Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #1 Skrevet 9. august 2010 Det er stygt, stygt styyyyyyygt! Og det er lite praktisk etter fødsel, mye skifting av bind, hormonell svette og allverdens tingeltangel... NEI TAKK du
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #2 Skrevet 9. august 2010 Enig der du! Ser ut som en gjeng med teletubbies..
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #3 Skrevet 9. august 2010 Ikke helt som teletubbies da for de er jo søte, det er definitivt ikke en dame i onepiece!
Mamman til Stella og Håkon Skrevet 9. august 2010 #4 Skrevet 9. august 2010 ja, smaken er som baken jeg elsker min onepiece, men kan ærlig innrøme å si at den er dritstygg! men veeldig god
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #5 Skrevet 9. august 2010 Onepiece kan til nøds være fint på barn under 12år, da er bare søtt, litt som pyjamaser og sparkebukser til babyer.. Men på folk over 12år er det så utrolig stygt!!!!! Fatter ikke hvorfor folk skal kle seg med noe så stygt.. Mangler bare crocs, så er jo antrekket komplett.. Onepiece er vel nåtidens grilldress.. *Grøss*
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #6 Skrevet 9. august 2010 21:17 HAHA.. Eg så ei jente ca 17-18 år, styla fra topp til tå, uber blond og skikkeli solariegrilla berte- med KNALLGUL onepiece!! FFYYYYYYYYY :S
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #7 Skrevet 9. august 2010 Hvorfor 12 år? Blir man stygg i det man tipper 12?
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #8 Skrevet 9. august 2010 Særiøst må det bli enda en sytetråd over one piecen.. Dette er bare teit.. La folk bruke den hvis de vil! Jeg gjør det for å ikke kaste vekk en dyr gave. Det betyr ikke at jeg raver rundt i byen med den.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #9 Skrevet 9. august 2010 Man blir ikke stygg fordi man runder 12, men man blir for stor til å fly rundt i sparkedress.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #10 Skrevet 9. august 2010 Når man er 12 år så er man fortsatt ett søtt lite barn..
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #11 Skrevet 9. august 2010 Akkurat den dagen man fyller 12, eller? Hva med en høy 10-åring som kan se ut som en 12-åring?
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #12 Skrevet 9. august 2010 Må være tidenes beste prevensjonsmiddel hvertfall.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #13 Skrevet 9. august 2010 Hehe, da tar du på deg noe annet også tar jeg på meg hva jeg vil:)
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #14 Skrevet 9. august 2010 Jeg synes folk i onepiece ser helt tragi-komiske ut!!!!Og de ser nok ikke mindre komiske ut når de sitter på do med de dressene...he he...
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #15 Skrevet 9. august 2010 Men så bra man har egne valg og meninger da. Elsker onepiecen min, og kommer til å gå med den OG uggsa mine til de råtner. Og da skal jeg kjøpe nye å gå med de til de råtner, and so on, and so on.....! HELT uanfektet av hva du/dere mener og sier ) Prevensjonsmiddel sier du? Er på unge nr to jeg, og hatt onepiecen min iallefall i 3 år, så tror ikke den har så mye med det å gjøre. Kos deg med å meddele hva du syntes er fint eller ikke. Er egentlig veldig underholdene. Ser for meg deg som en bitter grå mus, som kun har sorte og grå tunikaer, eller strikkagensere i skapet. Og når du slår ut håret, kjøper du BRUN tunika istedenfor SORT/GRÅ! Weeeee....
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #16 Skrevet 9. august 2010 he he...23.43. Har ikke svart tidligere i denne tråden og heller ikke lest alle svarene. Men ser du omtaler noen som bitter grå mus fordi de mener noe annet enn deg..da må jeg le!!! Snakk om selvinnsikt.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #17 Skrevet 9. august 2010 Syns dere det er så stygt altså? Samboer og jeg har vurdert å gifte oss i one piece. Jeg skal ha rosa med hvite striper og han skal ha blå med hvite striper. Og så har vi kjøpt crocs som passer til.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #18 Skrevet 9. august 2010 23:50, det er jo ikke det at de mener noe annet, men at de faktisk lar seg provosere av at noen går i Onepiece. Kanskje du skulle lese trådene før du svarer:)
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #19 Skrevet 9. august 2010 Jepp. Er man slik at man ikke klarer å takle at det kommer noe nytt inn på markedet, er man i mine øyne en grå mus. Lager man et innlegg og legger krefter i å omtale et tøystykke som stygt på 20 forskjellige måter, må jeg virkelig få kalle dette menneske for bitter. Bare le du. Det gjør jeg og nemlig....
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #21 Skrevet 9. august 2010 23.50 her igjen. Nå har jeg lest alle svaren. Jeg leser at noen synes det er stygt og noen synes det er fint som med det meste her i livet. For min del er det innlegger som kaller andre for grå mus og bitter fordi de ikke liker dressen som fremstår litt bitter. Du tåler tydeligvis ikke at noen ikke synes dressen er fin. Jeg synes den er stygg, men helt greit for meg at du ikke synes det.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #22 Skrevet 9. august 2010 He he fikk også bilde på netthinnen av en i onepiece på do.. Se for dere en voksen mann splitter naken å¨driteren med sparkedressen rundt ankelene...ha ha
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #23 Skrevet 9. august 2010 Jeg tror virkelig du misoppfatter hele innlegget. Rart alle andre skjønner det. Skriver i teksten at det er fint at hi har egne meninger, og blåser i hva vedkommende syntes om at jeg/vi bruker onepiece. Hvordan du får det til at jeg ikke tåler at andre syntes onepiece ikke er fin, fatter jeg ikke. Skriver bare at måten hi skriver på, får henne til å virke som en bitter grå mus. Altså, å lage et HAT innlegg til onepiecen virker veldig bittert. Min mening, akkurat som hi har sine meninger.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #24 Skrevet 9. august 2010 Grensa for når det ikke er kult lengere regnes ikke i alder,men i kilo. Er du over 60 kg ser det helt jævlig ut. Er du tynn ser det kult ut. Ergo: 80 % her inne kan bare glemme det,og dermed er de sterke motstandere. Alt kler den smukke, ingenting den tjukke!
Anonym bruker Skrevet 9. august 2010 #25 Skrevet 9. august 2010 Hahahaha...Godt sagt 00:37. High five!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå