Gå til innhold

Noen fra Tromsø her????


Carina har to små gull

Anbefalte innlegg

Her går det bra :) Starter på 2. trimester imårra. Endeli! Kvalmen har KANSJE gitt seg litt..i hvert fall i enkelte daga går det bedre. Er skikkeli oppblåst æ også..spennanes å se katti andre merke magen på jobben. Vi har ikje fortalt enda andre enn nærmeste familie.

Håper formen blir bedre no fremover. Er fremdeles super trøtt og sliten, men det har no gått greit å jobbe. Har heldigvis bare 50 % stilling i år. Tror ellers det hadde blitt ganske mange sykedaga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Fra Troms æ da..men rett som d e i Tromsø..=)

har laga ei sia på facebook, heite "2011 babya fra Troms!" håpe nån av dåkker blir me der å..syns d e lettere å sette opp barnimagen-treff å etterhvert barsel treff der..;)

 

Sjøl så heite æ Marita, har 2 jente som e født mai 07 å mars 09 å vente no et nurk i april 2011,

Unnfanga på bryllupsnatta faktisk..=D

 

Slit me dobbelt opp av alt dettan svangerskapet,å jordmora hadde mistanke om at d kunne være meir enn en baby inni magen min..så får se på UL..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Dytter denne litt opp :) Hvordan går det med dere Tromsøjenter? Jeg er 12 uker i dag :) Kvalmen er ikke noe bedre enda :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jenter. ¨

 

Med meg går det bare flott. Er 12 fullgåtte uker idag og i morgen begynner ferden på 2 trimester.

Er sykemeldt pga småblødninger, men lille nurket har det bare bra. Var til ny ul i forrige uke og da hadde den lille fått armer og ben og lå å sprella der inni. Ny ul om 2 uker, blir spennende å se om alt går bra da.

Formen er super, men puppende begynner å irritere meg da de er så vonde.

 

Kjedelig at kvalmen ikke er blitt noe bedre vekt85 og og lillemor. Den gir seg sikker snart.

 

Melder meg sikkert inn i fb gruppa etterhvert. Orker ikke offentliggjøre det på fb enda, har gått på den blemma før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

 

Eg bor i Tromsø, og vente min første i april.

Har fått termindato 10 april, men d e før UL så d kan jo hende at den blir forandra...

Har vært i kjempeform, eneste eg va trøtt, slapp og litt småkvalm i begynnelsen. men dette e gått over for flere uke siden, nu e eg motsatt.. full av energi..hmmm..

Nu på torsdag har eg fullført 14 uker ;) spennanes dette :)

 

Men dere får ha lykke til jenter :)

 

Er bare å skrive vess dere føle for d :) Hadde vært koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, håper virkelig kvalmen forsvinner snart!! Men sist var jeg kvalm til uke 19, så er jo enda noen uker igjen om det blir som sist :(

 

Skal dere gå på treff etterhvert? Jeg skal, gleder meg så masse :) Gikk sist, og det var så koselig :) Men tenker at jeg kanskje venter til etter jul, eller i alle fall til etter ul i slutten av november.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,veit at d ikkje e lurt å offentliggjøre før tidlig,men i mitt tilfelle hadde æ ikkje sjangs om å holde d hemmelig.. fikk mage veldig tidlig å stor mage åsså..:P

 

Vekt85 & lillemor; katti e lillemor født? kansje vi har møttes på treff før? brukte å være veldig aktiv på treffan både i 2007 å i 2009..=)

 

Her e formen veldig varieranes..alt fra ekstrem kvalm til inga kvalm å null matløst..til ulvehunger å meget trøtt..hehe salig smørja..:P

Har UL 10 november,håpe at det bare e 1 inni magen min,men har mange symtoma på at d e meir enn 1 pluss at min pappa e trilling..men alt går sæ tell,så e no spent på kæm som ligg å lure der inni denna gangen..

d e rundt 2år mellom hver unge,så elste tøtta rekk ikkje bli 4år før vi får ny baby i familien..men vi glede oss..dettan blir bryllupsnatt unnfangelse babyen så bare d e jo spesielt..;)

 

Æ heite førresten Marita:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marita, vet du, æ kjenne igjen navne ditt fra 2009... va ikke så veldi aktiv på treffan da, men huske navnet ditt fra ei gruppe på fb:) fikk en sønn i juni 2009 sjøl:) har sent request på den nye fb sia:) arti!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sia heite

2011 babya fra Troms!

 

nærme sæ 20medlemma der,veldi arti!! håpe d blir nån fleire som e aktiv der,tell no e d vell bare æ som har skrevve nåkka...:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heisann tromsø damer :)

Hvordan går det med dere???

Her går det bare strålende, magen vokser og jeg er i kjempe form. Var til ul på tirsdag på føde pol på unn. Skulle til fosterdiagnostikk med tanke på gutten vi mistet i fjo. Alt så strålende perfekt ut og det er mulig vi får ei jente. Legen var rimelig sikker i sin sak. Fikk sett nusket på 3D ul helt på slutten. Var jo bare fantastisk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hvordan går det med dere Tromsøjenter? Har alle vært på ultralyd nå?

 

Alt så bra ut her, blir en gutt :) Terminen ble flyttet til 14.april :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:)

Har ikke vært her inne på evigheter, men er så få fra tromsø, så må jo snakke litt med dere..:)

Var på Ul i går, tross masse blødninger under svangerskapet var gutten vår frisk og fin:)

Har termin 29 april, og må tilbake på 2 ekstra Ul, ettersom morkaka ligger litt langt nede.

 

Hvordan er det med dere andre? Noen plager eller tanker rundt graviditeten? Mye liv i magen deres enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann hoppsann :)

 

Jeg har vært på ul og det ser ut til at vi får oss ei lita tulle :) Termin e 22 april og e 21+1 idag.

Formen har vært helt super, men lure på om æ har litt bekkenløsning som ligg å lure.

Har dere vært på noen treff??? Tenkte æ sku dra etterhvert. Så på facebook at det sku være treff neste onsdag, men da jobbe æ :( Får vel ta det en gang ut på nyåret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er stort sett fin :) Litt bekkenplager, men ikke hver dag. Har en del kynnere, men de er bare plagsomme, ikke vonde.

 

Masse liv i magen, og kjenner sparkene godt på utsiden også nå :)

 

Gleder meg masse til å begynne å gå på treff, men trur det blir først etter jul for min del også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...