Gå til innhold

Jeg har en utrolig kjekk mann... Skulle aldr tro..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

Okei jeg liker Paulo Coelho for han har skrevet ganske fine bøker, om det gjør meg til mindre dyp i dine øyner er det kanskje sånn.. Kanskje jeg ikke er dyp men jeg liker bøkene hans.. :) Har lest mange bøker og synes faktisk ikke han er blærete, oppskrytt eller flåsete.. Leste biografen hans nylig, det burde du også gjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke sagt at det gjør deg eller nerden din mindre dype. Det jeg sier er at det går ikke an å betegne Coelho som en dyp forfatter. Ja,han har èn god bok forresten,Veronica vil dø. Ellers bare noe oppgulp ala Alkymisten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er enig ang Alkymisten, den er litt over-the-top syne jeg, men veronica decides to die er favoritten, dermed Zahir og Brida er en fin bok.. Du høres ekstremt negativ ut, håper det går bedre for deg..:) Vet jo at negative mennesker føler seg truet av bøker med positive budskaper om livet blabla:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hallloooo!

 

Om jeg synes han er nerdete betyr jo bare det er min mening, vi kan godt begynne å diskutere termen "nerdete" men da får noen starte en annen tråd om det.. Jeg gidder ikke å måtte forklare meg for hva nerdete betyr, for deg kanskje han er harry eller mannemann, jeg synes han er nerd..Geek! whatever.. Og jeg er på en måte glad for han er det..Sier ikke han er perfekt og det er ting ved ham som irriterer meg, men ingen er perfekte , men jeg synes noe av disse ulempene ved ham er sjarmerende og så lenge han er god og snill og ikke en lat sofagris, men en mann som jober hardt og liker å kose seg ved pcen ente det er fotball eller poker når vi ikke er sammen , og at han ikke går ut og drikker seg driitings hver helg men er klar for barn og det rolige livet.. Og det som er bonus er at han er råkjekk .. for meg ihvertfall:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe - trodde dette var et ironisk innlegg:-) Hi kaller typen for en nerd, og så lister hun opp vaner og egenskaper som beskriver det motsatte:-) Forstår jo etterhvert at hun er seriøs, men det er nok derfor du får så mange kristiske svar. Ikke pga at du har det fint, men fordi du legger noe helt annet i det å være nerd enn hva alle andre gjør. Litt rart bare, å lese at min fotballglade pokerspillende mann visstnok er nerd:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...