Gå til innhold

Sminke!

Anbefalte innlegg

Skrevet

*det er tusen grunner for at kvinnfolk sminker seg, og alle grunnene er: MENN*

True?

jeg lurer på hvorfor dere pynter dere skikkelig opp og oversminker dere når dere går ut på byen med venniner mens mannen deres sitter hjemme med ungen.. hvorfor pynte seg for andre mannfolk og gå med utrigning slik at man ser nesten alt av puppestell? Greit nok at man vil være attraktiv.. men hvorfor på fest der en jente alltid blir sjekket opp 4-5 ganger i løpet av en kvell...

føler meg ikke redd for at hun skal være utro Men syns det er litt feil på en måte da.. Hvorfor gjør dere det damer? føler dere bedre med dere selv? er det for venninene skal bli sjalu for kor pen du er? er det for oppmerksomhet av andre mannfolk? (hvis ja, hvorfor det når du har mann hjemme?

Når jeg er ute med venner, bruker jeg 1 min før jeg går.. dvs slenger på meg en genser/shorte og tar tar litt voks i håret så e eg klar.. mens hun bruker 2 timer forberedelse liksom..

WHy?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du... vi damer pynter oss ikke for menn.. Vi pynter oss for andre damer. Vi vil alle være den vakreste, den flotteste og den alle kan bli misunnelig på.

...har ingenting med mennene å gjøre..vanligvis..

Skrevet

Skulle akkurat til å si det. Det er en konkurranse kvinner i mellom det der.

Skrevet

"slenger på meg en genser/skjorte og tar litt voks i håret"... si meg, tar du ikke på deg bukser??? også klager du på kona di?

Skrevet

Jeg pynter meg for å blir mer fornøyd med meg selv. Fremheve det positive og skjule det jeg ikke liker så godt,- fordi je gliker og se og tenke positivt..Om jeg da hele tiden blir minnet p mørke ringer under øynene eller bleke, smale lepper og et flatt, tynt hår,- så vil jo det virke negativt inn på min hverdag. SÅ jeg sminker vekk ringer, sminker FREM lepper og ordner håret så det ser BRA ut :o)

Ikke for at menn skal snu seg,- ikke for at kvinner skal tenke,- WOW; ønkser jeg var henne. Men for å minne meg på min positive sider hver gang jeg ser meg i speilet,- også er kollegaer, unger, mann og venner min bekreftelse på at jeg har inder egneskaper som OGSÅ er godt likt :o)

SÅ jeg pynter meg for min egen del, er snill og grei og arbidsom for andres del :o) Og når andre føler seg vel i mitt ærvær, blir jeg fornøyd også :o)

Skrevet

Det er bare en jenteting :)

Vi liker å se bra ut og gjøre et godt inntrykk. Det med å ha et fint ytre gjør litt opp for en usikkerhet og gir kanskje mer mot og selvtillit..?

Du skulle bare vist hvordan jenter er seg imellom. Ikke alle selvfølgelig, men noen er veldig opptatt av hvordan andre ser ut. Man vill ikke være den som ser sliten ut etter hun fikk barn f eks

Hvorfor blir gutter som unger når dem kommer sammen? lekesloss og prøver å overgå hverandre med tøffe biler, muskler osv osv?

Kjenner ikke dama di.. kan godt være hun er ute etter oppmerksomhet (gir du henne nok?) eller bare booste selvtilliten litt :)

Skrevet

har da vell bukse på fra før da...

Men alle sir at det er for seg selv og bla bla bla.. men jeg trur egentli ikke på d.. jeg trur at kvinnfolk liker at andre mannfolk syns dem er pen..

Men det er vell kansje forskjellig fra person til person.

Skrevet

heh, hun vet jeg syns hun er verdens peneste.. hun er vell egentli litt for pen for meg, Kansje derfor jeg er redd for at mister wonderboy ska sjekke henne opp...

Skrevet

Om forholdet skal funke må du faktisk stole på at dersom mr. wonderboy sjekker henne opp, så klarer hun å håndtere det på riktig måte. Ikke undervurder jenta di.

Skrevet

Du sier også at du stoler på henne og da bør du fortsette med det :)

Gi henne oppmerksomhet og vis interesse så har du nok ingenting å bekymre deg for. Ikke tenk så mye på hvorfor hun pynter seg og hør på svarene du får her, for det stemmer. Tro det eller ei :)

Skrevet

stoler da på henne men blir jo sjalu uansett..

og hvem vet hvis man har drokke litt for mye.. da går alt vette ut!.. hun tåler ikke så mye da:) uff.. jeg tenker alltid d verste..

Skrevet

Når jeg en sjelden gang skal på fest, bruker jeg annledningen til å sette av et par timer til ren egenpleie.

Da koser jeg meg ordentlig i ro og mak med å ta et bad og ordne hver miste lille krik og krok av meg selv.

Det er moro å pynte seg og føle seg fin når man skal ut i sosiale sammenhenger.

Hadde jeg ikke følt at jeg så bra ut, kunne jeg like gjerne vært hjemme.

Poenget er ikke å tiltrekke meg mest mulig mannfolk, men å føle meg bra selv. Alltid gøy å få komplimenter av andre menn, men det er som sagt ikke poenget.

Som andre her skriver, så er det rett og slett for å føle meg vel og ta meg bra ut.

Skrevet

Det grønne monsteret er grusomt og det er ingen god følelse å være sjalu! Man har aldri noen garantier, uansett..mye kan skje.

Men å kvele henne med sjalusien og tenke det verste gjør alt mye verre.

