Gå til innhold

Inspirert: Hvordan skal dere feire julen? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er planen å være hjemme!

Godt mulig at svigers tar turen hit så da blir vi 3ekstra, men det er bare kos.

I fjor var ungene med pappan sin, så i år er det min tur til å ha de. Før har vi alltid vært nordover til foreldrene mine eller x`en sine foreldre, men siden jeg har ny samboer som jobber i butikk å ikke har mange dagene fri i jula så blir vi her i år. Blir litt rart å skulle ha ungene i jula uten å ha alle mine rundt oss, men en gang må jo være den første.

Gutta har allerede planlagt hvor juletreet skal stå, men de blir ikke enige om vi skal ha ekte eller plastik da. Heldigvis har vi mange måndene å finne det ut på =P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har så liten familie, så vi samles alle som er i nærheten i et av husene våre. Enten hos oss, svoger/svigerinne eller hos en av besteforeldreparene. Hvor det blir i år, vet vi ikke. Vi blir ikke mer enn 10 tilsammen, så det blir ikke så store forsamlingen.....

Skrevet

vi feirer jula hoss mine foreldre:) onkeln min er også sammen me oss da:) jeg står får lagingen av maten:)

mannen min er på sjøen i jula så blir litt rart,men skal no kose oss på best mulig måte alikevell:)

Skrevet

Forhåpentligvis med oppussing i ny bolig! :-D

Ikke selve julaften da...Da skal vi nok være hos kjære mamma min. :o)

Skrevet

Sånn som vi alltid feirer den. Vi spiser hos enten mine foreldre eller mor til sambo, også samles alle hos oss etter maten (svigermor, mine foreldre og bror til sambo). Så drikker vi kaffe og pakker opp hos oss.

Skrevet

Hmm, vi har nok ikke helt bestemt oss enda. Begge to har litt lyst til å feire hjemme alene, men jeg trur at når dagen kommer så er vi redde for at vi ska angre oss.

Vi er velkomne hjem til svigers som bor i det store flotte julehuset da,men jeg får liksom altid litt noja av å være der desverre... =(

Så er vi velkomne hjem til min bror, men sist vi var der for å feire jul så endte det opp med att vi feiret 1e juledag alene mens de stakk avgårde på en julesamling for konas familie. Så vi spiste pizza 1e juledag lissom! Det er ikke ok, så vi reiser nok ikke dit med 2 små barn.

Så enten alene hjemme, sammen med svigers eller om vi vinner masse penger så stikker vi avgårde til "syden" hhe =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...