Gå til innhold

Til Rosene....

Anbefalte innlegg

Skrevet

utrolig sleip markedsføring!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her dytter jeg gjerne jeg også!

Skrevet

DYTTER og håper Rosene tenker seg om neste gang hun gribber til seg penger fra uskyldige folk!

Hjemmeværende med pengemangler,å som må lyve seg til noen kr.

Skrevet

Kanskje dere ska undersøke fakta ,før dere beskylder folk for svindel... Dere driver faktisk å trakkserer og hetser henne.. Hun spår dere jo gratis,hvordan kan hun da svindele dere?? Nå må dere skjerpe dere her. Hun tilbyr 10 personer gratis spåing, hvordan ska hun rekke over alle ?? Når tråden hennes fyller seg opp med engang, så flere tråder her ,200-300 svar, da sier det seg selv at hun ikke rekker over alle--- Da er det valgfritt å ringe henne direkte å bli spådd ,hvis mann ikke rakk å bli spådd.. Nå må dere slutte å være bittere gamle damer her...

Skrevet

16:31 = Rosene! Skrivefeilene dine er meget gjenkjennbare, kjære deg! Svindele? Bittere?

Slutt å svindle folk du, og dra deg ut av anonymforumet med reklamen din!!

Skrevet

HAHAHA, heisann rosene! Moro å se at du svarer deg selv! :D Skrivefeilene, for ikke å snakke om kommafeilene dine avslører deg. Jeg ler så jeg griner!!! :D

Skrevet

Til HI .

Heia ;)

Stemmer det at jeg har flere spå-tråder på forumet ja. Jeg pleier å skrive "spår 10 stk ikveld",f eks ..Og da velger jeg 10 stk (som regel tar jeg både 14-15 stk.)

Men jeg hopper over de som har flere enn et spørsmål. Dette fordi at alle ska få muligheten til å bli spådd.

Det står kun et spørsmål pr person.Og når jeg får 3-4 spørsmål hopper jeg da over den personen og tar heller nestemann som kun har et spørsmål-

Dette fordi det ska være rettferdig for alle.Når jeg ska spå folk, så får jeg lettere inn noen.Dette går da på energi,noen ganger får jeg veldig lyst å spå akkaurt den personen. Når tråden blir lang 200 svar f eks så orker jeg ikke å lese gjennom alle sammen. Men tar da jeg får en feeling på. Eller de siste som skrev .

Jeg beklager for at du ikke rakk gratis runden,(har da hatt flere spårunder her ) men har ikke kapasitet til å klare å spå 200-300 mann.Men jeg gjør så godt jeg kan.Har da vært her inne i 5-6 år, å spådd gratis.Det er moro , å så blir mann flinkere med det mann driver med. Når jeg legger kort på en person ,så bruker jeg alt fra 5 min til 30 min.Kommer ann på type spørsmål.

Det er også lettere å få svar av meg,hvis du har et nick.Dette fordi jeg får mer energi av deg, slik at jeg kan gi deg mer konkrete svar..

Ha en fortsatt fin sommer kveld ...

Skrevet

Spå meg da?

160881

Kjærlighet?

Skrevet

Heia ;)

16-08.81

Du hadde kjempe fine kort på kjærlighet ..Kan se ut som at dere har planer om å flytte osv,evt bygge dere hus/kjøpe hus osv..Dere ska også ut på en fin reise sammen.. Her er det masse glede ,så du har masse å se fram til..Dette var da det jeg fikk opp på deg.Hadde jeg hatt fødselsdaton hans,hadde jeg fått mer konkret innfo inn.Men vi prøver lell...

Verden står for suksess, helhet og harmoni. Kortet indikerer integrasjon, fullførelse, involvering og oppfyllelse. Kortet kan også innebære reiser eller flytting.

Dette er formålet med reisen, din plass i verden. Tanke, følelse, sansing og handling er i harmoni. Et øyeblikk av oppfyllelse og den vidunderlige følelsen av tilfredsstillelse.

Du får være den personen du ønsker, og alt går bra. Du har nådd målet ditt, og belønningen kan høstes. Men for å holde verden i dine hender må du gi seg selv til den. Først da er du i posisjon til å realisere ditt hjertes ønsker

Vognen viser til kamp og triumf. Du har kontroll, vilje og selvdisiplin. Du ferdes med letthet på livets vei, og seirer over alle hindringene du møter.

Kortet kan være en advarsel om at du må holde blikket på veien og passe på så du ikke kjører i grøfta. Ta ansvar for ditt eget liv, og fokuser alle kreftene på å nå ett eneste mål. Du kan heller ikke ture fram i ungdommelig overmot, da kan du komme til å kjøre over andre. Handler du riktig, vil du ha en solid farkost (personlighet) for den videre ferden.

Fire mynter tyder på økonomisk trygghet, og en fjellstø grunn materielt sett. Du vil motta og beholde penger, og eiendommer og annen rikdom gir makt og innflytelse.

Sju mynter viser til langsomt vekst. Frøet er sådd, men det tar en tid før det vil gi avling. Du kan kjenne en følelse av begrensning og kjedsomhet, men du må lære deg å følge naturens sykluser og tenke langsiktig. Det er viktig å ta vare på det som spire og redde fruktene av arbeidet. Senere kan du høste det du har sådd og nyte godt av fortjenesten.

. Kanskje står du ved et veikryss - trenger du en kursendring eller helomvendig? Overvei mulighetene nøye, og husk at det er enda ikke for sent å snu.

Kortet kan også vise til ulike former for ubetalt arbeid - oppslukende hobbyer, barneoppdragelse og velgjørenhet. Dette kan virke utmattende eller deprimerende, men på et ikke-materielt nivå er det grunnleggende tilfredsstillende og produktivt

( noen ganger kan vi kjede oss,når det blir de samme tinga opp igjen og opp igjen.Men det er nødvendig ting som mann må igjennom) Men ting vil bli meget bra for dere videre..

Så hold ut når det virker

kjedlig osv,for det er det verdt å vente på.)

Er et optimistisk kort som står for seier og triumf. Suksess og anerkjennelse er nær forutsatt at du gjør ditt beste. Bare din egen manglende tro vil begrense potensialet for suksess. Tro på deg selv og handle i rett tid på rett sted. Hardt arbeide, originalitet og oppfinnsomhet vil få sin velfortjente belønning. Kanskje blir du forfremmet i jobben

begre viser til et tilfredsstillende familieliv. Kortet står for varig suksess, glede, fred, indre og ytre harmoni, kjærlighet,

Dette er en dypere og mer moden tiltrekning. Følelser som bitterhet, hat, sjalusi og usikkerhet er renset ut, og tilbake er en dyp følelse av kjærlighet og tilhørighet.

Men husk at det kreves konstante anstrengelser hvis det suksessfulle livet skal forsette. Belønningen står i forhold til innsatsen

.

Kortet står for flittighet. Flid, kunnskaper og detaljer er stikkord her. Noen ganger kan det lønne seg å være flisespikker og petimeter. Kortet viser til at ekstraordinær innsats er nøkkelen til suksess.

Åtte mynter er et lovende kort for alle med talent og energi. Du har lyst til å lære noe nytt, utvide horisonter og utvikle nye evner. Tiden kan være inne for en lærlingejobb, kurs eller studier. Det er også et gunstig tidspunkt til å etablere en privat bedrift, for du kan leve av å arbeide med det du liker, og få økonomisk frihet

Når kortet De Elskede kommer inn i et legg varsler det at man blir elsket for den man er eller at man selv er villig til å elske en annen uansett hva den andre er. Kjærligheten faller jo like lett på en lort som på en lilje, sies det. Som sagt, er dette en person er det snakk om å elske eller bli elsket. Man kan finne en kjæreste eller en sjelevenn. Dette vil si at du har funnet din sjelevenn.. Dere har masse kjærlighet ,og du får og tar imot masse kjærlighet.. Her må dere må kose dere og nyte livet deres sammen... Veldig bra kort..

Lykke til..

Skrevet

Kan du spå meg ? :-)

Er gravid, går det bra denne gangen ?

090771

Skrevet

Kan du se når jeg blir gravid?

28.05.84

Skrevet

Takk for lang og spennende tilbakemelding, rosene:-)

160881

Skrevet

haha, dette gikk fra å være en tråd MOT rosene, til å bli enda en spå link...

Skrevet

Dytter på den første vinklingen på tråden

Skrevet

Dytter. Rosene burde ikke få reklamere her på denne måten. Selvfølgelig kan hun få rett når hun helst vil gjette kjønnet på barn ol. Det er tross alt 50% sjangs for å få rett bare ved ren gjetning ....

Skrevet

090771

Jeg får god følelse på deg. Det forteller meg at alt er som det ska være..

Jeg føler at du vil føde et velskapt og sunt barn..Så du ska ikke beskymre deg ..Dette går så bra så.. Prøv å tenke litt mer positivt, ikke vær så beskymra ...Sender deg positive tanker ;) Lykke til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...