Gå til innhold

Dere som er i forhold...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Første gang vi møttes var jeg 15 og han 16. Vi ble sammen 2 mnd etterpå, da jeg var 16 og han 17. Nå har vi vært sammen i snart 10 år, og venter vårt første barn. Jeg håper og tror at vi vil vare livet ut! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var begge 23 år

Ble sammen etter 2 uker

Har vært sammen 7,5 år gift i 5..

Ja jeg bytter han ikke mot noen=) Beste mannen.

Skrevet

Var 23 begge to, vært sammen i 4 år, kjente hverandre i 2mnd ca før vi blei et par.

Har det helt flott :o)

Skrevet

Jeg var 21, han 28.

Vært sammen i 6 år- ikke gift men forlovet.

Har det fint nå men har vært gjennom en del, bla mistet et barn.

Vårt forhold er basert på ekte kjærlighet- det vet vi nå.

Skrevet

Vi var 28 og 29 da vi møttes.

Visste det var henne første gang jeg så henne, og følelsen var gjensidig, så det gikk fort.

Fire år.

Ja, absolutt. Er gift og endelig gravid med første barnet. :-)

Skrevet

jeg var 27 han var 42.

vi var først knulle venner, helt til han en gang spurte om jeg ville være jenta hans. da hadde vi kjent hverandre i nesten to mnd trur jeg.

vi har vært sammen i 1år nå.

ja ser for meg at vi skal være sammen livet ut.

Skrevet

Jeg var 22år, han var 24år.

Ble sammen en uke etter at vi møttes.

Har nå vært sammen i 6 år.

Ja, vi skal bli gamle og grå sammen! ;) Finner nok ikke noen bedre mann enn han! :)

Skrevet

Jeg var 16 år, han var 18 år, da hadde vi kjent hverandre i et halvt år. Har vært sammen i nesten 14 år nå, og tror forholdet vil vare livet ut ja.

Skrevet

Midt i 20åra.

Ble sammen da vi hadde kjent hverandre et års tid, mye flørt i forkant før vi ble et par offesielt.

Vært i lag i 6år nå.

Det kan jeg ikke svare på, men vi er gift og har barn sammen, så vi har planer om at det skal vare, men man vet aldri hva livet bringer og heller ingen kontroll på den andres følelser og valg i framtiden.

 

Tror det er en fordel at vi begge var voksne da vi møttes, brukte litt tid på å bli kjent før vi ble kjærester, at begge har endel erfaring fra tidligere om hva forhold går ut på og har lært av de feila vi gjorde den gang.

Nøkkelen til et langvarig forhold er å snakke ut om ting, taushet er faktisk verre enn krangel er min erfaring i hvertfall. Så har man et problem, eller en bekymring så snakk med den andre part om det, ikke utsett slike ting. Vis omtanke og gi samtidig den andre rom når det kreves.

 

Skrevet

Jeg var 24, han 26.

 

Vi ble sammen i løpet av våren 2004. Dato er det ikke. he he.

 

Vi har vært sammen i 6 år ca nå.

 

Jeg håper det holder. men man har jo aldri noen garantier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...