Gå til innhold

Vil bare prøve på noe..... Hvem vil være med?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

HI: kjente meg dessverre overhodet ikke igjen! Angrer aldri på valg, og har ikke gjort noen dramatiske noen på lang, lang tid. Kjenner nok ikke noe som ulmer noe sted heller. Men tusen takk for at du gadd!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stemmer litt. Jeg lever ikke i fortiden, men preges av den til tider, men jeg tenker ikke ofte på fortiden. Ikke er jeg mye trist heller:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, du er riktig flink til å formulere generelle vendinger som kan passe på ethvert menneske som lever et "normalt" liv med alt det innebærer... noe mer er det neppe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo akkurat slik de andre "svindlerne" som mener de kan spå sier. Ting som kan gjelde for storparten av befolkningen på et eller annet hvis.

 

For noe tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo noe som stemmer på de fleste mammaer da. For dårlig til å bruke tid på seg selv..... ikke akkurat noe med synskhet å gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har generelt blitt skeptisk til "seende" jeg, etter at jeg nå i sommer for moro skyld fant ut at jeg skulle teste spådamen i en fornøyelsespark jeg var i. Betalte 150 svenske kr, og hun sa ikke et ord om graviditeten min før jeg fortalte det selv engang. Om man faktisk ser ting, bør man jo se noe som er såpass viktig for den man spår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

signerer deg 15:43! For all del, jeg synes det er kjekt å bli spådd og er jo nyskjerrig på slikt, men jeg tar det med en god klype salt.

Jeg ble spådd av Henning Hai Lee Yang litt i fjor høst , husker ikke om det var kanskje rundt oktober, lang historie kort, Han traff på MYE om fortid, men fremtiden? altså han spådde meg frem til jeg ble 100 år (var da jeg døde), men foreløpi skulle jeg flytta til England nå i januar 2010, og ikke funnet meg en mann før om 5 år, gravid om 7.,

Har jo selvsagt noen år igjen på å finne ut om det andre stemmer ;)

Vel, her sitter jeg gravid i tredje trimester, samboer, og godt planta i Norge. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anno 15.49.

 

Det med spåing av fortiden er jo bare tull....du kunne jo gjort så det stemte,gjort som han sa....fremtiden kan du jo styre selv.

Syns det er mer spennende med hva som har skjedd i fortiden..for den kan du ikke styre like mye..det har jo allerede skjedd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har aldri prøvd å utbasonere at dette er noe jeg KAN.. jeg bare ville teste det ut, og ser nå at jeg har bommet på mye, og trekker meg da selvfølgelig tiilbake, og lar vær å slenge ut av meg flere setninger....

var bare et eksperiment fra min side... og det er ikke sånn at jeg sitter å prøve å finne en setning som kan passe på alle og enhver..

Jeg bare testet det å la ordene komme i fri flyt til den jeg skulle skrive til der og da.. beklager om noen ble fornærmet av dette.. Men min mening var aldri å påberope meg synskhet i allefall!!

Takk for meg..

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...