Gå til innhold

Inspirert: Hvordan skal dere feire julen? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynt å glede meg til jul allerede jeg :)

I år skal jeg ha feiringen hos meg. Det blir bare meg, ungene og søsteren min :) Blir så koselig! Har hatt litt hektiske julefeiringer siste årene, men nå skal vi kun være hjemme og kose oss :)

Er bedt til moren min, men der er det også bedt 15 til, nesten helt ukjente folk (Familien til mammas kjæreste), og det orker jeg ikke på julaften.. Liker å ha det lite og kjent ;) hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er alltid hjemme hos oss selv. Orker ikke pendle mellom 4 foreldre.

Fått nok av slikt som skilsmissebarn. Om noen vil komme på besøk så får de det. Om ikke, så blir det bare oss fire. :)

Skrevet

Vi feirer jul her hjemme. Vi er skilsmissebarn begge to og det blir så himla mye styr om alle skal ha oss en jul hver:-S

Så vi inviterer alle hit.

De er besteforeldre nå og MÅ dermed oppføre seg såpass at de kan feire ting sammen, inkl jul. Men noen jobber i jula,så det er sjeldent det skjer at vi er hele slekta.

Skrevet

Usikker, men blir trolig hos svigers i år, nyttår hos familien min, eller omvent. I fjor feirer vi jul hjemme og hadde familie på besøk.

Skrevet

usikkert, var hos svigers i fjor så blir vel hos mine foreldre i år:) så skal jeg kjøpe ny spisestue i helga,så da blir det middag hos oss i år også:D

Skrevet

Vi er alltid hjemme hos oss selv, med fire små barn er det liksom enklest, da kan de legge seg når de vil osv.

Har alltid åpen invitasjon til hele familien da, så vi blir som regel minst 15-16 stykker, ofte flere.

Er egentlig litt sliten av å være den som bruker masse tid, energi og penger på å lage middag og kos til hele storfamilien, så om noen andre tilbyr seg i år tror jeg jammen vi takker ja. Tenk å komme til dekket bord en gang :)

Skrevet

Regner med at vi feirer hos svigermor. Svigerfar døde nå nettopp, så da samles vi nok alle der. Hun bor bare ti min. unna, så heldigvis ikke langt å reise med tre små. Det hadde jeg ikke orket.

Vanligvis er vi bare hjemme. Liker egentlig det best! :)

Skrevet

Vi blir oss fire her hjemme for første gang :-)

Gleder meg!

Skrevet

I år blir vi hjemme. Med 5 barn (deriblant en nyfødt) er det absolutt enklest å bli hjemme.

Kan hende svigers kommer. Har ikke spørt de enda:-)

Skrevet

I år skal vi til svigers :)

Blir koselig :)

Skrevet

Vi skal til svigers. Alle søskene til mannen kommer dit også, så det blir stor stas for store og små.

Var hos min familie i fjor.

Skrevet

møkk...skal dope meg ned og sove over hele greia.

gleder meg!

Skrevet

To uker på Gran Canaria med samboers familie og venner. Kjenner jeg grugleder meg, men det blir sikkert bra:)

Skrevet

Ååå, dette var en tråd jeg kunne like, julete som jeg er!

I år er jeg gressenke i julen, så jeg og ungene skal være hos foreldrene mine på julaften. Har ikke lyst til å sitte alene med ungene på selveste julaften og jeg vet at vi er hjertelig velkommen dit og at de gleder seg over at vi kommer:).

Så spiser vi 1. juledagsfrokost der også. Den er veldig spesiell i vår familie. Alle samles i 10-tiden, store og små, til sammen 15 stykker og spiser masse deilig koldtbordmat. Så går vi rundt juletreet. Det er bare sååå koselig!

Høyst sannsynlig drar vi til svigers senere på dagen 1. juledag og spiser 1. juledagsmiddag der. Resten av julen er det åpent program, men det blir nok mye familiekos og god mat åkke som.

Gleder meg som en unge til jul!!

