Gå til innhold

Noen fra Tromsø her????


Carina har to små gull

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her har du ei tøtta i fra Tromsø ^^

Bor med kjæresten min, men veit ikje heilt kor lenge vi blir boanes her, med tanke på at familien min å vænnan mine bor i Harstad :)

 

Langt på vei ? Alt væll ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ e fra Tromsø, men bor ikke der fortia... men flytte vel tbake i desember om alt går som planlagt:) termin 1.april og ska føde på unn den her gangen også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at det var noen her da :) Er kommet tilbake fra ferie nå etter en ukes tid i kroatsia som bare varhelt hærlig.

Er nå 5+6. Skal ringe UNN å bestille meg time til ul i morgen, skal ha tett oppfølging dette svagerskapet med første ul om en ukes tid. Hadde en dødfødsel i uke 19 i februar i fjor og en MA i uke 8 i nov i fjor derfor er jeg lovet tettere oppfølging.

Er formen deres bra? Jeg er så å si symptomfri, har ømme pupper på kvelden og er vedig oppblåst i magen på kveldene. Kjenner det oså godt i korsryggen på kveldene. Ellers kjenner jeg så å si ingenting, men det kan jo enda komme.

Idag skal jeg pleie influensaen min, måtte selvfølgelig bli syk på tilbaketuren hjem. Litt kjedelig avslutning på ferien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så trist å høre at du har mistet tidligere Carina81. Har du vært på ul nå? Her er kvalmen kommet for fult :( Den varer hele dagen, og gjør at jeg nesten ikke får i meg mat. Men ellers kjenner jeg ikke så mye til at jeg er gravid. Bare litt mensmurringer av og til og litt ømme pupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig med kvalme... håper jeg slipper unna. Når jeg må opp på tidligvakt kjenner jeg meg små uggen i 5-10 min, men så går det over.

Har vært på ul idag og der fikk vi se hjertet slå :) Ble satt tilbake et par dager, men det hadde jeg regna med. Bare glad alt sto bra til så jeg kan senjke skuldrene litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å se hjertet slå :) Slapper litt mer av da. Var på tidlig ul sist. I uke 10. Syns det var så lenge å vente helt til uke 19. Når har du termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 22 april. Kjennes fryktelig lenge til. Ja det var godt å se hjertet slå da jeg regna med at jeg ikke skulle det. ALt for lenge å vente til uke 19 sntes jeg. Skal på neste ul i uke 12-13. Godt med ekstra oppfølging.

Jobber eller studerer du??? Jeg jobber på unn som sykepleier. Idag har jeg måtte ta meg en dag fri, jeg er i dårlig form og har et enormt behov for søvn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Æ er også fra Tromsø, har termin 1. april. Vi venter første barn så alt er veldig spennanes..og skummelt :/ Men så hyggeli at vi er flere fra Tromsø her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oui, æ e fra Tromsø og bor her enda. Vente nr. 3. Termin 26 april.

Skal ta kontakt med fastlegen i mårra, æ ønske tidlig UL da æ har litt småblødninge... Hadde ikkje det me de to andre. E nok litt redd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Carina: Da har du termin 2 dager etter meg. Kanskje vi møtes på føden ;p Jeg studerer, men det går ikke så veldig bra nå. Har ikke klart å komme meg på uit enda. Er så kvalm! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vekt85 & lillemor:)

 

Så artig :D Nei, dette er mitt andre barn. Har ei jente på 5 år fra før :) Har du noen fra før? ( så på nicket ditt ;) )

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det e jo en utrolig morsom alder :)

Så i et tidligere svar på innlegg at vi dele samme student skjebne :P Ikke lett å være konstant kvalm og studere :/ her går det i allefall særdeles dårlig... Ka du studere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er en morsom alder :) Men hun er også blitt utrolig bestemt ;p

Det går særdeles dårlig med studiene her også :S Huff, får komme sterkere tilbake neste år ;p Studerer økonomi og administrasjon. Enn du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki :) Men da har du jo faktisk et kjempe morsomt semester, faglig sett i allefall :) ( sett at ikke nåkka e endra siden i fjor). Men det kreve desverre mye lesing :/ som jo ikke e det morsomste når man e marge dårlig...

Kordan helsestasjon høre dåkker til? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jenter :)

 

Hvordan går det med dere??? her snegler dagene seg fremover. 10 fullgåtte uker i morgen og bare 2 uker igjen av 1 trimester.

Fomen er super. Er bare trøtt og har litt vondt i puppene utover dagen og da kommer magen også. Skikkelig oppblåst. Er kun kvaml på morgenen når jeg har tidligvakt og må opp klokken 6. I forrige uke holdt jeg på å kaste opp i fanget på en pasient, gikk heldigvis bra

Prøver å slappe av og kose meg med svangerskapet, men av og til skyller angsten innover meg for å miste igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...