Gå til innhold

BiM/DiB-veteraner - hvor lenge har dere vært medlemmer??


Vikinghuldra ♂04♂10♀13

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Siden oktober 2006. Første tiden var jeg bare på bim, da.

 

Vet ikke helt om jeg vil kalle meg veteran, når jeg ser hvor lenge mange andre har vært her! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på disse sidene siden februar 2005(på BIM) så hoppet jeg over på dinbaby oktober 2005. Og har vært her siden :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper at du har vært her siden 2004 ja... men at du er nok et forumtroll

som gjerne vil ha det litt moro med et nick det var mye blest om.

 

Jeg undervurderer ikke Eva til å komme tilbake igjen for å grave opp rundt seg med sånne spørsmål som hvem har vært her så og så lenge... litt sånn fisking etter hvem som husker nicket.

 

Hun trakk seg faktisk tilbake -alt ble jo veldig personlig rundt saken hennes, hvis du ikke er henne... la det ligge? Hvis du er Eva... tok jeg feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ér faktisk Eva...så der tok du feil. Det var heller ikke intensjonen min å grave opp eller fiske etter noe som helst, tro det eller ei. Ja, ting ble vel personlig, men det må da være mulig å komme tilbake uten det der? For jeg har ingen ønsker om det - og vil heller ikke at andre skal begynne å rippe opp i det :)

 

Men altså, intesjonen min VAR faktisk bare for å se hvor lenge de "eldste" her inne har vært her, fordi tiden flyr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg registrerte meg i slutten av mars 2001, og har vært her av og på i årene etter, bortsett fra en lengre periodes fravær 2004-2007/8. Har byttet nick noen ganger etter hvor mange barn jeg har fått, og jeg har visst ikke frekventert forumet tilstrekkelig til å få med meg overnevnte situasjon rundt ditt nick, ev@drian.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg heller. Det skal godt gjøres å få med seg og ikke minst HUSKE alle situasjoner hvor det har vært drama rundt et nick..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært her siden 2000, og har hatt det samme nicket hele tiden. Er ikke så aktiv lenger, men er her i perioder. Alltid koselig å stikke innom her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom inn på bim som veldig nygravert i mars -05, da som Barnihelemagen.

Etter det har jeg vært Tommage her på dib med forskjellige etterheng. Nærmer seg 5,5 år ja:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er meg og har vært her (under samme nick) i evigheter. På profilen står det 10. juli 2004 men jeg har vært her siden *pinlig* april 2003. Det står vel 10. juli 2004 på alle som opprettet brukere før det, for jeg mener å huske at de hadde noe oppdateringer og fornying av servere eller noe sånt da, slik at alle fikk ny dato.

 

Husker deg godt ev@drian;-) Datteren min begynner i 2. klasse nå og jeg har også en gutt på 3,5 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Februar 2000!

Den gang var det ikke snakk om hverken registrering, nick eller noe særlig til aktivitet!

Her var faktisk meget dødt.

 

Jeg har sett siden før den ble fylt opp med innlegg nedover.

Det var omtrent på samme måte som i dag. Hvertfall samme utg.punkt. Men med bare et fåtall innlegg. Lurer på om det var en 4-5 jeg.

 

Det blir vell museums-minner det i dag ;)

Et syn som aldri kommer tilbake.

 

Videre så var der et valg før en trykte på "lagre".

Om å være anonym og signere med nick. Hvis en valgte å signere med såkalt nick måtte en fylle ut en egen kolonne hvor "nicket" skulle være. Tror ikke der var noen faste; alle signerte med noe som hadde med innlegget å gjøre eller ting som "den nysgjerrige" "hun som undrer", "jeg med smerter i magen" eller "ønsker meg blomster i hagen".

 

Hvis jeg husker riktig så var det barnimagen som kom først, dinbaby kom vell ikke før et år eller tre senere? Tror de småtrollsidene først lå under barnimagen siden? Eller var det omvendt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe!! Etter å faktisk ha lest alle innleggene nedover - stupid me- antok at det bare var en liste med årstall så er nok jeg definitivt en av de eldste her inne.

 

Sidene har forsåvidt holdt seg på samme nivå hele veien etter at det tok av. Starten var _ikke_ slik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...