Gå til innhold

Til Rosene....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rosene er ikke noe å tro på,hun finner på ting,tar penger av folk og likevel spår hun ikke som hun sier hun skal. bare prøv å legg henne til på msn ,så spør du om noe,så logger hun av. makan til liksom-spådame,ja...

bortkastet penger spør du meg ja.

fysj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Må si meg enig..

Hun er uhyggelig hvis man konfronterer henne med det også.

Skrevet

DYTT! ROSENE ER EN SVINDLER;PASS DERE!!!!!!!

Skrevet

Det dere driver med nå er rett og slett mobbing.. Hun tilbyr gratis spå. hvordan kan hun da svindele dere når dere for det gratis ?? Og en ting til, dere som skriver har jo samme ip adresse, ergo er det 6 personer som later som dem er forskjelig folk,men skirver fra samme ip ..Ergo en og samme person som ska ødelgge for rosene..Hun gidder ikke engang å bry seg om denne tråden.. Jeg melder dere for modrator , for dette er stygt gjørt.. Håper at dere skjerper dere snart, og lar jenta være...

Skrevet

16:28

Er enig med deg i dette med at dette er mobbing.. MEN...

Hun har "spåkafe" hvor hun tar 200kr for å spå deg. Var selv dum nok til å gjøre dette en gang, hun "fant" ingenting på meg, men beholdt likevel de 200 kronene sine.

Ei venninne av meg gjorde det samme, og ingenting av det hun spådde skjede, hun "spåde" at venninna mi ville bli gravid i år, istedenfor får venninna mi beskjed om at hun ikke kan få egene barn, da hun hadde sykdom på eggstokkene, som måtte opereres bort.

Skrevet

Hvorfor er det ingen som tør å signere egentlig??

Jeg syntes synd på rosene,melder denne tråden inn..

Skrevet

16:44 her.

Jeg bruker ikke nick i det heletatt her inne, da jeg vet jeg har familiemedlemer her, og de skal ikke vite jeg er gravid. Hadde det ikke vært for det, kunne jeg gått ut med nick.

Skrevet

Helt enig med dere, er bare tull. Hvorfor holder hun seg ikke inne på spå sidene?

Gjest Persille☠Kadalma
Skrevet

Jeg kan signere med nick. Jeg tror på "spåfolk", men av henne lukter det svindler. Og det er ikke mobbing, men hun driver ting på feil måte og tror det er lite av det hun kommer fram med som faktisk stemmer.

Og jeg tror 16.28 er Rosene sjæl.

Skrevet

Men herlighet, jeg signerer dytten min og alle smilefjesene som fulgte den....!

Skrevet

Helt enig bare lureri som hun tjener masse penger på. Syntes det er dårlig å ta penger fra folk som håper på å bli gravide, hun utnytter jo det til det ytterste. Skulle ikke vært lov!

Skrevet

Men herregud mann. Hun spår jo gratis, hvordan kan hun da ta penger ?? Det står jo ,spår 10 stk gratis.. Hvordan kan dere da kalle henne svindler? Når hun tilbyr gratis spåing. Vær takknemlig for at hun gidder å spå dere.... Dere driver kun å mobber. Det er ikke lov å mobbe folk, les reglene på Bim..... Verste av alt, dere er mødre eller ska bli mødre.. Stakkars unga deres sier jeg bare.. Når dem har så bitre mødre, som lager bråk for at dem ikke rakk å bli med i spå runden. Er vel heller det det dreier seg om, at hun ikke rakk å spå dere.... Ring en spåkone hvis dere vil bli spådd.. Dere kan ikke forvente å bli spådd gratis hele tiden heller--- Fy skam dere.

Skrevet

Det er svindel fordi hun "spår" 5 gratis for å lure 500 inn på sida si for å betale for en haug med tull hun sitter og finner på.

Skrevet

SVINDEL!

Spår 5 stk ja,så gir hun beskjed at man skal betale,å så gjør man det,å så enten finner hun på svada,ellers sier hun at hun ikke får opp noe-eller så lar hun være å spå å tar pengene uansett.

Betaler ikke skatt heller.

Hun får spå gratis så mye hun vil,men jeg skal iallefall ikke tro på noe av det hun liksom 'får opp' .

Makan til frekk dame da jeg har skrevet mye med henne. Skylder på at hun er opptatt hele tiden?! Forferdelig spør du meg...

Javel,sikkert noen som vil bli spådd / betale for det , men vær så snill - finn noen som kan det , som kan gi referanser , el.l.

Dette er ei dame som sitter hjemme på ræva,som later som hun har en gave. Jeg har englekort jeg også,men betyr ikke at jeg kan spå for det !!!

Ser det er flere misfornøyde,håper flere skjønner det også.

Spesielt de som venter på å bli gravide.

Nei,Rosene - dette er ikke bra!!

Skrevet

Stemte på meg, ihverfall noe av det hun spådde, var egentlig ting jeg visste fra før, skulle bare teste henne:=)

Skrevet

Rosene - eller MichelleLaila eller hva pokker du kaller deg - DETTE ER REN SVINDEL! HVORDAN KAN DU HA SAMVITTIGHET TIL Å TA PENGER FRA JENTER/DAMER SOM F.EKS ØNSKER Å FÅ SVAR PÅ OM DE BLIR GRAVIDE SNART!?????

Pratet med ei som driver lovlig jeg - og hun kunne fortelle meg at det var ikke enkelt å få opp nøyaktig tidspunkt , derfor så pleide hun heller å gi ett tidsrom , og veiledning derfra!

Skrevet

En liten hobbyvirksomhet for å tjene seg litt ekstra? :P

Hvis dere som mener Rosene har noe for seg,sjekk ut de hun spår

- så ser dere masse likhet, så hun bruker masse av det samme når a spår!

Lukter råttent på lang vei.

Skrevet

Hvorfor kan du ikke signere med nick 21.40 / rosene??

Skrevet

Skrevet av To herlige karer 2005 + 2008, 26. jul, 2010

Takk for at du spådde meg 10.juli

Blir spennende å se om alt stemmer. Du gav en beskrivelse av hvordan guttene mine kommer til å bli som store. De beskrivelsene du gav så jeg virkelig for meg - kan stemme godt med de typene de er nå. Blant annet dette med temperament, samt musikkinteresse.

Blir spennende å se om du traff bra på neste svangerskap. Du nevnte tallet 20, at det kan være termindato, eller dato for fødsel. Blir jeg gravid denne måneden vil termindato bli 20.april. Spennende. Ellers er det unnfangelse i september som gir nærmest termindatoen 20. Ellers spådde du jo jente:-) Skal gi deg videre tilbakemelding så snart jeg vet mer om at spådommene dine stemmer

Skrevet av Supergirl, 23. jun, 2010

Ble spådd i går, og fikk en god beskrivelse på hvordan livet mitt blir videre. Om det stemmer, gjenstå å se. Men var veldig spennende å lese om meg selv.

Fikk også en forklaring på hvorfor hunden min ikke ville sove i buret sitt lenger, så nå blir det tiltak for å se om det hjelper! Takk takk=)

Skrevet av sunshine, 21. jun, 2010

Jeg har blitt spådd av Laila i kveld. Hun var veldig positiv, flink med detlajer og ikke minst flink til å gi gode råd. Hun beskrev mannen jeg er forelsket i veldig bra! veldig imponert =)

Hei, måtte inn å se til denne siden også :) Men du traff perfekt for min smak på forsiden iallafall... Ikke fått tid å lese gjennom alt ennå men kommer nok til å gjøre det i løp av kvelden....

Du er også til å anbefalle med spåinga har truffe på alt som har funne til rette her, men ennå noe som ikke får skjedd og ikke skal skje for om eg stund:) Så venter spent på om det stemmer også, men er ikke i tvil om det egentlig :P

Ha en fin dag alle sammen.. Jeg kan ta 10 nye idag.. Et spørsmål pr person..Det er selvf gratis ..Velkommen..

Ps ,husk fødselsdato og spørsmålet..

Klem

rosene

[Rapportér] [svar på dette innlegget]

Sv: Anbefaling - må leses! ;) NYTT 17:06 16.08.2010

Hei!

Det er kjekt å sjå anbefalingar frå andre, gjere til at det fristar meir å spørje då :)

Ser du graviditet på meg? - Her vi skulle skrive spm forresten? :)

F.03.04.83

Må ha ein fin dag! :)

Tuppelura83

Sv: Anbefaling - må leses! ;) NYTT 19:26 16.08.2010

Tuppelura83 og opptur ... Kan gjerne spå dere ja.Men har en tråd på anonymsiden. Hadde vært fint om dere kom dit, slik at jeg slipper å hoppe fra den ene til den andre..Lettre å holde kontroll på en tråd liksom. Denne tråden tenkte j kun skulle brukes som anbefaling;)

Jeg spår ca 10 stk ikveld/inatt.. Et spørsmål pr person.. Da snakkes vi der jenter ;) Ha en fin dag alle sammen.. ;)

rosene

Sv: Anbefaling - må leses! ;) NYTT 17:35 16.08.2010

Hei!

kan du se om jeg er gravid nå?

F.dato: 24.09.80

Opptur

Sv: Anbefaling - må leses! ;) NYTT 21:06 16.08.2010

Takk Rosene :)

Jeg ville bare si at mye av det du skriver stemmer. Vi var på jakt etter bolig, men har foreløbig satt det på vent, siden jeg begynner på min utdannelse denne høsten(sykepleier)

Materiell trygghet er også sant. Jeg har nettopp arvet et god sum og føler meg veldig trygg økonomisk sett. Det stemmer også at jeg har kostet på meg nye klær, og vi var faktisk å handlet inn til boligen nå i helgen og pyntet opp :) (og det er for første gang på flere år)hehe så rart at du kan se dette.

Masse som stemmer :) du er utrolig flink.

Hilsen 120685

Anonym

Skrevet

tull dette ja. rosene kan da treffe innimellom alle de ho 'ser' . fy deg rosene.

ta penger fra andre uten å gjøre dem noe klokere.

spådde graviditet på meg dette året men æ må ha ivf æ. det så du væll ikke!!!!!!

Skrevet

e imot hu e å , så dytter hardt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...