Gå til innhold

Treff for oss februar 2011 mammaer som holder til i Oslo?


Mari_83

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi kan godt møtes utenfor Peoples kl 18! Men kan ikke være så lenge, skal på visning kl 20 for å kjøpe hus!!! ;o) Vi ses, folkens!!! Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, hadde dere treff i dag? Jeg har nemlig også kjempelyst til å bli med og møte noen som venter barn i februar:) Hvis dere ble enige om å møtes igjen kan dere kanskje skrive det her da?

 

hilsen en som venter jente i februar :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei lolo :)

Vi hadde treff i går ja, og det var kjempekoselig :) mange hyggelige februarmager altså!! Vi ble enige om å treffes torsdag 14 oktober klokken 18 utenfor Peoples. Kjempekoselig om du vil være med også!

Jeg skal opprette et BIM treff på treffsidene, sånn at alle har muligheten til å få det med seg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Vi ble enige om å treffes torsdag 14 oktober klokken 18 utenfor Peoples. Det ligger vegg-i-vegg med sentrum scene. Kjempekoselig om du vil være med også!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mange som kommer i morgen? Kanskje greit å bestille bord om vi blir mange :) Blir hyggelig å møtes igjen, og å treffe nye februarmammaer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg reservert bord til 8 stk (blir vi flere får vi heller sitte litt trangt;)) klokken 18.00. Bordet står under "Marianne". Vi sees:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelig treff i dag, dere som var der! :)

 

Jeg har nå laget en facebookgruppe som vi kan bruke til å avtale fremtidige treff, så slipper vi å gå inn her å sjekke hver gang. Den heter "Terminklubb, februar 2011". Meld dere inn folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt det så travelt i det siste så jeg har ikke fått vært med på noen av treffene deres enda. Men neste gang kommer jeg! Er det bestemt noen dato?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke Mathilde, men min 17 måneder gamle unge er. :) Jeg er Therese.

Er blitt med i Faceookgruppen nå, så da får jeg vel fulgt med på hva som skjer fremover. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har heller ikke vært med på de to tidligere treffene, men vil gjerne være med på neste! Har sendt forespørsel om å få være med i Facebook-gruppa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har ikke heller hatt anledning å være med på de tidligere treffene, men vil gjerne hive meg på nu! Førfrågan på facebooksiden er sendt! :) Er det Peoples kl 18 som gjelder på tors också?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...