Skrevet

Skal til mine foreldre.. Svigers bor i utlandet og feirer ikke jul, så aldri noe problem her om hvor vi skal :)

Skrevet

Hva har skjedd her da? Jeg tar en liten sommerferie, og vips er det juleplanlegging på gang her! =)

Men er koselig med jul da! Aner virkelig ikke hvor vi skal være i år, koselig blir det uansett =)

Skrevet

I år skal vi feire en skikkelig jul her hjemme hos oss selv!!

De siste årene har vært litt amputert føler jeg. I fjor var jeg høygravid og utslitt, året før var både storebror og sambo syk hele jula, og året før det igjen, var storebror nyfødt og alt bare stod på hodet..... =/

Men i år satser vi på at hele familien til sambo kommer hit og feirer sammen med oss, så da blir vi vel ca 13 personer til bords! Og på Nyttårsaften skal vi feire 1årsdagen til lillebror, så da kommer også foreldrene min fra Sørlandet. Og jeg skal ha permisjon fra jobben i november og desember, så jeg har store planer om masse nisser og hjemmelagde julekaker! =)

Jeg har allerede lagt inn bestilling på masse snø og pent vær, så det er bare å glede seg!

Skrevet

Forhåpentligvis ikke på sykehus!!

Så om vi er så heldige å komme hjem før jul, så blir det stor feiring hjemme hos oss, med hele familien fra begge sider, sånn ca 25 personer.

Helt topp :)

(Flaks jeg har en mor og en svigermor som kan lage mat, for det kan nemlig ikke jeg :) )

Gjest Sekretøsa
Skrevet

I år skal vi feire hjemme! :) Jeg har invitert de fleste, men regner med at det bare er mamma og broren min som kommer. Det er på sett og vis greit...elsker å være mange på julaften, men det får jeg heller ta en annen gang :o)

Skrevet

Usikkert, men kanskje på sykehuset, da jeg har termin i jula ;)

Ellers blir vi nok værende hjemme i vårt nyoppusset hus, enten med to barn i hus eller et barn i huset og ett barn i magen;) Og muligens noe besteforeldre. Blir en spennende jul :)

Skrevet

Vi skal være hjemme.

Tipper vi ikke får besøk i år heller.

Koser oss godt alene. Fred og ro! Deilig å slippe å pakke både klær, pakker, barneutstyr og barna i bilen for å reise.

Før var vi hos foreldrene mine. Nå reiser vi heller dit nyttårshelgen.

Gleder meg til juletider jeg også. Adventskalender, stearinlys, barneglede, forventning, nisseservice og ikke minst julepynt :) Åhh :)

Det eneste som bekymrer meg er om vi kanskje må gi tapt for et tre i plast i år :((

Skrevet

vi feiret jul hjemme ifjor med svigermor, oldeforeldre og min familie.

Så i år tror jg vi skal til svigerfar:P Har ik planlagt noe ennå.

Skrevet

Åh, jeg gleder meg også til jul:) Men i år vet jeg ikke helt hvordan vi skal feire og med hvem... I fjor var vi hos svigers, så i år er det jo egentlig foreldrene mine vi skal feire med. Har veldig lyst til å være her hjemme så vi kan styre som vi selv ønsker i forhold til ungene osv, så får vi se hvem som kommer hit. Kanskje det bare blir oss fire?

Skrevet

Begynt å grue meg til jul allerede jeg :(

TL skal til pappan i år :( Jeg reiser nok til Spania og feirer jul der i år ...orker ikke være hjemme føler jeg..

Skrevet

VI begynte å feire hos oss selv året før vi fikk barn. Min familie har feiret sammen med oss alle år og gjør de nok i år også. Svigerfar er ikke glad i å reise så han kommer ikke, men det får være opp til ham. Jeg drasser ikke unger, gaver og bagasje til andre siden av landet. De som vil feire med oss får komme hit. Gleder meg til jul jeg også, synes det er koselig å feire i eget hus og samle familietradisjoner. Men det er nå en stund til ennå. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...