Gå til innhold

Er jeg egoistisk???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Tusen takk for ordentlig svar og ikke bare kjefting. Er bare litt lei av og til og må ta hensyn til barnasfar hele tiden. Jeg kan ikke flytte ut av fylken på grunn av han og barna, jeg får dårlig samvittighet hvis jeg dater andre pga. barna og er redd for å ødelegge samarbeidet med barnefar, men tusen takk for at du delte din erfaring. Skal selvfølgelig tenker 2-3 ganger på det også får vi ser. Føler at jeg er i fengsel noen ganger... men det er vel sånt når man har barn og har hormoner til 100!!! he, he, he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Barnasfar er ikke så engasjert egentlig. Han tar de når han skal, bortsett fra det er det alltid jeg som tar initiativ. Ber han på middag for barnasskyld, har kontakt med foreldrene hans for barnas skyld osv. er litt lei av og ta hensyn til han hele tiden. Eldste gutten skal begynne på skolen nå, så egentlig så hadde det vært fint å flytte nå og ikke neste år. Han kjenner ingen på skolen eller klassen han skal begynner i, men som sagt. Jeg tenker og tenker så får vi ser. Er bare litt redd for at jeg skal la den store kjærligheten går fra meg, men det kommer vel en ny en. Og hvorfor skal han flytter hit når han har hus, bil, jobb og er stabilt der. Jeg bor her pga. barnasfar slik at de skal få kontakt, ikke ellers. Her ville vi ikke hatt noen ting. Begge ville kanskje gått og sultet i 3 mnd og bo trangt... 2 voksne som er arb.ledig, men som sagt har ikke tenkt å gjøre med noe ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...