Gå til innhold

Dere som er i forhold...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gamle var dere da dere møttes?

Hvor fort ble dere sammen?

Hvor lenge har dere vært sammen?

Ser dere for dere at det kommer til å holde livet ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var 19, han 22.

Ble sammen etter 3 uker kanskje, samboere 1 mnd etter det igjen.

Vært sammen i snart 14 år.

Ja, dette vil vi skal vare livet ut.

Skrevet

Jeg var 20 han var 19

Vi tok det veldig med ro, jeg hadde et barn fra før. Vi datet rundt 5mnd før vi ble enige at vi var sammen. Vi var vel det lenge før men hadde ikke satt ord på det :) Det gikk noen mnd til før han flyttet inn.

Vi har nå vært sammen 6år og har et barn sammen :)

Ja vi kan ikke forestille oss livet uten hverandre. Har opplevd endel sammen bla å nesten miste barnet vårt og andre tøffe perioder og det har gjort vårt forhold veldig sterkt.

Skrevet

Jeg var 21 og han 23.. vi ble sammen nesten 9 mnd senere. Har vært sammen i 3 år og 5 mnd. og ja, han her skal jeg ha livet ut!! =)

Skrevet

Jeg var 20 og han var nettopp fyllt 26.

Dagen etter at vi traff hverandre for første gang var vi et par.

Vi har vært sammen i over 20 år.

Ja, det er definitivt oss for livet.

Skrevet

Jeg var 16 og han 21.

Vi ble sammen etter et par-tre måneder.

Vi har vært sammen i 11 år, gift i ett.

Livet ut, uten tvil.

Skrevet

Aner ikke hvor gammel vi var når vi møttes første gang, men jeg ble forelska i han da jeg var 14, han 16. Vi ble kjærester da jeg var 15, han 17...

 

Så var det litt fram og tilbake i et par år mellom jeg var 17 og 19, før vi ble sammen på "ordentlig" igjen.

 

Forlovet da jeg var 24, første barn da jeg var 25.

 

Vi er nå hhv 37 og 39, og jeg ser nok for meg at vi vil være sammen resten av livet....

Skrevet

Begge 30.

Jeg hadde barn da vi møttes for 9 år siden, ble ordentlig sammen etter 1,5 år, flyttet sammen etter 2 år.

Fikk første barn sammen etter 3,5 år, og enda et etter 6 år.

Giftet oss etter 7 år, og er nå gravid igjen, 9 år etter vi møttes.

 

Ja, vil at dette skal vare livet ut, kan ikke tenke meg å være sammens med noen andre!

Skrevet

25 og 31 år.

Gikk vel en måneds tid fra vi møttes til vi ble et par..jeg trengte litt overtalelse :P

Har nå vært sammen i snart 3 år, giftet oss i år, og ja. Det blir oss livet ut. Selv om vi ikke har vært sammen så veldig lenge, i forhold til mange andre. :)

Skrevet

Jeg var 23, han var 27

Vi hadde kjent hverandre i ca en mnd, og hatt første date ca halvannen uke før det.

Har vært sammen i snart 3 år

Og ja, dette kommer til å vare livet ut fordi vi har samme holdninger og samme verdier, og samme "grenser".

 

Jeg har funnet mannen i mitt liv <3

Skrevet

Vi møttes på jobb når begge var 19, ble sammen ca 4 mnd etterpå, flyttet sammen når vi vært sammen i ca et halvt år. Fikk vårt første barn når vi var 28. Blir nå 31 år og venter vårt andre barn:) Man har jo aldri noen garantier for noen ting, og det har vært noen opp og nedturer gjennom de årene vi har vært sammen. Men siden vi fikk barn føler jeg at vi står sterkt og har det bedre sammen en noen sinne!

Skrevet

Jeg var 20, han 26

Etter et halvt år med vennskap/flørting ble det oss =)

Har vært sammen i 2,5 år

Jeg aner ikke om vi kommer til å være sammen resten av livet, men håper :) (jeg er ikke naiv)

Skrevet

26 og 27, ble sammen en måned eller noe etter at vi møttes første gang

5 år, fikk barn etter 3

Jeg hadde aldri giddet å være sammen med noen hvis ikke jeg trodde det ville vare livet ut :-)

Skrevet

Jeg var nesten 20, han var 21.

Ble sammen etter en måned eller to

Flyttet sammen etter 8 mnd

Forlovet etter 10 mnd

Giftet oss litt over 2 år etter vi ble sammen

 

Har nå vært sammen i 6,5 år, gift i over 4

Har to barn sammen og har det vanvittig godt sammen.

 

Vi har et vanvittig strekt forhold, og har det så utrolig gøy sammen selv om vi har en hektisk hverdag. I fare for å virke naiv hehe, men jeg er sikker på vi er blandt de 50% som ikke skiller seg:-)

Skrevet

Jeg var 21 og han var 24.

Vi ble sammen etter 1 uke. Ble samboere etter 1 1/2 måned, forlovet oss etter 9 måneder.

Fikk den første jenta vår i august 2007 og jente nr 2 kom i november 2009.

Ja, dette er for livet ut :)

Skrevet

Har kjent til hverandre i årevis, har felles venner.

Ble sammen da vi var 25 og 26

Har vert sammen i 1 1/2 år

Ser for meg det skal vare livet ut.

Skrevet

Jeg var 21, han 23. Traff hverandre gjennom nettet, men på den måten at han skulle kjøpe skolebøkene mine. Ble sammen etter et halvt år, flyttet sammen et halvt år etter det igjen. Har nå vært sammen i 4,5 år, er forlovet og venter vårt første barn sammen, så har store planer om at dette skal vare livet ut ja:)

Skrevet

Jeg var 24, han 28.

Ble sammen med én gang, men helt offisielt spurte han om jeg ville være kjæresten hans 14 dager senere.

Nå har vi vært sammen i fem år, har to barn og ønsker å dele resten av livet med hverandre.

 

 

Skrevet

Hvor gamle var dere da dere møttes? 18 og 19

Hvor fort ble dere sammen? Med en gang

Hvor lenge har dere vært sammen? Snart 12 år

Ser dere for dere at det kommer til å holde livet ut? Ja. Vi gifter oss om 1,5 mnd.

Skrevet

Jeg var 22 han var 31.

Ble sammen etter 2 måneder.

Gravid etter 4 mnd

Gift etter 1.5 år

Og ja, skal vare hele livet:)

Skrevet

Første gang vi traff hverandre? Jeg 23, han 28..kun vennskap gjennom felles venner

Ble sammen? Etter 2 år..jeg var samboer med en annen på det tidspunktet og singel et år før vi fant hverandre (egentlig en veldig tilfeldig og romantisk historie..)

Avstandsforhold i 8 mndr før jeg fant ut at jeg var gravid dagen før vi skulle flytte sammen i hans by.

Er nå planlagt gravid med nr.2 og fikk ring på fingeren 1.august på 4årsdagen vår.

Mannen i livet mitt, uten tvil!

Skrevet

han var 26, jeg var 31

fra første mail til vi var kjærester gikk det vel ca 1 mnd

vi har nå vært sammen i 4 år, gift i 2 av dem

vi skal bli gamle sammen ja :)

Skrevet

24 og 30.

En mnd etter vi møttes, flyttet sammen etter 3 mnd.

6 år.

Ja.

Skrevet

Vi var begge 16 år.

Ble sammen etter ca 4 mnd.

Har vært sammen i 5,5 år.

Håper virkelig det. Trives kjempegodt i lag :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...