Gå til innhold

Mannen liker brystmelk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ammer også mannen min! Idag har jeg garantert ammet minst 1 1/2 liter til han!

Hadde ikke i min villeste fantasi tenkt at mannen ville bli ammet, er nok noe mange mannfolk liker tror jeg!

Så lenge han er fornøyd - er jeg fornøyd :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mens jeg ammer ham, liker han å bli ronket. Det blir altså melking både her og der. Han spruter så mye at det ofte treffer meg midt i ansiktet.

Skrevet

Om mannen din liker å melkes og melke, drikke og suge, spytte og du nyyyter det hele, er det deres sak eller gå på andre sider å fortell om det!!!!!!!!!!!!! Vær så snill:-)

Skrevet

Hvis du ikke liker å lese om det, så vennligst ikke klikk deg inn på disse sidene, men gå andre steder! Vær så snill.

Skrevet

Enig, hvorfor i alle dager gidder du engang å kommentere?

La nå oss få amme menna våre og få skrive om det uten at du skal kverulere..

Skrevet

Når kommer brystmelken, litt drypp før fødsel?

Skrevet

Det er litt forskjellig, jeg fikk noen dråper når jeg var 7mnd på vei og fikk en hel del når mannen min begynte å suge når jeg var 8-9mnd på vei...

• 2 uker senere...
Skrevet

Kan skrive under på at vørteløl fugerer på meg. Mannen "tvangsammer" meg, synes det er digg ;)

• 2 uker senere...
Skrevet

Noen blir kvalm andre ikke, noen vil prøve noe nytt andre ikke..

Synes det var kvalmt i begynnelsen jeg også, men nå er det null stress.. En real oppkvikker i sexlivet vårt ihvertfall!

• 2 uker senere...
Skrevet

Melkespruting ble godt mottatt her i gården (bingen)! Nyte det så lenge han kan.. ;)

Skrevet

Samboeren min gledet seg LENGE til jeg skulle begynne å amme, og fikk oppfylt ønsket sitt. Nå venter vi nr 2, og "maset" har startet.. Hehe

Skrevet

Kanskje et dumt spørsmål.. Er 19 og ammer. Typen min er helt opphengt i brystmelken min og "bare må ha det".. Det er vel ikke farlig for voksne i store mengder?

Skrevet

Det er IKKE farlig (men kanskje fetende?)! Hehe!

Det kan vel heller diskuteres at vi drikker melka fra en annen rase enn vår egen (altså kua) og det er vel ikke tenkt at naturen skal være sånn. Må jo være mye mer naturlig å drikke "vår egen" melk :-)

• 3 uker senere...
Skrevet

Ja, det var denne kåtstokken av en samboer som absolutt vil suge melk hele tiden! Ga mersmak! :) (Smak av søt melk..)

Skrevet

Er gravid i 8mnd og har begynt å få melk, typen er helt i 100!

Har lovet han melk mot at han rydder hjemme i hele amme perioden, utrolig hva amming kan gjøre (Og hva menn sikler etter..)! Hehe!

Men, det gjør vondt når jeg prøver å få ut melk - er dette noe som går over når man begynner å amme??

Takker for svar..

• 2 uker senere...
Skrevet

Ja, det er normalt at det gjør litt vondt. Det går over når du begynner å amme!

Skal jammen meg få mannen min også til å gjøre husarbeid, så gærn som han er etter melka mi!

Lykke til ;)

• 2 måneder senere...
Skrevet

Husk at den første melken som kommer før fødsel/rett etter er begrenset mengde råmelk stappfull av nødvendig næring for barnets immunforsvar som barnet er avhengig av, den vanlige melken kommer ikke før etter fødsel... Dumt hvis den nyfødte ikke får råmelken sin pga at barnefaren har tatt alt allerede...

Skrevet

Da har nok mannen din fått i seg all råmelken som barnet ditt skulle hatt for å styrke immunforsvaret, hvis han begynte å suge så tidlig.

• 2 uker senere...
Skrevet

Godt å se at det ikke bare er mannen min som liker brystmelk!!

Venter barn nummer 3, så han har noe å frem til ;)

• 5 uker senere...
Skrevet

Mannen min har det også sånn! Vi har gjort en greie av det, jeg "ammer" ham, og han nyter å bli tatt vare på. Det begynte som en spøk og en tullegreie, men nå liker vi det veldig godt. Vi kommer til å fortsette! Det er hot!

Skrevet

Huff... Melken er jo bygget opp etter alderen på babyen, og babyen trenger råmelken. Ikke begynn med dette før babyen får sitt iallefall, da vel!

• 2 uker senere...
Skrevet

Mannen her i gården har gått av skaftet.. Har så mye melk at jeg sikkert kunne ha ammet hele nabolaget! :P

Enig i de over, er faktisk en meget oppkvikker i sexlivet!

Skrevet

Hei.. Eg lure på en ting eg er bare 20 uker men har lekket om natta i ca 4 uker nå. Siste dagene kansje litt om dagen og spesielt etter dysjing. Miste eg den råmelka til babyen da?? de er ingen som sutte på mine for de gjer så s...... vondt så dei er mine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...