Gå til innhold

Ekel svigerfar :-S


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

du MÅ da ikke ha kontakt med ham? bare la være å besøke de når svigerfarden din er der. Ikke vær hjemme når han kommer på besøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

OPPDATERING..

 

Ja, så endte det med at jeg fortalte det til samboeren sin storebror, han fikk sjokk over sin egen far, og sa at jeg skulle få slippe noe mer upasseligheter fra nå av.

Samme kveld ringte han til samboeren, og sa vi skulle komme opp til svigers. Når vi kom dit, så så vi jo at svigerfar hadde fått en omgang juling, samboeren min spurte hva som hadde hendt, og storebroren fortalte alt jeg hadde sagt. Men! Så kommer overraskelsen i bildet! Svigermor hadde hørt han og svigerfar prate sammen om dette, hun hadde gått rett inn på kjøkkenet og startet å slå svigerfar, kalt han ved ekstreme navn og sagt at nå var det nok på tyraniseringen. Svigerfar hadde til slutt langet ut etter henne, men da hadde samboeren sin storebror tatt saken, han hadde dratt med seg svigerfar ut og banket han opp, etterpå hadde han sagt til faren sin med rolig stemme, at innen neste dag, skulle han ha flyttet der i fra :-O

 

Så, når vi kom, så drev svigermor å "pakket" (mer slengte) sammen sakene svigerfar skulle få med seg når han dro!

Samboeren min trakk meg inntil seg, og sa han forsto at jeg hadde gått til broren hans med dette. Så, inntil videre hvertfall, er svigerfar ute av bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst?? Høres ut som en familie som tror at alt løser seg ved å bruke vold?! Hjelpes. Enten er dette bullshit eller så er ikke familien riktig klok!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dine 2 siste innlegg Hi, de virker ikke helt sanne mtp kl slett og dag?

Plutselig har du snakket med han og samme kveld ringte han? Det her er jo på lyse dagen og 1 time mellom hver oppdatering?

 

Et lite troll på gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes nok ikke noe troll med meg, jeg svarte på to innlegg på rappen i ste ja. Og at det skjer på samme dag, er av forklaringen; faren er hjemmegående, og broren jobber på skift. Da jeg pratet med broren, endte det med at han dro hjem igjen, uten å gjøre noe av det som var planlagt :-/

 

Klart, du kan tro hva du vil, ingen som kan nekte deg det. Selv sitter jeg bare med følelsen av at jeg har splittet en familie, enda ingen av de kom over ens, så var de tross alt en familie.. Skulle sikkert bitt tennene sammen og oversett det hele, men er ikke så lett, da det blir totalt usmakelig å skulle besøke dem. Og svigermor får ikke lov til å dra bort alene (ja, jeg vet, de foreldrene lever veldig gammeldags, samtidig som svigerfar er psykisk ustabil.. tror jeg)

Jeg liker ikke tanken på vold, og det var derfor jeg vegret meg fra å ta det opp med noen, og da jeg gikk til storebroren, så håpet jeg han fant en løsning uten vold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den volderlige delen kan minne meg om egen svigerfar, da han ikke var en god mann før. Men at det skal gå så ille til slutt :-S

Tror det er en del slike forhold rundt om egentlig, men ville nok ikke brodert det ut på BIM jeg nei :-O

 

Så skal det sies, min svigerfar har oppdaget at det er likestilling i disse dager.

 

Om dette innlegget er sant, så må jeg bare si; wow, det står på forstår jeg, men at vold skal løse en slik sak!

Håper bare dette innlegget er av et troll, for det virker så.. ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, hva er det for slags familie du har rotet deg bort i? Ingen av dem virker riktig kloke med all denne volden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...