Gå til innhold

Vil bare prøve på noe..... Hvem vil være med?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg får noen ganger inn setninger i hodet til mennesker... men synes dette er ganske skummelt enda..

 

Gi meg bare kallenavnet ditt eller fornavn så skal jeg se hva jeg får akkurat til deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

camilla... du må være mere trygg på at det du har bestemt deg for virkelig er riktig for deg.. ikke la tvilen gnage, men gå for det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vimsan... la fortid være fortid du og... jeg vet det kan være tøft til tider, men det er fremdeles mye å glede seg over. Fremtiden er lys, men fremdeles et stykke igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

May.... synes du det er mange rundt deg som stjeler mye av din tid??? Du må begynne å ta litt kontroll over deg selv og det du foretrekker å gjøre! Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingvild... ønsker du å ta mere tak i ditt indre? Gjør det nå.. trenger ikke å utsette det du kan gjøre i dag. Det vil komme mye godt av en skikkelig oppvask:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

berta_78....

Tenk ikke mere oevr det valget du tok for en god stund siden. det er fremdeles muligheter for å gjøre det annerledes neste gang! jeg føler også at det er mye som bobler under overflaten hjemme hos deg... Det er vel ikke alltid at ting går din veg, men om du tenker deg godt om før du handler neste gang, så vil det nok gå bedre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maria du har mye godt inni deg som du med glede deler ut av deg.. men husk å sette av tid og opplevelser også for deg selv. Det er ikke alltid at man er tjent med å kun tjene andre i lengden. Våkn opp og vær også her for deg!:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått noen setninger for en del her inne... har veldig lyst til å høre om det er noen som føler at det treffer.. ? ellers blir jo litt av poenget mitt borte for å gjøre dette..

Da setter jeg strek for denne gang da jeg har en haug av unger som venter på vafler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk.. ja jeg er udugelig ifht å bruke tid på megselv.. men skal ta det til meg :) takk igjen!

 

maria

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...