Gå til innhold

Hva tenker du om folk som røyker hasj?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

syntes ikke det er kult, men helt ok, til en viss grad. :) akkurat som alt annet. syntes og vet at alkohol ikke er det granne bedre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er harry, ekkelt, umodent, at slike folk er dumme/kriminelle eller sliter med et eller annet. Best å aldri prøve, for man vet aldri om man er en sånn person som blir psykotisk av å prøve 1 gang, og gjør noe dumt eller farlig som følge av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva syntes du da, HI? hilsen meg som svarte på toppen..:) er et dumt spm. de fleste her inne vet lite eller ingenting om dette.. jeg lurer heller på hva folk syntes om hasj i forhold til alkohol, sett bort ifra at det er ulovlig(foreløpig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle jeg kjenner som røyker hasj har høy utdannelse, ligger til venstre i politikken, og er sosialt flinke. Tenker alikevel ikke at det er noe galt med de som ikke røyker. Sigaretter er trash da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellen er vel at alkohol kan du med rak rygg gå ut av vinmonopolet med - mens hasj må du få tak i på "fishy" måter.

Og er du nå så uheldig å sitte på en fest der de røyker hasj - og politiet får nyss i det, raker også du i kasjotten den kvelden - festen er over! Hjelper ikke å bedyre sin uskyld. Dette sier politiet i denne byen iallefall..

Holder meg til alkohol jeg - for pysete til noe annet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner svært få som røyker hasj (bortsett fra klientellet jeg jobber med), så kan egentlig ikke uttale meg om det. Men av de jeg har møtt som røyker det, så ødelegger det helhetsinntrykket av personen. Jeg syns at det er noe annet med alkohol, sikkert fordi det er mer folkelig og vanlig.

 

Det er definitivt ikke kult. Men jeg sier ikke det er kult å drikke alkohol heller, selv om det er godt og at det er moro med en fest. For meg er hasj trashy, om jeg må bruke det uttrykket.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker det at så lenge det er ulovlig, er det ikke noe å diskutere! Jobber med rusmisbrukere, men kjenner ingen bekjente/venner som røyker nå lengre. 0 tolleranse fra min side

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns ikke noe særlig om det når de har barn. Nå skal det sies as samboeren min røyket hasj i mange år. Han har høy utdannelse, en bra betalt utdannelse og fungerte som de aller fleste i hverdagen..om ikke bedre;)

Vi har nå barn og da er det uakseptabelt fra min side, så han gjør det ikke i Norge, men jeg sier det er greit når han reiser tilbake til England for å besøke famile der og venner. Han er engelsk og oppvokst der. Der er det vanlig at folk røyker, og de blir ikke sett ned på som de gjør her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å røyke er unødvendig, vanlige sigaretter altså. Hasj er i tillegg ulovlig, ås det er ENDA mer unødvendig...Om man absolutt MÅ røyke, så er man avhengig. Er man avhengig har man et problem....Særlig når man er avhengig av noe som er ulovlig..Ikke bare er man syk, men man er i tillegg kriminell..

 

Begynner man med cannabis, går man med åpne øyne inn i en mulig fremtid som avhengig kriminell....Det vil si, man er vel ikke særlig smart, er man???For face it, det kommer IKKE til å bli lovlig med enda ett rusmiddel her til lands,Alkhol og nikotin, anti-depressiva og smertestillende er allerede store utgoftsposter her til lands..vi TRENGER ike flere potensielle avhengighetsbomber lovlig...

 

Nei, restpekt skal dere få om dere kjemper fram en lovendring FØR dere PRØVER cannabis! Og bruke det MENS dere kjeper for å gjøre det lovlig er bare et ytterligere bevis for at cannabis IKKE må lovligjgøres....Sier ikke alkohol er bedre, sier bare at jeg er ikke interessert i flere rusmidler på butikken.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At de må ha det så kjedelig i hverdagen at de trenger en liten flukt. Dette tenker jeg for øvrig om de som drikker seg fulle også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker de e looooosers. MEn det tenker jeg også om de som røyker vanlig røyk.

 

Det siste vi trenger her i landet er enda mer rus i butikkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker ingenting. Jeg gjør det jo selv, så hvorfor skal jeg da tenke noe om andre?

 

Jeg syns alkohol er et mye verre rusmiddel enn hasj, og jeg syns alkohol ødelegger mer enn hasj. Iallefall har det gjort det i mitt liv.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi diskuterer hva vi syns om folk som bruker det...

 

Jeg syns det er greit, de får gjøre som de vil. Alkohol er i mine øyne skikkelig ille rusmiddel. Mye verre med alkohol. Og nei, jeg røyker ikke selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det er folk som har stort behov for rus og for å utfordre vanlige grenser. Og så tror jeg at de ikke bryr seg så mye om hva som er rett og galt, for hasj er faktisk ulovlig! Disse tingene gjør at jeg synes det er mer trashy enn kult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...