Stol på dama di du :)

Skrevet

Jeg pynter meg for meg selv, for å føle meg vel. Er ikke ofte jeg går ut på byen, og da liker jeg å pynte meg litt ekstra, både på håret, klærne og ekstra sminke.

Skrevet

heh joda.. Men det jeg tenker er liksm.. Når vi er ute ilag, og viser tydlig at vi er i lag, så er det 3-4-5 mannfolk som spør om dem skal danse eller sjekker henne opp Mens jeg er der liksom... da tenker jeg bare.. Hvor mange er det som gjør det når jeg ikke er det liksom?... hehe. en gang vart hun så mast på at jeg måtte røyse meg å liksom ta han bort for en prat liksom.. * ser du ikke han hun sier nei? ser du ikke at hun er med meg?* uff.. inpåslitne mannfolk!!!

ja mannfolk gir alltid komplimenter ute på byen.. av en enkel grunn: de vil ha seg et nummer.

Skrevet

Skal hun ikke få gå ut fordi mannfolk syns at hun er pen og prøver seg? (satt på spissen) Hva er din løsning på problemet? Det er egentlig ditt problem.. å gjøre noe med sjalusien. Hvis ikke hun oppfordrer til det da?

Skrevet

vet ikke om hun oppfordrer.. men å bruke 2-3 timer på å finne klær å sminke seg er vell litt i d drøyeste laget?

ofc skal hun få gå ut. men kunne vært mere diskre og sent melling en eller annen gang å sir hun har d bra.. jeg maser faktisk litt på mld da.. eller ikke maser men skriver ofte, korsn d går osv.. D er jo mitt problem ja.. men da syns jeg hun burde respektere d å ikke gjøre så mye oppstyr før man går ut liksom... hvis hun er sjalu nr jeg er ute, kommer jeg hjem med en gang liksom.. Jeg ser knapt på andre damer ute.. er bare med kompisser å prater. å man er 21 år, og har vært med kun en person siden man var 17.. 60-70% prosent at alle forhold opplever utroskap, bevist på statistikk. og det er forsket på at mennesker ikke er vanedyr som er tilfredstilt med bare en partner i løpet av livet.. så ja.. man lurer jo på hvorfor man er bekymret! hehe

Skrevet

Meg igjen. Har svart deg en del ganger fordi du minner veldig om min mann :)

Men jeg bruker ikke flere timer på badet da hehe, men liker å se bra ut.

Det var jeg som skrev det om at et pent ytre gir mer mot og selvtillit.

Som sagt bruker jeg ikke flere timer på badet men hva jeg skal ha på meg kan jeg tenke på hele den dagen :) Mange av mine venninner bruker timer på badet så skjønner godt hva du mener.

Jeg liker å snakke med alle når jeg er ute. Ikke bare damer.. men jeg sier ifra når det går for langt. Jeg kan gjerne danse med andre også, det kan mannen min også. Viktig å stole på hverandre :) Man kan ha det gøy med det motsatte kjønn uten å være tiltrukket og det ender i senga.

Syns du burde si på en pen måte hva du mener og at du gjerne vil ha noen mld for å bli litt beroliget. Hun burde kunne respektere det. Men vil råde deg til å ikke være dømmende og kritisk men si at du er klar over at ikke hun kan noe for at mannfolk kommer bort til henne :) Husk å gi av deg selv og ikke bare forvent av henne hvis du skjønner.

Lykke til!

Skrevet

Mannen min liker best at jeg er usminket, han synes sminke smaker fælt når han får den på leppene osv.

Jeg sminker meg for å følge kleskoden så og si, man møter ikke usminket på fest. På jobb, derimot, er jeg stort sett usminket og alltid uten parfyme (er sykepleier).

Jeg er en person som godt går på butikken i joggedress...

Skrevet

viktig å stole på hverandre ja! men eg synes d å danse med andre av motsatte kjønn er altfor drøyt..

Skrevet

Jenter liker å være penere enn de andre jentene som er der ute, så ikke mannen skal se på dem og tenke at han heller vil ha dem!:)

Og vil du ikke ha en pen dame da? Du som absolutt skal ha dem så faste, unge og stramme? Ville det vært bedre om dama di så ut som en dass?

Jeg pynter meg også før vi får besøk her hjemme, av svigermor, søskna til mannen, mine foreldre, venner og barselgruppa. Jeg vil vise at det går an å se fin ut selv om man har bikka 30 og blitt mamma, og jeg har behov for å føle meg vel med meg selv. Det har ingenting med andre menn å gjøre!

Skrevet

når har jeg sagt jeg vil ha dem faste unge å stramme? trur du må refferere til noen andre..

Skrevet

Åneidu, vi kjenner deg igjen på skrivemåten. Du liker jo ikke gamle damer du, fordi de ikke er så stramme og pene.

Man kjenner lusa på gangen.

Skrevet

Haha! Herregud holder på å dø av latter!!!

Skrevet

Ja, jeg skjønte også med èn gang at det er samme person bak disse innleggene! Egentlig synes jeg synd på han, kan ikke være noe særlig greit å være sååå usikker på forholdet sitt altså....

Det var jo han samme som sa at "jeg vil ikke ha damer med erfaring fordi de har ligget for mye rundt" hAHAHAHAH Saklig setning! Erfaring=at man horer rundt!

Nei gutten min, hore rundt er det dama di gjør så fort hun smetter ut døra etter å ha sminket seg i to timer...mens du er hjemme og passer ungen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...