Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #26 Skrevet 9. august 2010 Må bare fortsette denne. Kopierer his innlegg jeg: "Det er stygt, stygt styyyyyyygt! Og det er lite praktisk etter fødsel, mye skifting av bind, hormonell svette og allverdens tingeltangel... NEI TAKK du :p" Jeg synes det er ganske så godt gjort at du ut fra denne teksten klarer å komme frem til dette: "Ser for meg deg som en bitter grå mus, som kun har sorte og grå tunikaer, eller strikkagensere i skapet. Og når du slår ut håret, kjøper du BRUN tunika istedenfor SORT/GRÅ! Weeeee...." Det eneste jeg ser er at hi skriver at dressen er stygg og upraktisk. Og til slutt du skrev vel ikke egentlig at det var fint at hi har egene meninger: "Men så bra man har egne valg og meninger da. Elsker onepiecen min, og kommer til å gå med den OG uggsa mine til de råtner. Og da skal jeg kjøpe nye å gå med de til de råtner, and so on, and so on.....! HELT uanfektet av hva du/dere mener og sier ) " På meg virker det utsagnet som at du mener det er fint at du som liker dressen har egene meninger. Videre skriver du om måten hi skriver på. Mulig du bør ta en rask titt på egen skrivemåte. Jeg står på mitt for meg fremstår du som den mest bitre.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #28 Skrevet 9. august 2010 "Men så bra man har egne valg og meninger da." Sier ikke denne setningen nok? Skriver også at meningene til HI virker uanfektet på meg, ergo driter jeg i hva hun mener, ergo igjen, bryr jeg meg ikke om hun syntes onepiece er ut eller inn. Også er det jeg som er bitter? Hahahaha. Nei du. Er ikke bitter fordi en på annieforumet syntes det er stygt med onepiece. Måten HI skriver på. Altså utdyper hvor upraktisk og hvor stygg denne dressen er, opp til flere ganger ila et innlegg, viser hvor bitter hun er. Og ikke minst hovedteksten! NEI TIL ONEPIECE! Selv om man misliker en ting, er det ikke nødvendig å lage så stort styr ut av det. Tenk om man skal ytre seg på denne måten om alt man ikke liker? Skjønner ikke hvor du får det fra at jeg er hverken bitter eller en grå mus, egentlig. Innleggene mine viser det tvert imot.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #29 Skrevet 9. august 2010 High five;-) Hilsen fra 00:37 antrukket i mørke lilla onepice as we speak :-p
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #30 Skrevet 9. august 2010 Virker 00:22 bitter? Den er jeg ikke enig i. Er vel heller HI som er bitter som gidder å blåse opp one piece til et så stort tema fordi hun ikke liker det. Jeg liker heller ikke one piece, men gidder ikke bry meg om andre har det.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #31 Skrevet 9. august 2010 Den som er mest bitter her, er jo HI som lar seg provosere av at andre går i onepiece. Hvorfor gidde å bry seg? Hva med å se at ikke alle er like? At noen liker onepiece, og noen ikke liker onepiece? Hun som sa at HI var en grå mus, mente sikkert at siden hun ikke klarer å se at noen liker ditt og andre liker datt, er hun veldig "nøytral". Det er iallefall slik jeg oppfattet innlegget hennes. Det virker veldig monotont å ikke klare å se at andre liker andre stiler enn hva en selv liker.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #32 Skrevet 9. august 2010 Jeg har aldri skrevet at du er en grå mus. Det har jeg ingen forutsetninger for å skrive. Jeg skrev at du virker mest bitter her. Du skriver en avhandling av hvordan du mener hi ser ut og at hun virker bitter fordi hun skriver "nei til onepiece" i overskriften og videre i innlegget at det er stygt og upraktisk. Du skriver at det er å lage et stor styr. Er det virkelig det? Jeg synes kun det var litt humor jeg, verken mer eller mindre. Jeg mener ikke at innleggene dine viser at du ikke er bitter hvis det er det du mener med å skrive. -Skjønner ikke hvor du får det fra at jeg er hverken bitter eller en grå mus, egentlig. Innleggene mine viser det tvert imot. For meg fremstår måten du skriver på som om du er bitter på at ikke alle synes et plagg du eier er veldig fint. Min mening ene og alene!!
