Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #26 Skrevet 19. august 2010 Yesssss man kan jo finne det ut på grunn av en skrivemåte.. Jaggu ass. nei hvorfor skulle jeg like gamle damer? det var ikke det denne tråden handlet om.. gå ut av tråden hvis du ikke har noe relevant å si kjære deg.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #27 Skrevet 19. august 2010 Hvis en mann hadde brukt to timer på å ordne seg før han dro på byen med kompiser, så hadde kvinnfolkene blitt skeptiske de óg.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #28 Skrevet 19. august 2010 Min samboer er så surrete at han fort kan bruke to timer på å ordne seg før han skal ut;P Men det er ikke sånne ting jeg blir skeptisk på, da ser jeg heller hvordan han på hvordan han oppfører seg. Jeg bruker 10-15 min jeg, det er stortsett det jeg trenger for å se mitt beste ut:) så her i huset blir det noe motsatt enn hos hi;)
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #29 Skrevet 19. august 2010 Hvis man trenger to timer på badet for å se bra ut, så har man vel ikke et veldig godt grunnlag i utgangspunktet vil jeg tro .. Oversminka damer ser billig ut, jeg har ingen ønske om å se sånn ut. Ofte liker damer å se best mulig ut for å utkonkurrere andre damer.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #30 Skrevet 20. august 2010 Du får kle på henne burka da. Så er du sikker på at andre menn ikke ser på dama di. Helst burde hun vel fått bind for øya også, så du er sikker på at hun ikke kikker på andre menn. Det aller beste ville vel vært å lenke henne fast i en løpestreng mellom kjøkkenet og senga, så hun kunne stå på pinne for bare deg, hele døgnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå