BlåBlå Skrevet 16. august 2010 #26 Skrevet 16. august 2010 Det progrrammet så jeg. Utrolig interessant.
Carolina&minime Skrevet 16. august 2010 #28 Skrevet 16. august 2010 Visste dere at sjokolade er bedre enn rosiner for tennene? Det er jo mye man skal tenke på om alt det sunne og usunne. Og dere kan jo tenke dere ha all tørket frukt gjør med tennene når det legger seg ned i gropene og tærer der. Så dere som unnskylder dere med all den fantastiske tørkede frukten, har et dårlig argument fra nå av. Her på Dib er "alle" sunne. Da jeg fikk min datter bodde vi et sted til hun var 2 år, og flyttet til der vi bor for et år siden. Likevel har jeg bare blitt kjent med andre som har barn med normale holdninger til dette med sukker. Klart hun ikke får sjokolade og brus i hverdagen. Men er det bursdag, eller vi er på besøk, så klager jeg ikke på at det står sjokolade på bordet! Da får jeg heller holde meg hjemme med henne hvis hun skal skjermes for sukker også! Jeg påpeker heller ikke på hva andre serverer og deler ut i selskaper i en negativ tone. Må si jeg faktisk ble glad når jeg ser det er flere som mener det samme som meg. Og jeg tror også barn blir mer hysteriske når de blir eldre hvis de først ser sjokolade en gang i mnd. Jada, ja til tørka frukt til lørdagsgodt
Mandalas Skrevet 16. august 2010 #29 Skrevet 16. august 2010 Det er sant som Palmesus sier, i slike "arrangement" er det ikke sukkeret som gjør barnet ditt gira Det er nok heller hele greia med mange barn i en spesiell situasjon etc, samt dine forventninger til at barnet skal være gira siden du vet at han fikk sukker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå