Gå til innhold

Jeg har en utrolig kjekk mann... Skulle aldr tro..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

At han var så NERD som han er.. Han er råkjekk, og når jeg møtte ham tenkte jeg at han kunne ikke være en bra fyr så kjekk som han er.. Ble litt mistenksom da han satt på mobilen gaanske mye i begynnelsen og tenkte han fikk masse sms fra damer osv..

 

Men nå når vi hr vært sammen 6 mnd idag! Vet jeg at han er en supernerd, grunnen til han satt så mye på mobilen vr for han henger på et fotballforum ca 50% av dagen på mobilen , sjekker innlegg osv ( og jeg dib..haha)...

 

Så spiller han spill på facebook(poker) .. Leser aviser på nettet hele tiden, ser på dokumetarfilmer, realityshow elsker han (siste han ser hver kveld før han legger seg).. Forguder Paulo Coelho..

 

Og best av alt, han er verdens snilleste mann..:)

 

Jeg er så glad for magefølelsen om ham i begynnelsen var feil:-p Trodde han var super overflatisk osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At han spiller poker og liker fotball gjør ham ikke til en nerd. Realityshow gjør ham vel til det motsatte. Høres mer ut som en typisk harry-gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann som sitter foran tv og pc hele tiden- oioi, for en drømmemann, du... Kan tro det skal bli morsomt hvis dere får barn sammen, og han fortsetter med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nå nevner jeg jo selvsagt bare de tingene som gjør ham til nerd...

 

Kan nevne at han elsker å;

 

Lage mat

Vaske opp, rydde huset (veldig veldig renslig av seg)

Finne på ting : overasker med å ta meg med på konserter, middager, parkturer.. Vi skal reise bort sammen i september:)

Drikker ikke mye fester ikke mye heller..

Har verdens herligste familie

Kjøper blomster til meg (riktig gentlemann)

 

Listen er lang.. :)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe sånn er det her også Hi! Sambo stooor koser seg på dataen med forum lesing om poker, nyheter, osv osv. Syns det er utrolig deilig at de finner glede i så lite, i tillegg noe så uskyldig! Glad for at dette er hans lille ting i stede for å fly ute i tide og utide som det ser ut mange av de andres menn gjør her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En nerd er vel en person som er veldig interessert i og har stor kunnskap om et snevert felt. De fleste menn jeg kjenner liker nettpoker og fotball. De er ikke nerder, de er store gutter. Jeg kjenner en mann som kan alt om insekter og er med på rollespill om Ringenes herre og syr sine egne kostymer. Han er nerd. Du har funnet deg en typisk mannemann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tingene du har nevnt gjør ham ikke til en nerd. Han liker facebook og reality? Det gjør også de fleste andre i Norge. Han er sikkert super, men nerd er han ikke. Han skal være glad for at han har møtt deg, for de fleste andre damer ville klaget på den late typen som bare henger på nett og ikke har noen dype tanker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg med "nerde-mannen" din du :) He, he.

Spiller ingen rolle hvor nerd mannen er så lenge han er sosial når det trengs, snill, god og omtenksom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

uff, dette gikk skeis.. Synes han er nerdete for han er ofte med dataen, men det betyr ikke at han ikke kommer seg vekk fra dataen og det gjør ham VERKEN lat eller til en dum fyr uten dype tanker..Jeez.. snakk om å dømme fort gitt!!

 

Gidder ikke å forklre meg for noen som alt har bestemt sin mening om personen, han er ikke e dårlig person, alt jeg sier jeg er glad for jeg har en mann som velger å være hjemme, surfe på dataen og er geeky enn å henge ute hver helg og drikke seg dritings som ganske mange menn gjør ifølge DIB kvinnene..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, han høres fantastisk ut.

vent 6 mnd til. så vil jeg gjerne høre om du mener det samme;)

kjærlighet gjør blind. og han er i den fasen hvor han skal "vinne" deg hvis du skjønner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men han er jo dyp,han leser jo Paolo Coelho.....NOT! Si fra den dagen han leser Tolstoj eller Dostojevskij,da kan jeg kanskje si meg litt enig i at han er "dyp".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, 6 mnd er jo ingenting, man kjenner IKKE noen etter så kort tid.

Kom tilbake om noen år, og fortell meg om du føler på samme måten!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så man er dyp år man leser en bok som alle anser som en "dyp" bok.. Jeg har lest Tolstoj og jeg er IKKE dyp...

 

Han er dyp pågrunn av sine føleser han viser, han har mye erfaringer i livet og er en flott mann..

 

Og det spiller ingen rolle om du er enig eller ei;) For din "dype" mann kan gjerne lese Tolstoj eller Dostojevskij for da er han nok perfekt for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Så dere er ikke lykklige med mennene deres etter så mange år, vil gjerne høre hvordan den perfekte mannen skal være ifølge dere etter 6 mnd:) Trodde ikke det var en fasit på sånnt jeg..

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå hørtes det jo ut som du synes han var såååå dyp fordi han bare eeelsker Coelho. Nei du virker ikke akkurat dyp nei,du har rett i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ut i fra skrivemåten din så tipper jeg at du er veldig ung og naiv hi ;)

men for all del, er godt du har funnet drømmemannen din:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Så dere mener jeg bør gjøre det slutt med ham? Burde absolutt høre på en gjeng dib-damer " Du skal ikke tro du kan være lykkelig" .. Alltid klar til angrep når noen har det bra her inne;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHAHAHHAHAHA!

 

Superromantisk mann du har da. Som lar deg sitte hjemme på hver deres pc på 6mnd dagen deres.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En blærete,selvgod,oppskrytt og flåsete forfatter. Etter suksessen han hadde med Alkymisten har han bare spunnet videre på den samme mørja i hver eneste bok han har skrevet etter det. Coelho finnes ikke dyp eller filosofisk som så mange mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig lykkelig med min mann etter mange år sammen. Men jeg gikk ikke rundt og innbilte meg at jeg kjente alle sider ved ham etter bare 6 mnd.

Det er lov å være realistisk, vet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hva mener du med det?

 

Han er borte med jobben, så vi skal feire dagen vår med middag når han kommer hjem:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...