Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #26 Skrevet 17. august 2010 ta deg ei pille og skjerp deg. Om du har noen kilo for mye, så javel..sikkert ikke kjekt for deg, men hvorfor skal alle større personer alltid søke etter den der jævla empatien?? Skyt meg om du vil, men dagens samfunn har de siste 10 åra dreiet seg om at "vi må skåne alle mot alt" en kan jo knapt si en hater måkebæsj før måkens landsforbund står og veiver med fingen i avisa om at dette er provoserende og at det blir tilrettelagt for måkebæsj på hele torget, helst med kommunalt betalt mating av disse... Om du ikke passer inn i en mal, javel, så passer du inn i en større mal..jeg liker jordbær bedre enn blåbær, så da må vel jeg få lov til å si min mening akkurat som deg? Har du noen kilo for mye så er det ikke vanskelig å ta seg selv i nakken og gjøre noe med det.. don't push it!
Anonym bruker Skrevet 17. august 2010 #27 Skrevet 17. august 2010 Jeg tror mange overvektige rett og slett bare har mistet fokuset litt. Jeg sier litt med vilje, for når man plutselig oppdager - det kan føles ganske plutselig ja - at man veier 20, 30, eller, som i mitt tilfelle, 40 kilo for mye, er det temmelig overveldende å skulle bli kvitt alt igjen. De fleste har viljestyrke til å begynne, men det blir ofte for stort når ting skal ta lang tid, resultatene kommer gradvis og svært sakte, og når hele livsstilen gjerne må legges om. Hvem er det egentlig du snakker om i hovedinnlegget HI? Er det damer med 3, 10, 30 eller 40 kilo for mye? Eller er det slanke damer med ridebukselår? Jeg har jobbet aktivt med vekta i et helt år, og har gått ned litt over 10 kilo. Jeg vet det ikke er mye, men 10 kilo ned er langt bedre enn 10 kilo opp. Ser du meg på et gatekjøkken vil jeg for deg bare være en overvektig som kjøper burger, vit ihvertfall da at jeg ikke lar megselv eller familien min spise junk food særlig ofte, det er unntaket - ikke regelen. Jeg synes forøvrig det er flaut å kjøpe junk food eller snop generelt, nettopp fordi jeg vet at folk som ser meg vil tenke som deg. - Og det er leit, for jeg gjør virkelig mitt beste...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå