Gå til innhold

Mannen liker brystmelk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fødte en sønn for 3 mnd siden og ammer naturligvis..

For noen uker siden ville mannen smake på melken min, og likte det..

Kan si det slik at han har blitt en smule hektet.

Jeg synes det var litt rart i begynnelsen - men må innrømme at jeg også har begynt å tenne på at han drikker melken min både under sex og at han kan hjelpe meg å "lette trykket".

Er det bare jeg som er litt rar som har begynt å tenne på "brystmelk" sex med mannen min ? Tenkte aldri på at det fantes en slik "fetish"..

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er ganske vanlig:)

Mannen min syns det er ekstra artig at puppene spruter melk når jeg får orgasme. Syns selv det var veldig flaut i begynnelsen, men nå er det helt greit;)

Skrevet

Samme her... Synes selv det var litt flaut i begynnelsen, men nå er det helt greit!! Mannen min elsker det, og siden jeg selv føler meg komfortabel med det så får han selvsagt viljen sin!! ;);)

Skrevet

Er veldig mange par som liker dette og er veldig vanlig, har lest om dette på flere forumer. Dette er nok mye mer utbredt enn folk aner og holdes nok inne mellom de fire vegger ;)

Har også lest at slik sex forsterker samholdet mellom par!

• 4 uker senere...
Skrevet

Har prøvd ut dette en stund nå, synes det var rart i begynnelsen ja. Er mye mer komfortabel med at mannen min suger brystmelk under sex nå enn i begynnelsen. Faktisk ganske pirrende ;) Mannen min er blitt helt hekta, vi har blitt enige å holde melken i en stund!

Bør prøves, er jo ikke hele livet man har brystmelk ;)

Skrevet

Nei men så snålt, det har jeg heller aldri tenkt på går an! Men tydeligvis noe som flere gjør:)

Greit å vite hvis jeg plutselig skulle oppdage dette senere.. at en ikke er helt unormal! :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Hehe :) Snålt ja! Var sikker på at ingen andre gjorde noe slikt da samboeren min også ble helt hekta! Som nevnt her, så ble jeg også mye mer komfortabel etterhvert. Var redd for at barnet ikke fikk nok, men det var null stress! :)

• 2 uker senere...
Skrevet

har lurt litt på dette her. Forrige gang jeg ammet, ble puppene mine "stengt" for min kjære mann. Følte meg usexy og lite sjarmerende når melken randt ut når vi hadde sex. Og så følte jeg at de tilhørte babyen, en matstasjon. Kanskje det blir annerledes denne gangen, får se....

Skrevet

Følte det samme som deg første gangen, var noe helt annet med junior nummer 2 - Mye mer avslappet! Har nok noe med at det er første gangen og alt er annerledes. Venninna mi følte det samme første gangen også.

Barn nummer 3 er på vei og vi kan ikke vente til ammingen starter ;)

• 3 uker senere...
Skrevet

Sambo`n min var helt gærn etter melk når vi fikk han første, men synes ikke noe om det da! Skal være enig i deg at det var annerledes når det andre barnet kom, fikk slappet litt mer av! Sambo`n fikk aldri nok for å si det mildt ;) ;)

Skrevet

Jøss, det var.... veldig snålt i mitt syn :P

Her tror jeg ikke det blir noe problem, jeg prøvde forsåvidt å få han til å smake (for å kjenne at det ikke er så stygt som han ville ha det til) men det ble fullstendig nekt. Hehe.

Skrevet

Hehe! Her samboeren helt på tuppa når han ikke fikk melken sin, nesten mer på tuppa enn småen som virkelig var sulten! Hehe

Synes det er helt greit at samboeren liker det..

Skrevet

Mannen min får ofte pupp av meg, mens jeg melker ham, dvs onanerer ham. Da pleier han å sprute ekstra mye, ofte treffer det meg rett i ansiktet, og da gnir jeg det utover og føler meg litt horete.

• 1 måned senere...
Skrevet

Ja det høres litt merkelig ut... Men ganske pirrende. Ganske deilig...

Håper jeg også får masse melk i puppene, så det er nok til mini og litt til pappa :)

• 4 uker senere...
Skrevet

Pirrende, ohmygod :) Her går det i mye melking til mannen! Om vi liker det? Gjett om.. Mannen min har fått melk i 4mnd nå, gitt endel ekstra krydder i sexlivet vårt ihvertfall!!

Skrevet

Ohmygoodnesss!!! Gleder meg til å ri han mens ha biter i brystvortene og drikker melka :)))) Tenner meg skikkeklig !!!Jeg blir helt våt innvendig!!! pulsen slår i 190 allerede!!!

Skrevet

Er bare å glede seg, her går det i mye melk for å si det slik :)

Skrevet

Noen gode tips på hvordan man kan øke brystmelk produksjonen?? Er bitt av basillen som folk over her og vil ha myyye mer melk!!

Skrevet

Pumpe og Pule :))) Eller spør dokor om afipran :))

Skrevet

Afipran? Men det er jo mot kvalme?!

Jeg har hørt man får mer melk av vørterøl, men om det stemmer..?

Skrevet

Mannen min suger pupp når jeg har melkespreng, mye bedre enn å bruke pumpe ihvertfall! Morsomt å se at det er flere som melker mennene sine!! :) :)

Btw, vørteløl fungerer på noen, ikke alle..

Skrevet

Ja det må jeg si til han neste gang ;)

SUG MÆ hardt I kanOOnan ;))

For da blir Æ så Kåt og Våt!!! Æ Ælska kanOOnan mine :))

Skrevet

Ja dette er veldig vittig :) jeg føler meg veldig sexy i den nye Bh en min og brystene strutter ut :) Mannen min elsker de! Han vil bare at jeg skal sitte oppå han å galoppere mens han suger og bite erter brystene. Sexen har blitt helt himmelsk!! Det må dere prøve :)

Skrevet

Jeg ammer både barn og mann, han klarer jo ikke la være å suge pupp! Hehe! Som hun ene nevner så suger også mannen min pupp når jeg har melkespreng for å lette på trykket - Myyykje beidre enn å bruke den teite pumpa! Selv om den av og til må brukes den også.

Synes dt er deilig at mannen min liker å suge melk fra meg, var redd han ikke ville like det - Men det gjorde han! Så her sputes det melk overalt under sexakten! ;) ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...