum, ikke slem, og vi har et bra forhold, men når jeg sier at flåtten skal ut, og hun ser på meg og sier "næsj" og tråkker på flåtten så den tyter blod og gugge utover gulvet mitt, som hun drar over på teppet mitt, må jeg si at oppførselen hennes samsvarer ikke med alderen hennes, men det eldste barnebarnet sitt på 7år! Når hun er her, skal hun følge mine regler, akkurat som jeg måtte når vi bodde hos henne. Verre enn dette er det ikke.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2010 #25 Skrevet 18. august 2010 Haha skulle trodd hun hadde nappet den av hunden og satt den på datteren din for moro skyld! DA kunne du reagert. Men eeh hallo? Er det det verste en svigermor kan gjøre? drepe en flått på "feil" måte?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå