Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #26 Skrevet 12. august 2010 takk for nettside til deg langt oppe i tråden. skal sjekke ut den. å ha barnet mitt i sengen med oss kommer jeg aldri til å gjøre. vet om en liten nyfødt som ble kvalt for ikke lenge siden pga det- så den risken tar jeg ikke.. men det blir nok samme soverom som oss, så ser vi ann hvor lenge det er nødvendig;) å ha barn på eget soverom ser jeg ikke ¨på som egoistisk jeg da. fordi de våkner og du ikke er der på 1 min? må da være like "egoistisk" å legge barnet ute i vogna da. skjønte ikke helt den der. men noen her inne på jo absolutt kverelere eller krangle;P takk for tilbakemeldig alle sammen. HI
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #27 Skrevet 12. august 2010 Det er mest naturlig og tryggest for den lille å sove på foreldrerommet i hvertfall de første månedene. Temmerlig brutalt å gå over fra å ligge trygg og varm i mors mage for så å måtte ligge alene på rommet, sier seg jo at vi er skapt for å sove med våre nyfødte. Har samsovet med alle barna og har barn som sover godt om natten selv når de har blitt så store at de har flyttet på eget rom, har ingen problemer med å hverken legge barna eller med oppvåkning om natten.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #28 Skrevet 12. august 2010 ikke alle, men de fleste. Jeg har hatt mine på egent rom fra dag 1, og vært veldig fornøyd med det. Synes ikke det var mye stress å stå opp og mate jeg. Satt meg i go stolen på rommet til babyen og matet.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2010 #29 Skrevet 12. august 2010 Hvor lang hukommelse er det du påberoper deg at babyen din har da? Tror du virkelig den ligger og tenker over at "dette var da fryktelig brutalt i forhold til å ligge i mors mage"? Jeg synes HI godt kan prøve å gjøre som hun har lyst til, uansett hva andre mener. Det er aldeles ikke uvanlig å ha babyen på eget rom fra dag en. Det kan gå veldig fint, og er flott å forsøke om det er det man vil. Det er heller ingen skam å snu, om man blir lei og får lyst til å ha barnet nørt seg, men barnet lider ingen nød på eget rom!
Anonym bruker Skrevet 16. august 2010 #30 Skrevet 16. august 2010 det var det jeg så for meg å men høres ut som det kan bli veldig slitsom. vi må nok bare finne ut hva som passer best for oss når den tid kommer;) takk for tilbakemelding;) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå