Gå til innhold

Treff for oss februar 2011 mammaer som holder til i Oslo?


Mari_83

Anbefalte innlegg

Hei!

Prøvde meg på treffsidene, men har en misstanke om at flere vil lese det hvis jeg legger ut her :)

Jeg hadde synes det hadde vært koselig med et treff, og håper at noen andre også vil?

Selv har jeg ingen venninner som er/har vært gravide (til tross for at jeg er 27 år), så hadde vært veldig koselig å komme i kontakt med noen i samme situasjon?

 

Vi kunne feks treffes for en 'middag' i 18 tiden et sted sentralt i Oslo?

 

Noen som kunne tenkt seg dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei MarianneOslo :)

Jeg er veldig med på et treff snart.. Er i samme situasjon som deg, er 28 år og bor på st.hanshaugen.

Ingen av venninnene mine er eller har vært gravide så føler meg litt alene om alle disse nye opplevelsene som stadig blir flere..

Reiser bort nå i 2 uker, men er med når jeg er tilbake i byen :) En middag høres hyggelig ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også med på treff! Jeg legger ut en notis på 2.trimester-siden også, om at de som er interesserte kan titte inn her, så lager vi en egen tråd for Oslo februar jenter. :) Vi gjorde det da jeg gikk gravid med førstemann. Hun ble født i mai i fjor, og vi treffes fremdeles! Har syklubb også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med! :o) skal også bort i nesten 3 uker, men etter det er jeg absolutt med på noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er også med på treff!

Er 25 år og gravid for første gang. Har heller ingen venninner som er gravide eller har barn, så vil veldig gjerne treffe andre i samme situasjon! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Hei!

Jeg kunne også godt tenke meg å være med på et treff! Til tross for at jeg har flere andre venninner som er gravide eller har barn.. Både 21. og 22. passer for meg! Jeg er 26 år og bor på Sofienberg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

 

Jeg vil også! Både 21. og 22. passer for meg også, på kveldstid da. Jobber til 15.30. Jeg bor i sentrum, og liker veldig godt Peoples, hvis det er snakk om å spise litt ute???

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kjempestas, da sier vi det!

Bare for å være sikker; det er den som ligger vegg-i-vegg med sentrum scene ikke sant??

 

Burde vi evt resrvere et bord sånn at vi 'finner' hverandre?

 

Så stas med UL - lykke til - håper det gikk bra!! Jeg skal på UL på tisdag 21, gleder meg også veldig, håper alt er bra og at vi får vite kjønnet!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jey! Så gøy! Peoples ligger vegg i vegg med sentrum scene, ja! JEG KOMMER! Jeg kan godt reservere bord, hvis det er interesse for det! :o) Men da må vi kanskje ha en liten påmelding?? Skal vi bare gjøre det her inne på forumet, eller på treffsidene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herrlighet! Baby-brain! jeg ser i kalenderen min at jeg skal bort den onsdagen, så jeg kan ikke være med... Om ikke det går an å ha den den tirsdagen, hvis det alikevel passer for mange? Men hvis ikke, så kommer jeg på neste møte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både tirsdag og onsdag passer fremdeles for meg, hva med dere andre?

Var på UL på tirsdag og fikk se at det var ei jente der inne :) Ble kjempeglad, hadde en følelse av at det var det, men man vet jo ikke..

Terminen min ble justert fra 7 februar til 21.. Men tror det stemmer godt, så ble ikke overrasket..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:-)

Vil gjerne være med på treff, både tirsdag og onsdag passer for meg.

Skal på ordinær ul imorgen, så er veldig spent nå, spørs om det blir noe særlig søvn inatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endte vi da med tirsdag eller onsdag? Greit å vite nå som det nærmer seg:) Tirsdag er greiest for meg, men onsdag skal også gå bra, er bare mer sliten etter lengre dag på jobb da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jenter!

Hvordan er stemmningen? Venter vi til i morgen evt neste uke, sånn at alle får planlagt litt i forveien eller?

Hva synes dere?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...