Gå til innhold

BiM/DiB-veteraner - hvor lenge har dere vært medlemmer??


Vikinghuldra ♂04♂10♀13

Anbefalte innlegg

Så akkurat at jeg registrerte meg første gang 10. juli 2004 - altså over 6 år siden!! Tiden flyr og nå har jeg straks skolebarn og en gutt til :D Lurer på om det er mange andre her nå som har vært medlem lenge? (I mangel på noe bedre å lure på liksom hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kom inn her november 2004 :) Men var mest her fra begynnelsen av 2006 :) Har hatt 3 forskjellige nick:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har hatt noen lange pauser jeg og, men aldri byttet nick :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest VerdensHeldigsteMamma

Tror faktisk også at jeg startet i 2004. Var ikke så veldig aktiv da, men hadde en peak i 2007 da jeg var gravid med førstemann. Hadde et annet nick da, men det vil jeg ikke røpe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

siden jan 2005, og tror jeg har brukt dette nicket hele tiden, men var i begynnelsen kun på bim.

hoppa over her i 2006, siden jeg hadde en SA i 2005, så ble det ikke fødsel på meg før i juli 2006.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid moro med hvem har vært her lengst spørsmål!

-Alltid like moro å være innrømmende geek med mangel av fritidssysler som sier at jeg har vært her siden 2003. Byttet nick plenty av ganger.

Evig underholdende med mennesker som liker oppmerksomheten de kan karre seg til seg her inne, enten den er positiv eller negativ...all oppmerksomhet er bra oppmerksomhet eller hva ? :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja nå er jeg snart høygravid, hormonell og søvnløs, så da er dramadronninga tilbake ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja en må jo græbbe til seg det en kan, eller hva?? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler* Ja, dét er det hvertfall endel av her inne, hvis ikke ting har endret seg drastisk de siste årene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tsss! jeg innrømmer jo gladelig å være en geek med fritidsproblemer og så er jeg ærlig i forhold til hva som er ren underholdningsverdi for meg her inne. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...