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #33 Skrevet 9. august 2010 Me 2, i en griserosa onepiece fra ohso Løøøøv it, og vi ser sikkert smashing ut i de!!!
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #34 Skrevet 9. august 2010 -Bare en liten fugel som fløy forbi å sa at 00.22 skriver veldig mange innlegg her og utgir seg for å være noen andre......det var alt jeg hadde å si i denne diskusjonen:)
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #35 Skrevet 9. august 2010 -Bare en liten fugel som fløy forbi å sa at 00.22 skriver veldig mange innlegg her og utgir seg for å være noen andre......det var alt jeg hadde å si i denne diskusjonen:)
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #36 Skrevet 9. august 2010 Du får tro akkurat det du vil, men jeg er ikke 00:22
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #37 Skrevet 9. august 2010 Ja, du får mene hva du vil. Men hva du vil om hva jeg mente med mitt innlegg også. Sitt å diskuter deg grønn Jeg går iallefall å legger meg Nattaaaa (skrev et laaaangt innlegg, men det forsvant....så da gidder jeg ikke bruke mer tid på det, bortsett fra å si at jeg er hverken bitter, sur, lei eller noe for at hi har egne meninger, men syntes det er ekstremt rart å lage en så stor greie ut av å ikke like et tøyplagg. DET mener jeg er å være bitter) Ciao
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #38 Skrevet 10. august 2010 Usj.. Helt enig med hi. For en formløs og stygg drakt det er. Og ikke minst morsom! Jeg ler hver gang jeg ser noen gå med sånn! Haha
Sa-Nata-Ana *med bestemorpupp* Skrevet 10. august 2010 #40 Skrevet 10. august 2010 Sønnen vår la merke til ungdommer i onepiece for en stund siden. "Mamma? Hvorfor har de akkurat lik nattdrakt som jeg hadde før?" Da lo jeg godt og lenge :-)
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #41 Skrevet 10. august 2010 Fortell en grunn at de ler av meg da? Ut i fra det du fikk vite om meg i det jeg skrev ! hilsen hun som ler av de i babydrakten
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #42 Skrevet 10. august 2010 Hvorfor folk ler av deg? Fordi du ser hvor lite det skal til å le av andre, hvis du ler av et plagg folk velger å bruke.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #43 Skrevet 10. august 2010 Så dressen er ikke ment til høye jenter? Jeg kan nemlig ikke veie 60 kg!
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #44 Skrevet 10. august 2010 Jeg hadde aldri vist meg utendørs i en onepiece, men som koseplagg inne på sofaen en daffedag hadde den nok vært utrolig deilig.
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #45 Skrevet 10. august 2010 Haha, det sier vel bare litt om alderen til oss som er her inne. Jeg er 30 år og synes det ser helt idiotisk ut. Kunne aldri falt meg inn å gå med noe slikt. Det er jo det jeg handlet inn til sønnen min da han var nyfødt. Men slik er det, man henger ofte igjen i den moten som var inn da vi var 15-25 (jada, alle er forskjellige) Jeg liker bukser med booth cut og korte trange gensere....
Anonym bruker Skrevet 10. august 2010 #46 Skrevet 10. august 2010 korte trange gensere er vel mer 15 år enn noe annet.....
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #47 Skrevet 21. august 2010 Så man er feit hvis man veier over 60 kg??
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #48 Skrevet 21. august 2010 Kan ikke fatte at noen kle seg i onepiece. Har dere ikke noe menn? Min hadde fått hjerteinfarkt, går det ann å gjøre seg så stygg som mulig?
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #49 Skrevet 21. august 2010 Jeg elsker Onepiecen min!!! Nei, det er ikke drit kult å gå rundt i det, men det er digg og behagelig.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #50 Skrevet 21. august 2010 Så det beste argumentet du finner for om noen skal kle seg i et bestemt klesplagg er hvorvidt de har mann eller ikke? Jeg har mann, og jeg har ham uansett hva jeg har på meg. Mister jeg forholdet over et klesplagg var det virkelig ikke noe å spare på likevel. Og jeg kler meg for meg selv, ikke for mannen min...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå