Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #1 Skrevet 10. august 2010 altså min samboer..er ikke noe grei mot henne lengre.. vet ikke hva jeg skal gjøre! hun er 4 år gammel og han har bodd med oss siden hun var 2. vi har ei felles datter på 1 år og han forguder henne over alt, koser med henne, har henne på fanget, kaller henne for prinsessa si. Mens min datter får ikke en godnattklem av han engang:( virker som han synes hun er ekkel. hun sikler en del, og hvis hun kommer borti han med sikkelet sitt blir han FLY forbanna. kniper henne i kinnet, dasker henne lett på rumpa osv. det er så vondt å se på! og hvis vi er på restaurant, blir han pissed hvis hun prater (hun har en høy stemme), han tåler ikke hun ler eller gråter, for hun har mye volum. jeg tror han er glad i henne, men ikke takler eller innser at hun faktisk har en sykdom. jeg er like glad i begge jentene mine, og vil ikke at minste sin pappa skal flytte ut:( jeg elsker han jo! han vil ha ett til barn med meg,men vet ikke om jeg orker, siden jeg er så mye alene med de to som allerede er her.. men jeg forstår ikke hvorfor han er så slem med jenta mi, hun er jo så god. han kalte henne feit en dag, og nektet henne lørdagsgodt som jeg hadde lovet henne..hun hadde oppført seg fint hele dagen! virker som han er flau av henne, når vi har besøk, og han vil aldri ha henne med til sine foreldre..hva kan jeg si til ham sånn han kan forstå at han må være god mot henne også, selvom hun ikke er hans og selvom hun har en sykdom?
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #2 Skrevet 10. august 2010 Seriøst? Stakars jente, og du godtar at han er slik mot dattera di.. Det sier litt om deg også. Kom deg vekk og ikke bare tenk på deg, selv at du elsker han ??!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #3 Skrevet 10. august 2010 Du vil altså la datteren din vokse opp i et hjem der stefaren mishandler henne? Ja, for det er det dette er. Både fysisk og psykis. Hadde jeg visst hvem du var, hadde jeg meldt fra til barnevernet.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #4 Skrevet 10. august 2010 Han knipser barnet ditt på kinnet og dasker henne og behandler henne virkelig dårlig, og du eeeeelsker ham? Jævla kjærring, jeg håper naboene dine er litt mer oppegående enn naboene til Aisha og Imran, som er mye omtalt i VG for tiden...
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #5 Skrevet 10. august 2010 Og hva er feil med deg som lar han behandle ungen din slik? Ikke finn på å få enda en unge med han. Enten så forandrer han sin adferd eller du blir nødt til å flytte fra han.Ungene skal komme først. Fy søren, får så vondt av hvordan jenta di bli behandlet.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #6 Skrevet 10. august 2010 Dette er uakseptabelt. Endrer han seg ikke straks må du gå fra han. Jeg er av den oppfatning av at plutselige endringer i noen sin adferd har en grunn, har han tidligere vært grei og snill med jenta di, er det en grunn til at ting endret seg. Da kan det fikses, om man er intressert i det. Men slik kan han ikke holde på, det er ødeleggende for jenta di, det er ødeleggende for eventuelle søsken som ser på, og det er ødeleggende for deg.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #7 Skrevet 10. august 2010 jeg godtar det ikke, jeg sier han skal stoppe og da gjør han det. jeg kan ikke bare komme meg vekk, han er jo far til minsten, og ja jeg elsker ham, for han er en god mann for meg. han mishandler henne ikke, men han er ikke direkte grei heller..men det ordner seg nok når hun blir eldre og forstår mer
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #8 Skrevet 10. august 2010 Hvis du elsker mannen din høyere enn ungen din, er du en dårlig mor.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #9 Skrevet 10. august 2010 Når hun blir eldre og forstår mer? Skjønner du ikke hva Downs er? Det er slett ikke sikkert hun tilpasser seg barnemishandleren med tiden, det er uansett de voksne som skal tilpasse seg.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #10 Skrevet 10. august 2010 Sett ungene først for faen!!!!! Hva skal du med en sånn møkkamann som forskjellsbehandler døtrene og er slem mot ei jente med Downs????? Udugelige folk!
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #11 Skrevet 10. august 2010 Er du dum? Du har en mann som mishandler datteren din, og du lurer på hva du skal gjøre...!?! Vil du virkelig at datteren din skal vokse opp å bli behandlet slik? Om du ikke tar tak i det, så blir det hvertfall ikke bedre..
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #12 Skrevet 10. august 2010 han var grei mot henne før! men da var hun bitteliten, og søt... føler han ikke liker barn som ikke er pene, hun har lagt på seg mye siste året, og han liker ikke feite folk, verken barn eller voksne. jeg forstår dere sier flytt fra ham, men det kan jeg ikke! eller vil... han har god lønn, det har ikke jeg. det er hans hus, jeg har ikke noe sted å bo, jeg har ingen familie heller... i går ville 1 åringen se på noddy, mens 4 åringen ville se på snehvit, og han lot eldste få viljen, så han er ikke bare slem! han er som sagt glad i henne også, men vet ikke hvordan han skal oppføre seg alltid. han kommer fra en fin familie hvor alle har merkeklær, dyre biler osv...han tåler ikke alt "grapset" som følger med ett annerledes barn...han må bare få tilvenne seg
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #13 Skrevet 10. august 2010 jeg er kanskje dum!!! i deres øyne!!!! men etter å ha vokst opp i forsterhjem til fosterhjem og blitt mishandlet både fysisk, psykisk og sexsuelt så har jeg høyere terskel enn dere kanskje?? barnet mitt har det FINT! men sambo greier ikke helt å tilpasse seg! han har kun dasket henne ett par ganger!! jeg ble slått gul og blå og grønn i min barndom, og DET er barnemishandling! jeg går IKKE fra han, han er den beste kjæresten jeg har hatt! jeg ba om tips til hva jeg kan si til samboeren min!
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #14 Skrevet 10. august 2010 Åja, så det er ikke det at du setter mannen før ungene dine, men det er PENGER som kommer før ungene. Ja, det gjør det jo mye bedre...
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #15 Skrevet 10. august 2010 VI MÅ JO FOR FAEN HA PENGER TIL Å LEVE!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #16 Skrevet 10. august 2010 Dette hadde jeg aldri klart å leve med. Hadde meldt saken til barnevernet hadde jeg visst hvem dere var. Samboeren din trenger helt klart hjelp / veiledning. Tenk hva dette gjør med datteren din på 4!!! Da hjelper det ikke uansett hvor mye du elsker denne mannen. Nei, få hjelp av et familievernkontor eller lignende. Blir ikke dette bedre, bør du flytte. Det skylder du barna dine. Du vil alltid klare deg selv. Og skulle du flytte, trenger du ikke bekymre deg for framtidig samvær mellom 4- åringen og din nåværende samboer heller, siden han ikke er faren. Og det virker jo ikke som om du trenger å bekymre deg for samvær mellom ham og 1- åringen.
mamma`n til go`jenta♥+baby!<3 Skrevet 10. august 2010 #17 Skrevet 10. august 2010 Er enig med de over meg.. Jeg skjønner ikke hvorfor du i det hele tatt er sammen med en mann som ikke respekterer at din datter er anderledes enn andre barn.. stakkar unge som må oppleve dette.. hun skjønner jo sikkert ikke hvorfor heller,uten at jeg skal legge meg så mye borti hva de med den sykdommen forstår og ikke,for det vet jeg ikke.. prøv for hennes skyld å kom deg unna han,og hans handlinger.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #18 Skrevet 10. august 2010 orker ikke skrive mer til dere.... men dere kan godt melde meg til barnevernet, kjør på. barnevernet er her en gang i uka de, så de vet mye. menmen..eat shit.. skal ut med jentene og leke nå.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #19 Skrevet 10. august 2010 jeg vokste opp med en stefar som helst hadde sett at jeg ikke eksisterte, han mishandlet meg ikke, men var jammen ikke grei mot meg heller. og det sårer en unge og setter spor når voksne tillitspersone oppfører seg sånn og spesielt om det er tydelig forskjellsbehandling mellom den eldste og den yngste. og at noen lar andre behandle sine egne unger slik er for meg uforståelig!! Tips til hva du skal si? be han til helvete skjerpe seg, man behandler ikke barn på den måten! og du HI - det er ikke bare fysisk og seksuel mishandling som setter spor og ødelegger for en, det må du være klar over!!
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #20 Skrevet 10. august 2010 Fy faen, du setter materielle ting foran ungen din? Du ER jo gal! Du er like ille som ham, du bidrar til psykisk mishandling av et barn! Det er like før jeg ber moderator om å melde deg tl barnevernet!
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #21 Skrevet 10. august 2010 Nå tror jeg du er ett troll.. Er dette sant, s syns jeg du bør ta med deg samboeren din i terapi elns.. Dere trenger det....
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #22 Skrevet 10. august 2010 hun er faen ikke enkelt å takle heller!!! jeg er 20 år!! og klarer ikke å ta meg av henne alene. hjelper ikke med avlastningshelger i fosterhjem. men jeg er glad i henne, hun er ungen min uansett! og jeg hadde aldri latt mannen min direkte slå henne eller noe!
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #24 Skrevet 10. august 2010 DU VIL/MÅ BO MED HAN FOR Å HA PENGER TIL Å LEVE?????????? HVA TROR DU DEN "FINE" FAMILIEN HANS TENKER OM DEG DA???? HVIS DU FAEN IKKE GREIER Å KOMME DEG I JOBB OSV SÅ FINNES DER STØNADER, SOSIALEN +++ TIL Å HJELPE DEG MED Å DEKKE HUS OG MAT TIL DINE BARN. GREIER DU IKKE Å OVERLEVE UTEN HAN SÅ BURDE DU HELLER IKKE HA BARNA. HÅPER NOEN SENDER INN EN BEKYMRINGSMELDING !!!!!! HÅPER NOEN VET HVEM DU ER DA DU HAR SAGT EN DEL OM DITT LIV HER, SYKE MENNESKE!
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #25 Skrevet 10. august 2010 jada kontakt moderator du..har anonym profil uansett..og for alt du vet er jeg ett forumtroll som er flink å dikte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå